Appartement Villa's Klio Chloi en Studio Erato

Appartement Villa's Klio Chloi en Studio Erato

8.7Fantastisch

Griekenland, Lefkas (Levkas), Lefkas stad (Lefkada)

8.7Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Villa's Klio Chloi en Studio Erato voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Villa's Klio Chloi en Studio Erato

• 9Marga Pieder11-07-2019

Fantastisch een aanrader!

Huize Klio een echte aanrader. Rust, ruimte mooie omgeving, zwembad. 3x per week schoonmaak, en schone handdoeken/bedlinnen. Lefkas stad op loopafstand. Leuk restaurant op 600 mtr kortom super

• 9E.N30-06-2019

Super mooi verblijf met heerlijk zwembad, Lekker rustig ,veel privacy!

• 2018
    8Br30-08-2018

Villa Klio augustus: fijn huis op prachtig resort

Park is precies als op foto's en even groen. grote tuin veel natuurlijke schaduw en zon, veel privacy. Aanrader voor kleine kinderen, kinderbedje en stoel aanwezig, naast het park is een boerderij met veel dieren, en er zit een soort action (Jumbo) vlakbij als je een opblaasbadje wilt kopen.

Fietshuur op accommodatie 4 eur/d waarmee alles prima bereikbaar is. Strand (waarvan een deel parasol en ligbed heeft) op ruim 5min fietsen, supermarkten ook, winkelstraat met horeca 10min, vlakke en veilige weg.

Villa Klio heeft ochtendzon op terras, chloi zit een groot deel vd dag schaduw. Airco zit in de wk, slaapkamer beneden zo goed koel maar boven op de vide niet zo. Geen aanrader daar te slapen. Alles wordt erg goed schoon gemaakt. Elke dag zelf gekookt en de keuken is hier goed op uitgerust, veel servies, fornuis, koffiezetapparaat,waterkoker, oven,föhn, strijkplank met strijkijzer.

Met jonge kinderen

• 2017
    9fred chrispijn05-07-2017

Heerlijke vakantiewoning

De villa was echt uitstekend. Een heerlijk zwembad en voldoende schaduwplekken. Het enige minpuntje was de afwezigheid van een hor in enkele ramen. Gezien de locaties is het raadzaam een auto te huren. Je kunt prachtige tochten maken over het prachtige eiland. Wanneer je in de buurt wilt blijven, b.v. naar Lafkas stad, is een fiets ook goed, deze kun je huren bij het appartement. Een boottocht vanuit Nidri met de M/S Christina is een echte aanrader! Heerlijk zwemmen, goede informatie over de omgeving en bezienswaardigheden, een heerlijke lunch en erg vriendelijke bemanning. Het geld dubbel en dwars waard!

• Oude reviews

8Gerda van Arnhem15-09-2016

Dit is een fantastische locatie.

Het is een kleinschalige, rustige gelegen accomodatie met twee villa!s, een studio en een zwembad. Goed verzorgd, vriendelije eigenaren, die goed Engels spreken. Het ligt enigszins afgelegen van stad en strand, de eigenaren verhuren fietsen. Het is een goed fietsgebied zonder hoogte verschillen. Lefkas is met fiets goed bereikbaar en heeft alles te bieden wat je van een stad mag verwachten, winkels, horeca, musea en gezelligheid. De stranden, ook goed bereikbaar met de fiets, heeft horeca, ligbedden en diverse watersporten.

• 9Moira02-08-2015

Geweldige studio, mooi uitzicht!

Alles was goed. Mooie kamer, goed uitgeruste keuken, fijne badkamer. Het enige is dat je te weinig ruimte hebt in de kledingkast.

• 9Diny van liempt25-06-2015

Bijzonder plekje.

Erato, inderdaad niet veel kastruimte maar een geweldige studio. Alles is aanwezig. Prima bedden, goeie schoonmaak. Lekker rustig. Lekker in de schaduw op ons privé terras met uitzicht over het zwembad. Lefkas stad lopen is qua afstand goed te doen (60 plussers). Auto gehuurd voor 2 wkn en lekker over het eiland getuft. Wat een prachtige stranden. Nidri vonden wij veel te druk. Complimenten voor touroperator wat een prima locatie, midden in een groene omgeving met uitzicht op zwembad.

• 9Linda en John04-10-2014

super leuk

Een leuke vrijstaande studio(Erato) met een varanda in een mooie tuin met nog twee villa's. .Alles was nieuw.Uitgebreide keukenuitrusting(koffiezetapparaat)geen oven.Keuken is wel klein.Fohn aanwezig en zelfs een strijkbout. Prachtig balkenplafond,keurig afgewerkt,overal horretjes.Mooi zwembad. Fietsen voor 4 euro te huur.Je hebt een supermarkt op 5 min afstand en het stadje zit je met de fiets zo. De westkust is adembenemend mooi(mooier als Aruba).Nidri is leuk met allemaal zeilboten.Voor Agias Nikitas was leuk,mooie bouw en enige sfeer.

• 9katja17-09-2009

leuk huisje in mooie tuin!

Studio Erato is een heel leuk huisje! Gelegen in een heerlijke tuin, waar je onder je 'eigen' appelboom relaxed een boekje kunt lezen. Mooi zwembad voor een verfrissende duik. De accommodatie ligt qua loopafstand te ver van Lefkas-stad en het strand. Je hebt dus een fiets of auto nodig. Het is leuk om een fiets te huren; fietsen langs de lagune en 's avonds door de smalle straatjes van Lefkada. Op het Gira- en Agios Ioannis strand kun je prima liggen. Maar voor een echt mooi strand: loop langs het Agios Ioannis strand (lange weg) aan het einde omhoog bij het kerkje, rechtsaf, omhoog bij rotsen, kijk om 't hoekje en...een paradijselijk strandje! Lefkas-stad is goede uitvalsbasis voor het verkennen van het eiland; Uitstekende busverbinding, wij hadden geen auto nodig! Voor wandelen vonden wij de omgeving van Vassiliki prachtig. Goede griekenland touroperator; heel aardige hostess!

• 6P. Florijn17-07-2009

Niet zo geweldig

We zijn de week voordat we in Klio zaten bij huize Olivetto geweest in Theo2. Het was echt een tegenvaller na zo'n geweldige week in Theo2. Geen airco!!! In Klio had gewoon airco moeten zitten het is niet uit te houden. Ook geen vaste ventilatoren (we na vragen bij de eigenaar 2 losse ventilatoren gekregen). De honden die de hele nacht door aan het blaffen zijn is verschikkelijk (vanwege de hitte hou je je ramen (boven raampjes) wel open). Het was NIET schoon en we hebben uit de douche-putjes dotten haren moeten halen. Het eiland lefkas is GEWELDIG. Als je naar Nidri gaat, ga dan eten bij Katoghi in Vafkeri richting de watervallen. De watervallen zijn trouwens heel leuk om te bekijken.

Met vrienden

0 tips over Appartement Villa's Klio Chloi en Studio Erato