Aparthotel Alkyon

Aparthotel Alkyon
9,3

4 tips over Aparthotel Alkyon

Ellen, 31-8-2012
Huur een auto via www.broumis.gr of mevrouw Broumis. Een stuk goedkoper dan via de hostes!
van Wijk, 15-8-2012
Het is leuk om een scooter te huren en de plaatsen omheen te ontdekken. De man van de eigenaresse heeft een scooter verhuurbedrijf en kan ervoor zorgen dat er een scooter gebracht wordt, kosten zijn ca. 15 euro per dag.
Adri van den Ouden, 24-6-2012

Lygia is een kleine vissersplaats op een centrale plaats gelegen, waardoor je in no time in de hoofdstad bent of op een van de vele mooie stranden van Lefkas. Een ideale locatie dus voor mensen die niet de hele dag in de toeristische drukte willen zitten.

Qua restaurant sprong voor ons eruit: het visrestaurant direct achter het Makis restaurant ( Zupas). Vriendelijk personeel en goed eten met een gezellige sfeer zowel binnen als buiten op het terras aan het water.

ben hiel, 17-6-2012
Meer geschikt als je vervoer geregeld hebt hebt (auto of brommer)