Appartement Christina

Tonen op kaart

24 reviews over Appartement Christina

• 2019
    9Fam. de Jongh22-09-2019

Geweldig appartement en eigenararesse.

Geweldig appartement. Mooi zwembad. Heel schoon en ontzettend vriendelijke eigenares.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8A.Teeninga10-09-2019

Een aanrader

Zeer gastvrij en vriendelijk en zeer schoon goed ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Edith Kempkes07-09-2019

Wat een geweldig appartement. Christina is erg betrokken, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijk ontbijt met iedere dag zelf gebakken zoete en hartige hapjes. Veel uitgebreider dan je bij de restaurants aan het strand krijgt. Goede bedden. Erg schoon appartement. Lekker zwembad met terras waar je drankje kunt doen. Via Christina hebben we auto gehuurd. Wordt bij appartement afgeleverd en opgehaald voor slechts € 35,00 p.d. Winkeltje naast appartement. Strand met haventje en restaurants op loopafstand. Echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Joke09-08-2019

Geweldig!

Bijzonder behulpzame en gastvrije eigenaresse Christina! Heerlijk schoon rustig zwembad. Kamer met uitzicht op het zwembad is netjes, prima bed, goede maar kleine douche, keukenblok met ruime koelkast, airco en fijn terrasje met uitkijk op het zwembad. Ontbijt was iedere ochtend een feestje met iedere keer wisselende zoeternijen. Ruim aanbod aan restaurantjes op loopafstand. Bakker er schuin tegenover en een supermarktje 2 huizen verder. Grote parkeerplaats op eigen terrein en veel aandacht aan de borders met mooi bloeiende rozenstruiken. In het barretje was het mogelijk iets kleins te eten (salade) of tosti, verder koffie/thee en prima alcoholische dranken tegen een lage prijs. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8E04-08-2019

Klein, rustig en schoon complex

Het is een rustig en klein complex, de kamers zijn eenvoudig en klein maar héél schoon en alles zit erin wat je nodig hebt. Bij het zwembad is het erg rustig (vinden wij heel fijn) en het is niet rennen om een plekje 's morgens, ideaal! Wij hadden ontbijt erbij en dat was prima verzorgd, de dames van het ontbijt en tegelijkertijd ook de schoonmaaksters waren erg vriendelijk en wilden met alles helpen. Christina (eigenaresse) is een lieve vrouw die graag wil helpen met alles. Tip: boek via haar een auto, alles goed geregeld ook met verzekeringen. Auto wordt netjes afgeleverd en ziet er keurig uit (kostte bij ons 40 euro per dag, auto met airco). Zoek je rust? Met een goed en netjes verzorgd appartement? Dan zal ik hier zeker naartoe gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam Willemse21-07-2019

Geweldige gastvrouw, mooi en schoon appartement

Geweldig appartement, Christina is een warme lieve hartelijke gastvrouw en ze doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Een auto huren is aan te bevelen om het mooie eiland te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Anoniem03-07-2019

Zoek niet verder. Christina is perfect!

Ik doe altijd uiterst mijn best om een accommodatie voor de vakantie te zoeken en ik lees mij altijd suf in recensies. Herkent u zichzelf hier ook in? Zoek niet verder, ik heb voor u de perfecte accommodatie gevonden!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Christina. Boek een comfort kamer en je zit met je balkon aan het zwembad. Het andere gebouw ligt aan de overkant van de (hoofd)weg. Christina heeft goede bedden. Wij hadden 2 éénpersoonsbedden (zoals gebruikelijk in Griekenland) maar dit keer lag er een heerlijke zachte tweepersoonstopper op de bedden dus het was 1 groot tweepersoonsbed geworden. Hierdoor lig je toch wat meer samen in bed dan ieder op je eigen bedje. Christina is een lieve vrouw en doet alles om het naar je zin te maken.

Ga zeker eten bij Dafni's backyard. Heerlijk eten en een leuke gastvrouw. Wij zijn er jammer genoeg pas later in de vakantie achter gekomen. Het restaurant ligt in de achtertuin en de keuken

• 10Erna28-06-2019

Geweldig

Een super mooi appartementen complex kleinschalig . Christina is een echte lieverd die werkelijk probeert alles voor je te doen ..... Wauwwww wat een gastvrijheid...... De appartementen zjin super schoon bedden perfect alles is er wat je nodig hebt...... Direct ernaast een supermarktje schuin tegenover een bakkerij en een heel leuk en goed restaurant daar eet je lekker en spot goedkoop... Conclusie gaan wij hadden een super vakantie

• 9Eric en Maria16-06-2019

Een echte aanrader!

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, dagelijkse schoonmaak. Christina is er geweldige vrouw die haar gasten het graag naar de zin maakt. Het appartement was ruim en werd dagelijks met zorg schoongemaakt, bed opgemaakt en handdoeken verschoond. Bij het zwembad was het heerlijk om te zitten en af te koelen in het zwembad. Vlakbij zit een kleine supermarkt en een knus familierestaurant waar je voor weinig geld heerlijk kan eten. Ook bij de haven zitten meerdere restaurants waar je goed kan eten. Met een huurauto kan je het eiland goed verkennen. Kortom, een aanrader!

• 2018
    9Lineke Van 't Hoff07-10-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooie studio Zeer schoon. Uiterst vriendelijk personeel, zeer gastvrij.

Gereisd met vrienden in september 2018

4 tips over Appartement Christina

• Anoniem, 03-07-2019

Ga eens eten bij Dafni's Backyard en huur een auto via Chrisina om het eiland te verkennen.

• Nicoline E, 11-09-2017

Alle eettentjes zijn prima. Ontbijt een keer aan zee in de haven? Loop eens naar rechts voor piepklein Gr taverne met oude Gr man. Daarnaast bijna lege supermarkt (er zijn genoeg anderen) daar is een prima restaurant met gratis vooraf (knoflookbrood) en ijsje met likeurtje toe. Heerlijk gegeten.

• berthold, 09-06-2015

het tegen over gelegen restaurant is een aanrader wij hebben daar een scooter gehuurd dit is erg goed te doen ondanks dat dit door de reisorganisatie werd afgeraden en veel goed koper dan een dure auto huren

1 vraag over Appartement Christina

• Bart en Mimi, 08-04-2017

auto huren

Kalispera zitten in Ligia in de vakantie waar kunnen we een auto huren.

Alvast dank U wel.

Appartement Christina info