Appartement Villa Marina

45 reviews over Appartement Villa Marina in het Nederlands

We gaan zo weer!!

Anita
11-6-2018

Met dochter van 18 hier een weekje verbleven . Er zijn ong 10 appartementen, de sfeer is rustig en relaxed, vaak heb je het zwembad voor jezelf. Super locatie, strand en centrum heel goed te doen op de fiets. Huur zeker een auto om het eiland te verkennen, het is er zo mooi! Lefkada is een leuke stad waar je vakantie viert tussen de Grieken , veel goede restaurants (bijv la Vinaria, goede tonijn van de grill) en gezellige terrassen . Wij vonden dit veel leuker dan bijv nidri, ook gezellig maar echt gericht op de toeristen.

voor herhaling vatbaar

meijer
25-6-2016

wij hadden het twee kamer appartement en dit is wel erg verouderd, en rook zeer muf, maar omdat het heel mooi weer was hebben we weinig binnen gezeten. Vooral het zitten in je "eigen"tuin was erg gezellig met uitzicht op het zwembad. Wij hadden voor twee weken fietsen gehuurd tegen een hele nette prijs en daar mee zit je binnen 10 minuten in het centrum van het erg gezellige Lefkada. Kortom stel je niet te hoge eisen dan is het hier goed vakantie houden

Nooit meer

Hans01
22-8-2014

Veel overlast door honden s,nachts en vooral asociale oost Europeanen, geen privacy op balkon.niet boeken.

Prachtige plek, dichtbij Lefkas-stad

Greetje
24-5-2014

Villa Marina ligt in een mooie tuin, met groot zwembad. De balkons zijn ruim en hebben allemaal een zitje. De bedden in de studio zijn uitstekend, 2 ruime eenspersoonbedden naast elkaar, wij hebben heerlijk geslapen. We hebben voor de hele week een fiets gehuurd bij Loukia, de eigenaresse. We betaalden heel weinig voor hele goede fietsen met versnelling. 's Avonds gingen we op de fiets naar Lefkas-stad, dat is ongeveer 10 minuten fietsen. In de stad kun je heerlijk, echt Grieks, eten in 1 van de zijstraatjes van de lange gezellige hoofdstraat.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen vast nog een keer terug in villa Marina

Een heerlijke plek

Kees en Els
26-9-2013

Een heerlijke studio. Komen hier al vele jaren. Het is ontzettend schoon. Worden 3x per week schoongemaakt. Het zwembad wordt prima onderhouden en rondom zijn heerlijke plekken om in de zon of schaduw te zitten. Loukia en Aristides zijn hele lieve mensen die altijd voor je klaar staan. Fietsen kun je huren als je de tocht naar de stad te ver vind. (20 min lopen - 5 min fietsen). Een kleine supermarkt is in de buurt.

Een topstudio, niet groot maar alles is aanwezig. Een aanrader .

Mooie plek nabij Lefkas stad.

M Koens
16-9-2013

Kleinschalige, zeer schone accommodatie, met een schitterende tuin, een heerlijk zwembad, heel vriendelijke en behulpzame beheerster en prima fietsen. Drie keer per week wordt alles verschoond! Jammer dat de studio niet erg groot is (komt door de grote, goede (!) bedden). Op de balkons heb je weinig privacy; je hoort alles van elkaar. Een prima alternatief zijn de zitjes in de prachtige tuin; daar zit je heerlijk vrij, in de schaduw of in de zon, ook 's avonds. Wat wij over de honden lazen, herkennen we een beetje; was soms hinderlijk, maar hoort bij dat soort landen.

Eén keer is genoeg.

Pieter
23-6-2013

Dit complex bestaat uit 14 studio's, waarvan er 6 particulier worden verhuurd. En dat hebben we geweten. De studio is voor 2 personen al aan de kleine kant laat staan voor gezinnen met kinderen. In de laatste week van onze vakantie waren er 3 gezinnen met kinderen, dus veel rumoer. Erg onrustig ook vanwege het gedrag van de niet Nederlanders, met name de Oost-Europeanen. In de nacht zwemmen b.v. De doorgaande weg is soms irritant qua lawaai zo ook de blaffende honden en de schreeuwende pauwen in de verte. Zwembad is groot en wordt goed onderhouden. Alleen jammer dat het onderhoud plaats vind voor 20.00 uur tot wanneer je nog mag zwemmen. Studio is basic ingericht maar wel schoon.Tuin is prachtig. Goede douche. Ruim balkon. We hebben een goed vakantie gehad maar niet voor herhaling vatbaar in dit complex.

We gaan hier niet voor de 2e keer heen.

Evert en linda
2-10-2012

Wij zijn net terug van Villa Marina,en hebben een leuke week gehad. Wij komen al een paar jaar in Lefkas,en wilde wel eens een andere accommodatie,maar dat doen we dus niet meer.We vonden het erg klein,en erg gehorig,we hoorden een buurman snurken,en elke avond honden blaffen.

Wij vonden het niet erg schoon,maar wij zijn dan ook wel pietluttig(denk ik)

Balkon is wel ruim,en leuk zicht op zwembad(wel vragen om zwembadzicht)

Al met al een lekkere week gehad,en we vinden Lefkas een echte aanrader.

Wel een auto bijboeken wil je de echte mooie plekjes van Lefkas zien.

Naar dit appartement gaan we zeker niet terug,maar we kunnen wel een ander aanbevelen waar we al een aantal keer geweest zijn: Iliaktida 5 huisjes met in het midden een mooi en schoon zwembad.

Fantastische plek

Fons van den Berg
10-9-2012

Villa Marina is mooi gelegen in een goed onderhouden tuin met een voor Griekse begrippen ruim zwembad. Zowel de niet al te ruime studio als omgeving wordt keurig onderhouden. Alle studio's aan de voorzijde hebben een mooi balkon met zicht op het zwembad en de tuin.De super vriendelijke eigenaren, Loukia en Aristidis, en schoonmaakster staan meteen klaar om je vragen te beantwoorden of wensen te vervullen. De locatie, dicht bij het bij Kytesurfers bekende Milosbeach, kenmerkt zich door een zeer aangenaam windje dat de hoge temperatuur (eind augustus/begin september) draaglijk maakt. Touroperator heeft met Villa Marina zeker een locatie die aan de kwaliteitseisen, die wij van hen gewend zijn, voldoet.

heel mooi complex

Serge
30-5-2012

Appartement (nummer 20) was wel klein. Geen ruimte om binnen te eten (alleen op het balkon)

Verder prima en een heerlijke douche !!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Marina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marina in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.