Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

Villa
Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) voor je op een rij gezet:

71 reviews over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in het Nederlands

Helemaal absoluut TOP!

Olaf,
21-10-2018

Heerlijk vertoeven op deze prachtlocatie. Veel privacy en rust.

We waren de enige deze week (herfstvakantie) zodat we zwembad voor ons alleen hadden.

Werden hartelijk welkom geheten met als presentje een lekkere fles rosé.

De schoonmaakster en tuinman waren bijna dagelijks in de weer om alles tiptop in orde te houden. Zij en de eigenaar waren vriendelijke en behulpzame mensen.

Ligging is perfect om als uitvalsbasis te dienen om het eiland te verkennen als ook het vasteland.

Na een week genieten bij het afscheid nog olijfolie als cadeau gekregen.

Kortom: het was een week genieten hier!

Super voor elkaar!

Joost en Moniek,
24-9-2018

Zeer fijn ontvangst savonds laat met overal mooie lantaarntjes door de prachtige onderhouden tuin. Olga liet ons het appartement zien bij aankomst. Hele vriendelijke mensen. Ook de schoonmaak is tip top in orde en de schoonmaakster is ook erg vriendelijk. Volop privacy. Je eigen zwembadje voor de deur, welke zeer goed onderhouden word. Wij deelden hem met de buren maar dat was prima. Over het algemeen ben je de hele dag op pad om het eiland te verkennen dus weinig ih huisje zelf aanwezig. Bij afscheid nog eigen gemaakte olijfolie als presentje. Top

Wat een mooi complex is olivetto villa’s. Het ligt heel centraal voor alle leuke plaatsjes en strandjes. Wij zaten in huisje Theo 2 met een gedeeld zwembad met de buren, in een mooie tuin met gras, pruimenbomen , sinaasappelbomen en super onderhouden. Het zwembad wordt om de dag helemaal schoongemaakt. Wij waren met zn drieeen (2 volwassen en 1 kind van 14) en het huis is dan ruim genoeg. Je leeft veelal buiten. Er is 1 slaapkamer (met airco) en 1 persoon slaapt in de huiskamer (kan er met 2 personen slapen) Ook het huis wordt om de 2 dagen schoongemaakt . Bij het tankstation vlak bij kun je smorgens brood halen. Effe wennen was het geluid van de krekels maar na 2 dagen hoor je die niet meer. Je krijgt gezelschap van de poezen die daar rond lopen, wat wij heel gezellig vonden. Het enige minpuntje zijn de muggen. Olivetto villa’s is zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan!

Heerlijk

Arjan Engelhard,
27-5-2018

Heerlijk rustig. Schoon en gastvrij. Voldoende ruimte. Je deelt een zwembadje met de buren.

Het complexje ligt tussen olijfboomgaarden, op ongeveer 20 minuten lopen van Lefkas stad.

Het huisje was mooi ingericht en goed afgewerkt in een traditionele, landelijke stijl. Heerlijk bed, goede douche, twee! toiletten.

Alles op het eiland is met een huurauto gemakkelijk te bereiken.

Een heerlijke omgeving

Ellen De Willigen,
8-5-2018

Erg mooie olijfboomgaard met bloeiende planten, bij aankomst brandden de lantaarntjes in de tuin, warm welkom. Elk huisje heeft een zwembad in de tuin.

Het is een heel relaxed complex. Voor de vertrekdag hoefden we ons geen zorgen te maken en kregen ruimschoots van t evoren het bericht dat wij de laatste dag nog gebruik konden maken van het huis en ontvingen wij nog olijfolie als kado. Al met al een zeer gastvrije omgeving.

Het blijft toch echt een paradijs

Eugene en Marjan,
27-9-2017

Accommodatie is top, je verblijft in een van de villa's of de 2 onder 1 kap woning. Huizen van alle gemakken voorzien en de ligging is paradijselijk. Rust is hier 100% aanwezig. Heerlijk in de ochtend een vers brood kopen en in je tuin ontbijten. De eigenaren doen er alles aan om het je naar het zin te maken en Katharina de schoonmaakster houd alles tip top in orde. Wij komen hier jaarlijks en elk jaar is het voor ons een feestje om hier te mogen zijn. Dichtbij Lefkas stad en dichtbij de stranden aan de westkust. Vele restaurants en supermarkten in de omgeving. Toplokatie op een topeiland !

