Aparthotel Alkyon

32 reviews over Aparthotel Alkyon

• 2019
    9Bob Janssen04-08-2019

Super

Mooi hotel met mooi zwembad en zeer vriendelijke bediening/ eigenaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10J. van Rijn18-06-2019

Fantastisch complex, topper

Wat een geweldig hotel/appartement complex. Nog nooit zo een gastvrije eigenaar gehad. Wat een lieve, zorgzame vrouw. Niets is haar teveel. Echt geweldig. Het complex, inclusief kamers zagen er verzorgd en vooral superschoon uit. Bij aankomst allemaal lekkere hapjes en het ontbijtje verzorgd voor de eerste dag. We zijn zeer onder de indruk van haar klasse. Auto gehuurd via haar man, in Nidri. Alles top geregeld. Binnen een half uur altijd reactie van hem. Als gast van het hotel krijg je ook nog korting.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Familie van Tent Beeking08-06-2019

Geweldig!

Wij sluiten ons aan bij alle lovende reviews. Wat een mooie en rustige locatie en we hebben niet alleen genoten van de gastvrijheid van de eigenaresse, maar ook van de lokale bevolking. Dit was weer Griekenland op haar best!

• 9Betty04-06-2019

Het was in een woord geweldig. Heerlijk rustig appartementen complex met hele vriendelijke mensen. Niks is teveel. Super schoon en prachtige binnentuin. Aanrader is om bij de eigenaresse een auto te huren. Dat is goedkoper. Gaan hier zeker nog een keer terug.

• 10Frans Ringeling04-06-2019

Erg mooi kleinschalig complex met een zeer gastvrije ontvangst. Bij aankomst ontvangen met een hapje en een drankje. Zeer ruim en bijzonder schoon appartement . Rustige omgeving. Eigenaresse heeft service hoog in het vaandel staan. Kortom zeer aan te raden.

• 2018
    9Marijke15-10-2018

Verrassend verblijf.

Met ega 11 dagen in Alkyon verbleven. Wij hadden een 2 kamer-appartement dat functioneel was ingericht. Wat heel prettig is: alle ramen en deuren in het appartement zijn voorzien van horren dus 's nachts geen last van zoemende muggen. Bij aankomst vonden wij een koelkast gevuld met lekkers. We hebben qua verzorging het nog nooit zo goed in Griekenland getroffen, waar we toch al jaren en jaren komen. Eigenaresse Thassia trakteerde je tijden je verblijf regelmatig op allerlei, vaak zelfgemaakte, lekkernijen. Dit is gastvrijheid pur sang! Ook prettig: er waren niet alleen nederlanders. G

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marlies13-06-2018

Heerlijk appartement waar je je meteen thuis voelt

Met een vriend 11 dagen in Alkyon verbleven. Wij hadden een 3-kamer appartement geboekt. Bij aankomst wisten we niet wat we zagen! Een complete villa met 3 verdiepingen. Op de begane grond de woonkamer en open keuken maar ook een badkamer/toilet. Op de eerste etage een grote slaapkamer met kingsize bed en een badkamer/toilet en op de 3e etage nog eens een grote slaapkamer met prachtig hemelbed en een grote, ruime badkamer/toilet met heerlijke douche! Zo hadden we allebei onze privacy. Alles was bijzonder smaakvol ingericht met aandacht voor details. Wat heel prettig is: alle ramen in het appartement zijn voorzien van horren dus 's nachts geen last van zoemende muggen. Bij aankomst vonden wij een koelkast gevuld met lekkers. We hebben nog nooit zo'n goed appartement in Griekenland, waar we al jaren en jaren komen, gehad! Eigenaresse Thassia trakteerde je later op allerlei, vaak zelfgemaakte, lekkernijen. Dit is gastvrijheid pur sang!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Anoniem28-05-2018

Geweldige gastvrouw aan alles wordt gedacht.

Alles klopte tot in de kleinste details. Uitstekende ligging om het eiland verder te ontdekken.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8E21-08-2017

Prima

Fijn schoon appartement, locatie prima, maar in Lygia is niet veel te doen, met een auto kun je het eiland eenvoudig verkennen. Gastvrouw is erg aardig,maar wat wij absoluut een minpunt vonden is dat je s'middags tussen 15.00 - 18.00 eigenlijk bijna niets mag zeggen,lachen laat staan in het zwembad spetteren, want dan kwam Thassia gelijk naar buiten met de mededeling ssst.... siesta. Nog nooit meegemaakt in Griekenland, ( soms leek t wel een bejaardenhuis )

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Hans05-06-2017

Geweldig

Super attente gastvrouw, fijn zwembad, voldoende ligbedden, geweldige accommodatie

Gereisd met partner in mei 2017

Aparthotel Alkyon info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Afstand tot strand100 m

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats