Appartement Christina

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
Appartement Christina
8,7

13 reviews over Appartement Christina in het Nederlands

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Lineke Van 't Hoff
7-10-2018

Mooie studio Zeer schoon.

Uiterst vriendelijk personeel, zeer gastvrij.

heerlijk, echt een ideale oplaad vakantie !

Patrick
21-6-2018

Fantastische gastvrouw, erg betrokken of je verblijf goed verloopt op alle vlakken. Prima appartement, eenvoudige inrichting maar er niet gegeten dus minder relevant. Eten aan de overkant van de straat bij To Koutouki is top en zeer goedkoop, tussen de middag bij een bakkerij een kop freddo cappuccino en een spinazie taartje, te lekker! Zwembad zalig, schoon en prima baantjes kunnen zwemmen. Ontbijt was goed, niet overdadig maar gewoon voldoende om fatsoenlijk te ontbijten. Vond de Griekse yoghurt met honing zalig en altijd iets lokaal lekkers erbij, top. Ze regelde ook en mountainbike, die werd gebracht en weer opgehaald, echt ideaal. Er waren ook gasten die er al 20 jaar kwamen, zegt eigenlijk genoeg, als je van een rustige omgeving houdt, voldoende restaurants in de buurt en supermarktjes en een bakker, ideale locatie! En de drukte kan je makkelijk opzoeken......

Kerry- Reception, Owner, 25-6-2018

Thanks for your comments, we are glad your enjoyed your stay here and hope to see you again in the near future

All the best

Zeker voor herhaling vatbaar

Margreet Zandbergen
17-4-2018

Eigenaresse is echt top. Ontbijt geweldig!! Vlakbij Nidri en lefkas stad. Met de scooter alle baaitjes langsgaan. Zo vreselijk mooie natuur.

Als we weer n mooie aanbieding zien gaan we wéér!!

Tjingo

Prettige studio's met heerlijk zwembad

Nicoline Emck
11-9-2017

App is basic, maar alles werkt. 2 Kookplaten, koelkast, balkon met zitje, douche waar alles nat wordt, maar echt Grieks. Niet echt een pittoresk Grieks plaatsje. Wel ca. 10 restaurantjes. Zeker als je ook eens linksaf slaat ijn plaats van rechtsaf naar het kleine haventje. Goede uitvalsbasis om vaste land, hoofdstad Lefkada -5 km- en het eiland te verkennen. Eigen ruikm P plaats. Perfect o. Auto te gebruiken. Ook bushalte. Niet perfect regelmatig.Hele sympathieke vrouw (eigenares). Kunt ook wat drinken en lekkere tosti met Gr salades etc. eten. Goed geregeld. Lygia zelf is niet zo bruisend. Geen mooie, witte stranden. Wel aan de andere kant van het eiland.

Christina, Owner, 7-2-2018

Thanks for the comments, and we hope to see you again in the future

fantastisch hotel en heel vriendelijk...

Serkan & Rosan
31-8-2017

Wij hebben enorm genoten van onze honeymoon in dit hele fijne en prettige hotel.

Bijzonder gastvrije medewerkers en super vriendelijke en behulpzame eigenaren..

Het hotel heeft een fijne ligging en is zeer hygienisch..(ideale plek voor rustzoekers)

5km van Lefkas stad en genoeg leuke restaurantjes en tavernas op loopafstand aan zee..

Kamers worden elke dag schoongemaakt..

Prima ontbijt elke dag..

Een absolute aanrader

Als wij weer op Lefkas komen, dan gaan wij weer naar dit hele fijne hotel...

Efgharisto poli Hotel Christina ...

Serkan Akin

Regards Christina, Owner, 7-2-2018
We are glad your enjoyed your stay here and hope to see you again soon!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

PG
8-7-2017

Goede en nette accommodatie met zeer vriendelijke eigenaresse. Geen overdreven luxe, maar wel waar voor je geld. Er zijn drie gebouwen, afhankelijk van welk type kamer men heeft. Twee grenzen aan het zwembad, het andere is aan de overzijde van de weg gelegen.