Mooie locatie kleinschalig en rustig.

Loes en frank,
14-9-2017

Mooi huisje, prive zwembad, flesje wijn en water als welkom en bij vertek olijf olie, heel.attent van de vriendelijke eigenaren.

Er is een bbq ruimte in de tuin.

Huisjes zijn wel erg gehorig.

Verder luxe extra dingen.zoals handdoek voor bij zwembad.

Keuken doek afwasmiddel zeepjes e.d

Prima schoonmaak van huisje en.zwembad.

Zoek je rust en wil je genieten, dan is dit een top keuze.alles perfect geregeld en vriendelijke behulpzame mensen.Goed onderhouden huisjes ( er word echt zorg aan besteed ) goede bedden,schoon, heerlijk zwembad, twee zitjes om het huis en zelfs een hangmat.Er is ook een romantische plek gemaakt met zitjes en BBQ.je word opgewacht door de eigenaren en deze zijn super gastvrij, ik kreeg bij aankomst zelfs een kadootje omdat ik jarig was die dag. je bent met de auto binnen een zucht in Lefkas stad. En wij persoonlijk vonden het strandje in Nidri centrum het prettigst omdat je daar een rustige zee hebt ,bedjes met parasols en wat kan drinken en eten.Lefkas zelf is een leuk eiland met vriendelijke mensen. Wij hebben een top vakantie gehad dankzij de site van touroperator.

heerlijk vakantiehuis

Jan Dettmeijer,
23-7-2017

Na 5 jaar weer terug bij Olivetto Villas.

Bij aankomst opgewacht door Vangelis.

Hij bracht ons naar villa Olga en gaf kort uitleg over de villa.

Deze villa is van alle gemakken voorzien en staat in een heerlijke tuin met een mooi prive zwembad.

Het parkje is in die 5 jaar alleen maar mooier geworden en heerlijk rustig.

Op een paar auto minuten ligt Lefkas stad om lekker te eten te winkelen en te flaneren door de bij avond gezellige straten.

Toen wij de 2e dag terug kwamen van boodschappen doen stond er een koeler met champagne en 2 glazen op tafel. Bij voorzichtig navragen bleek dit een bedankje voor vaste klanten. Helemaal niet nodig(wie wil er nou niet terug naar deze geweldige plek gerund door een lieve familie) maar wel heel attent. Wij hebben genoten van ons tijdelijke huis mooie tuin en heerlijke zwembad . Ook de katten die als je aandacht en eten geeft natuurlijk graag even aankomen zorgen voor de gezellige Griekse sfeer.Bij vertrek ook nog een leuk door de familie zelf lokaal product meegekregen. Hiervoor bedankt het smaakt lekker. Gaan zeker weer terug naar Olivetto en het heerlijke Lefkas.

Heerlijk verblijf!

Ineke,
19-6-2017

Wij verbleven een week in villa Olga met een fantastisch privé zwembad. Het Olivetto villa complex ligt temidden van oude olijfbomen en ziet er zeer verzorgd uit. Mooi huis, schoon, netjes en om de dag werden de afvalbakken geleegd (is ook nodig ivm het niet mogen doorspoelen van toiletpapier), schone handdoeken opgehangen en bedden verschoond.

Rondom de twee vrijstaande villa's is een weelderige begroeiing en zodoende veel privacy, zou hier zeker weer voor kiezen ipv de appartementen.

Het enige minpuntje voor ons was het verkeerslawaai van de nabij gelegen doorgaande weg en de bijna continue blaffende honden in de omgeving, ook 's nachts.

Ligging van het complex net buiten Lefkas-stad is ideaal. Na een dag weg even lekker zwemmen en dan naar de stad om een hapje te eten.

Met de huurauto het hele eiland gezien, door de bergen, steile weggetjes, haarspeldbochten, leuke dorpjes, mooie groene natuur, prachtige vergezichten en fijne strandjes, kortom genoeg te zien en doen.

Alles was prima geregeld door de touroperator, een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.