Villa Vertzamo

9.6Fenomenaal

Griekenland, Lefkas (Levkas), Lefkas stad (Lefkada)

9.6Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

31 reviews over Villa Vertzamo

• 9Lieke06-07-2019

Fantastisch!

Een geweldig verblijf! Aardige mensen, het ultieme vakantie gevoel gehad! :-)

Met jonge kinderen

• 9Niek Mast03-07-2019

Waaauuuw

Schitterende huisjes, in een supermooie, groene, rustige tuin, met heerlijk zwembad op zeer korte (maar ver genoeg) afstand van centrum Lefkas. Ook de gastvrouw is super attent (helaas haar naam even kwijt) en staat bij met raad en daad waar nodig. We zijn net terug (een week), maar hebben nu al heimwee.

• 10M. Fens24-06-2019

Heerlijk zen prachtig!

Mooie huisjes in rustige omgeving. Leuk idyllisch gedaan met lantaarntjes. Heerlijk weer en zwembadwater heerlijk nu. Elke dag schoonmaak zwembad en er waren ook badlakens bij het zwembad. Filterkoffiezetapparaat aanwezig. Alexandra erg vriendelijk en veel info omgeving. 3x per week schone handdoeken. Centraal punt om eiland te bekijken. Bij aankomst al wat thee/suiker/water aanwezig. Wij hebben geen last gehad van dierengeluiden om ons heen. Ook de buren zitten ver genoeg. Dus daar geen last van. Lefkada stad leuk om in avond naar toe te gaan en met de auto binnen paar minuten terug. Eten bij Seven Islands Lygia. Prachtig strand Deck bij Pefkoulia. 10 min met de auto. Lidl vlakbij. Lopend naar tankstation waar je de nodige boodschappen kan krijgen. Perfect en prima geregelde accomodatie!!

• 9Barbara15-06-2019

Mooie huisjes met eigen zwembad op leuk eiland

Mooie 2 persoons huisjes met eigen zwembad, goed ingericht, lekker bed. Aardige eigenaresse. Douche prima, wel wat weinig waterdruk. Prachtige tuin, met kleine eigen wijngaard. Wel wat geluiden van de haan en kippen, honden maar afhankelijk van huisje of je dat erg hoort. Mooie stek voor uitstapjes. Lopen naar Lefkas Stad kan, maar geen gezellige weg. Wij vonden het wat ver voor in de avond even uiteten te gaan. Met auto alle kanten op.

• 10Monique30-05-2019

Ultieme vakantiegevoel, zelfs zonder veel zon!

Ben je op zoek naar comfort en privacy, dan moet je echt bij Vertzamo Villas zijn! Het huisje is praktisch en smaakvol ingericht: er is goed nagedacht over de inrichting en wat er nodig is voor een comfortabele vakantie. De situering in de olijf boomgaard maakt het plaatje helemaal af! De zeer vriendelijke en vol humor zittende Alexandra zorgde voor de nodige informatie en was altijd beschikbaar, zonder dat je privacy aangetast werd. Om de dag schoonmaak, handdoekwissel en zelfs de afwas! Helaas was het weer vooral de eerste dagen aan de frisse kant, met veel bewolking en regen..De laatste 2 dagen waren gelukkig zonniger, zodat we ook gebruik hebben kunnen maken van het heerlijke zwembad. Dus geen strandvakantie, het was gewoonweg te fris. ...Maar we hebben genoten van het mooie eiland: beide kusten afgereden (alles staat nog in bloei, zo mooi!) en ook in het groene binnenland geweest. Fantastisch gegeten in Lefkada stad bij Nissi.

• 10Hans Jansen18-05-2019

Mooi eiland en prima verblijf

Ruim huisje, ligging zeer rustig, prive zwembad (elke dag schoon gemaakt) om 2 dagen huisje schoon gemaakt (zelfs afwas) Handoeken op tijd verschoont. Alles voorzien. Mooi eiland, auto wel een "must" om rond te gaan. Lidl in de buurt, ook genoeg plekken om te eten, wij veel richting Lygia (10 minuten rijden) om daar te eten. Eiland is rustig en mooi (zeker de stranden)

• 2018
    9John en Jessica22-10-2018

Geweldige locatie!

Het is hier in 1 woord geweldig. Vertzamo is met heel veel liefde aangelegd en heel sfeervol. En met een prijs-kwaliteitsverhouding die onverslaanbaar is. Er is vrij veel ruimte tussen de studios waardoor je veel privacy hebt. De Studio's zelf zijn dankzij het hoge zadeldak verrassend ruim. De inrichting is gezellig en zeer authentiek. En vrijwel elke dag wordt het appartement schoongemaakt en wordt alles ververst.

Met 5 minuten ben je in Lefkadas Town, het gezellige en levendige centrum. Wij zijn vrij huiselijk en hadden in 2014 al het eiland verkend. Bij Pefkoulia is er een strand wat heel erg fijn is. Bijna 'not of this world'.

Dit jaar zijn we vaak naar het centrum gegaan en vonden The Karma heel leuk. Verder talloze eet-mogelijkheden, bijvoorbeeld Margarita, aan de Haven. En zorg dat je Havana niet mist, super muziek en een sfeer dat uniek is!

• 10Kim100%07-07-2018

Een fantastisch plekje!!!

Wat een geweldig plekje en een warm welkom. Een heerlijke villa met alles erop en eraan. De inrichting is zeer smaakvol en bijna iedere dag werd het schoongemaakt. Het zwembad was ook TOP!!! We hebben hier heerlijk genoten. Echt een aanrader!

• 10Steci02-07-2018

In een woord geweldig!

Veel privacy, schoon, ruim zwembad, geweldige inrichting en lekker afgelegen maar toch alles op loopafstand. Een echte aanrader voor de rustzoeker en als je niet in de massa wilt vertoeven.

• 10M&A16-06-2018

We hebben genoten van een heerlijk vakantie. Prachtige villa met zwembad, in het echt groter dan op de foto's. Lefkas is een fantastisch mooi Grieks eiland met waanzinnige stranden.

1 tip over Villa Vertzamo

• n.Tiktak, 05-08-2018

Staat deze stip wel op de goede plek?

3 vragen over Villa Vertzamo

• Mc , 20-01-2019

koffiezetapparaat

weet iemand of er een koffiezetapparaat aanwezig is

Hans , 19-04-2019

ook benieuwd naar mogelijkheid koffie zetten

• Anouk Braun, 07-03-2018

Warmte zwembadwater

Exact dezelfde vraag als mijn voorganger - hopen dat ie nu wel beantwoord wordt :) - is het water in het privé zwembad verwarmd of niet? We denken eraan om eind april in dit huisje te vertoeven namelijk...

• Ruud, 27-10-2016

temperatuur zwembadwater

Hallo, kan iemand mij vertellen of het zwembadwater verwarmd kan worden en zoniet, wat is de temperatuur van het water bij benadering?

Villa info

• Balkon / terrasAanwezig