De appartementen (Elegance) bevinden zich in het hoofdgebouw, gelegen boven de receptie. Deze zijn modern ingericht en hebben een aparte slaapkamer, woonkamer met keuken en een groot balkon. De studio's zijn wat ouder en simpeler van inrichting, maar netjes. Rondom het zwembad ligt een bar, waar 's ochtends het ontbijt (eenvoudig, maar voor ons voldoende) wordt geserveerd. Gedurende de dag kan men hier consumpties krijgen, maar geen eten.

De ligging aan de doorgaande weg oogt op het eerste gezicht wellicht als een minpunt, maar de geluidsoverlast van auto's e.d. valt reuze mee (althans, eind juni 2017). Alleen het hoofdgebouw ligt precies op de weg. Direct naast het complex is een supermarkt die de gehele dag geopend is.

Het dorp Lygia is modern en ontbeert verder de typische Griekse charme, maar is wel een goede uitvalsbasis voor het per auto verkennen van het eiland. Aan het zicht onttrokken, maar wel weer de moeite waard zijn enkele tavernes aan het water (m.n. Kanioria en Seven Islands). Die liggen op 5 minuten lopen van het appartement en daar zit men heerlijk rustig aan het water. Er is een kiezelstrand nabij, met gratis ligstoelen maar zonder verdere faciliteiten.

Lefkas-stad is zeer leuk en levendig in de avonduren en ligt op maximaal 10 minuten rijden. Voor mensen zonder auto ligt de bushalte pal voor de deur van Christina, maar de bussen rijden niet erg vaak. Een taxi is ook een prima oplossing.

Kortom, Appartementen Christina is een aanrader voor mensen die geen overdreven luxe zoeken en Lefkas op eigen gelegenheid willen verkennen.

Christina, Owner, 7-2-2018

Thankyou for the kind words and very detailed description of our accomodation. Also I would like to inform you that we are renovating the rooms across the road which will be superior rooms

Thankyou

Prima, Gastvrij, Schoon, centraal gelegen !

Anne Marie l'Ami
1-5-2017

Prima keurig appartement, een super vriendelijke gastvrouw Christina die een heerlijk ontbijt serveert met heerlijke Griekse hapjes.

linnengoed wordt iedere dag gewisseld !

Centraal gelegen op het eiland met prima voorzieningen erg dichtbij

gastvrije accommodatie

Lene Kleuver
30-4-2017

Een heerlijke gastvrije accommodatie. De gastvrouw, Christina, doet alles om je vakantie tot een succes te maken. Het appartement waarin wij zaten was niet groot, maar schoon en prettig. Er zijn in deze accommodatie ook grotere appartementen, ook in het mooie nieuwe gebouw aan de overkant van de weg. Er is een prima zwembad. Het ontbijt is meer dan uitstekend, zeker voor griekse begrippen. Het plaatsje ligt langs een drukke weg en is niet echt toeristisch, maar biedt een prima uitvalsbasis om het eiland en het vasteland te verkennen. In het dorp zijn veel goedkope restaurants, zodat je nauwelijks gebruik hoeft te maken van de beperkte keuken.

M. Grool / G. Verduin
28-9-2016

Fijne, ruime, goed ingerichte studio's met heerlijk terras of balkon, iedere morgen heerlijk ontbijt met altijd iets extra's, gebakken door Christina, de eigenaresse.

Christina zéér gastvrij, altijd informeren of alles naar zin is, de schoonmaak is perfect, iedere dag !!! Ook haar man Spiros is vriendelijk en neemt gasten af en toe mee voor een tochtje met zijn vissersboot. Kortom een prima plek om te verblijven voor zowel wandelaars, zonaanbidders en voor de bus naar de hoofdstad ( voor de deur ) en een absolute aanrader om een auto te huren om het mooie eiland te ontdekken. Restaurantjes, de bakker en supermarkt, alles in de naaste omgeving. en om niet te vergeten een heerlijk zwembad met ligbedden en parasols.

Prima

N.Moree
11-9-2016

Christina is super, wil alles voor je doen.

Het ontbijt is goed.

Cornflakes, brood, toast, zelf gebakken lekkernijen, Griekse yoghurt, gebakken en gekookte eieren, kaas, worst, jam, fruit uit eigen tuin enz.

Wij hebben het hier prima naar onze zin👍🏼

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.