Villa Vertzamo

19 reviews over Villa Vertzamo in het Nederlands

Geweldige locatie!

John en Jessica,
22-10-2018

Het is hier in 1 woord geweldig. Vertzamo is met heel veel liefde aangelegd en heel sfeervol. En met een prijs-kwaliteitsverhouding die onverslaanbaar is. Er is vrij veel ruimte tussen de studios waardoor je veel privacy hebt. De Studio's zelf zijn dankzij het hoge zadeldak verrassend ruim. De inrichting is gezellig en zeer authentiek. En vrijwel elke dag wordt het appartement schoongemaakt en wordt alles ververst.

Met 5 minuten ben je in Lefkadas Town, het gezellige en levendige centrum. Wij zijn vrij huiselijk en hadden in 2014 al het eiland verkend. Bij Pefkoulia is er een strand wat heel erg fijn is. Bijna 'not of this world'.

Dit jaar zijn we vaak naar het centrum gegaan en vonden The Karma heel leuk. Verder talloze eet-mogelijkheden, bijvoorbeeld Margarita, aan de Haven. En zorg dat je Havana niet mist, super muziek en een sfeer dat uniek is!

Een fantastisch plekje!!!

Kim100%,
7-7-2018

Wat een geweldig plekje en een warm welkom. Een heerlijke villa met alles erop en eraan. De inrichting is zeer smaakvol en bijna iedere dag werd het schoongemaakt. Het zwembad was ook TOP!!! We hebben hier heerlijk genoten. Echt een aanrader!

In een woord geweldig!

Steci,
2-7-2018

Veel privacy, schoon, ruim zwembad, geweldige inrichting en lekker afgelegen maar toch alles op loopafstand.

Een echte aanrader voor de rustzoeker en als je niet in de massa wilt vertoeven.

M&A,
16-6-2018

We hebben genoten van een heerlijk vakantie. Prachtige villa met zwembad, in het echt groter dan op de foto's. Lefkas is een fantastisch mooi Grieks eiland met waanzinnige stranden.

Voor herhaling vatbaar

Freek en Ineke,
12-6-2018

Op Vertzamo Villas is niets aan te merken. De huisjes liggen in een olijfboomgaard, waar je kunt genieten van de rust en de vogels. Afkoelen kan in je eigen zwembad en het ligt gunstig om 's-avonds uit eten te gaan in Lefkas stad of in restaurantjes in de buurt. Voor herhaling vatbaar.

Prachtige plek, vlak bij Lefkas stad. Privé huisje met zwembad en heel goed bed!

Wat wil je nog meer, de Lidl vlakbij, ook heerlijk om thuis af en toe te eten.

Eigenaresse weet mooie plekjes en schoonmaakster wast zelfs af....

Wij hadden het groene huisje, helemaal aan het einde van het pad met heel veel privacy en uitzicht op de wijnranken en de berg, prachtig!

tip Ey Zhn en Thymari restaurants in Lefkas Stad en restaurant Rachi in Exhantia.

Eigen bootje huren a 75 euro per dag ipv toeristen boten. ( Geen vaarbewijs nodig)

Nooit meer naar huis!

Ronald,
30-5-2018

Vertzamo was voor ons de beste vakantie tot nu toe.

Eigenaresse en schoonmaakster zijn uiterst vriendelijk en denk graag met je mee voor de mooiste bezienswaardigheden van lafkas.

De villa was vele malen mooier dan wij verwacht hadden, villa wordt om de twee dagen schoongemaakt en het zwembad iedere dag behalve zondag.

Tankstation/supermarkt is om de hoek dus heel goed aan te lopen voor dagelijks vers brood en een kop koffie.

Je ervaart dan ook op je eigen terrasje aan het zwembad tussen de grote olijfbomen alle rust en privacy, puur genieten.

Lefkas is 20 minuten lopen en is heel goed te doen (er is zelfs een zaklamp in de villa aanwezig voor als er in het donker terug gelopen dient te worden)

vertzamo ligt ook heel ideaal als je het eiland wil zien met de auto, het is zowel via de westkant als via de oostkant een uurtje rijden naar het zuiden.

Wij hebben erg genoten en gaan Zeker nog een keer terug!!

Fantastisch!

Melissa,
19-5-2018

Prachtig huisje met een fijn zwembad. Veel rust en privacy, maar toch op loopafstand van het stadje. Heerlijke tijd gehad, zeker een aanrader als je tot rust wil komen maar wel alle faciliteiten wil hebben!

te mooi om waar te zijn

Cees Overweel,
12-11-2017

Als je van rust en privacy houdt met een lekker huisje en alles begane grond. Zalig hoog bed met prima matras en heerlijk beschut terras. Lekker terras buiten met een zwembadje waar je even in kunt gaan liggen maar niet om lekkere baantjes te zwemmen maar om ff te "poedelen"prima. Rustig gelegen aan de buitenkant van Lefkada

Fantastisch mooie en fijne accommodatie!

Heidi Coppus,
29-10-2017

Hier geldt: een waar stukje paradijs op aarde. Als trouwe Griekenland liefhebbers hebben wij al op veel mooie plekjes mogen vertoeven, maar Vertzamo verdient een eervolle vermelding. Zelden hebben we in Griekenland in zo'n stijlvol vorm gegeven villa (met privé zwembad!) van onze vakantie mogen genieten. Zowel binnen als buiten klopt het plaatje helemaal. Uiterst sfeervol en prachtig gelegen midden in een fantastisch mooie olijfgaard. Een oase van rust, maar toch dichtbij het gezellige en levendige Lefkas stad. De villa's (5) zijn ruim van elkaar gesitueerd en je geniet volop van je privacy. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en doet er op gepaste wijze alles aan om je welkom te laten voelen. Lefkas is een fantastisch mooi Grieks eiland met waanzinnige stranden en uitzichten. Een verblijf in/bij Vertzamo maakt deze vakantiekeuze tot een van de beste ooit!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vertzamo in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vertzamo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.