Hotel Santa Maura

HotelWeer vandaag33°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maura voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Santa Maura in het Nederlands

Kleinschalig 3 sterren appartement

Dunja
25-9-2017

Als je gaat ga eerder in het seizoen. Na half september word het weer minder en gaat al veel dicht.

Gratis Wi-Fi in het appartement en kluis huren. Gratis fles water en fles wijn. Super aardige Grieken.

Straatkant gehorig en douche is klein en water koud in de avond.

Touroperator is niet op het eiland je word opgehaald door een Griekse chauffeur en spreekt amper Engels.

Geen hostess of begeleiding. Gelukkig spreekt dame achter receptie goed Engels en helpt met alles ook met de terugreis. Zeker aanrader maar wij gaan niet meer met touroperator.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Maura in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Maura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Maura scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.