Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

Villa
Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) voor je op een rij gezet:

68 reviews over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in het Nederlands

Heerlijk

Arjan Engelhard
27-5-2018

Heerlijk rustig. Schoon en gastvrij. Voldoende ruimte. Je deelt een zwembadje met de buren.

Het complexje ligt tussen olijfboomgaarden, op ongeveer 20 minuten lopen van Lefkas stad.

Het huisje was mooi ingericht en goed afgewerkt in een traditionele, landelijke stijl. Heerlijk bed, goede douche, twee! toiletten.

Alles op het eiland is met een huurauto gemakkelijk te bereiken.

Een heerlijke omgeving

Ellen De Willigen
8-5-2018

Erg mooie olijfboomgaard met bloeiende planten, bij aankomst brandden de lantaarntjes in de tuin, warm welkom. Elk huisje heeft een zwembad in de tuin.

Het is een heel relaxed complex. Voor de vertrekdag hoefden we ons geen zorgen te maken en kregen ruimschoots van t evoren het bericht dat wij de laatste dag nog gebruik konden maken van het huis en ontvingen wij nog olijfolie als kado. Al met al een zeer gastvrije omgeving.

Het blijft toch echt een paradijs

Eugene en Marjan
27-9-2017

Accommodatie is top, je verblijft in een van de villa's of de 2 onder 1 kap woning. Huizen van alle gemakken voorzien en de ligging is paradijselijk. Rust is hier 100% aanwezig. Heerlijk in de ochtend een vers brood kopen en in je tuin ontbijten. De eigenaren doen er alles aan om het je naar het zin te maken en Katharina de schoonmaakster houd alles tip top in orde. Wij komen hier jaarlijks en elk jaar is het voor ons een feestje om hier te mogen zijn. Dichtbij Lefkas stad en dichtbij de stranden aan de westkust. Vele restaurants en supermarkten in de omgeving. Toplokatie op een topeiland !

Mooie locatie kleinschalig en rustig.

Loes en frank
    14-9-2017

Mooi huisje, prive zwembad, flesje wijn en water als welkom en bij vertek olijf olie, heel.attent van de vriendelijke eigenaren.

Er is een bbq ruimte in de tuin.

Huisjes zijn wel erg gehorig.

Verder luxe extra dingen.zoals handdoek voor bij zwembad.

Keuken doek afwasmiddel zeepjes e.d

Prima schoonmaak van huisje en.zwembad.

Zoek je rust en wil je genieten, dan is dit een top keuze.alles perfect geregeld en vriendelijke behulpzame mensen.Goed onderhouden huisjes ( er word echt zorg aan besteed ) goede bedden,schoon, heerlijk zwembad, twee zitjes om het huis en zelfs een hangmat.Er is ook een romantische plek gemaakt met zitjes en BBQ.je word opgewacht door de eigenaren en deze zijn super gastvrij, ik kreeg bij aankomst zelfs een kadootje omdat ik jarig was die dag. je bent met de auto binnen een zucht in Lefkas stad. En wij persoonlijk vonden het strandje in Nidri centrum het prettigst omdat je daar een rustige zee hebt ,bedjes met parasols en wat kan drinken en eten.Lefkas zelf is een leuk eiland met vriendelijke mensen. Wij hebben een top vakantie gehad dankzij de site van touroperator.

heerlijk vakantiehuis

Jan Dettmeijer
    23-7-2017

Na 5 jaar weer terug bij Olivetto Villas.

Bij aankomst opgewacht door Vangelis.

Hij bracht ons naar villa Olga en gaf kort uitleg over de villa.

Deze villa is van alle gemakken voorzien en staat in een heerlijke tuin met een mooi prive zwembad.

Het parkje is in die 5 jaar alleen maar mooier geworden en heerlijk rustig.

Op een paar auto minuten ligt Lefkas stad om lekker te eten te winkelen en te flaneren door de bij avond gezellige straten.

Toen wij de 2e dag terug kwamen van boodschappen doen stond er een koeler met champagne en 2 glazen op tafel. Bij voorzichtig navragen bleek dit een bedankje voor vaste klanten. Helemaal niet nodig(wie wil er nou niet terug naar deze geweldige plek gerund door een lieve familie) maar wel heel attent. Wij hebben genoten van ons tijdelijke huis mooie tuin en heerlijke zwembad . Ook de katten die als je aandacht en eten geeft natuurlijk graag even aankomen zorgen voor de gezellige Griekse sfeer.Bij vertrek ook nog een leuk door de familie zelf lokaal product meegekregen. Hiervoor bedankt het smaakt lekker. Gaan zeker weer terug naar Olivetto en het heerlijke Lefkas.

Heerlijk verblijf!

Ineke
    19-6-2017

Wij verbleven een week in villa Olga met een fantastisch privé zwembad. Het Olivetto villa complex ligt temidden van oude olijfbomen en ziet er zeer verzorgd uit. Mooi huis, schoon, netjes en om de dag werden de afvalbakken geleegd (is ook nodig ivm het niet mogen doorspoelen van toiletpapier), schone handdoeken opgehangen en bedden verschoond.

Rondom de twee vrijstaande villa's is een weelderige begroeiing en zodoende veel privacy, zou hier zeker weer voor kiezen ipv de appartementen.

Het enige minpuntje voor ons was het verkeerslawaai van de nabij gelegen doorgaande weg en de bijna continue blaffende honden in de omgeving, ook 's nachts.

Ligging van het complex net buiten Lefkas-stad is ideaal. Na een dag weg even lekker zwemmen en dan naar de stad om een hapje te eten.

Met de huurauto het hele eiland gezien, door de bergen, steile weggetjes, haarspeldbochten, leuke dorpjes, mooie groene natuur, prachtige vergezichten en fijne strandjes, kortom genoeg te zien en doen.

Alles was prima geregeld door de touroperator, een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk relaxed complex

Marjan
    20-5-2017

Schitterende ligging van deze mooie villa's en 2 onder 1 kap huizen. Verbleven voor het toeristenseizoen, en wat een rust. Van buren heb je normaal ook geen last, alles is hier peace & vree . Zwembad voor de deur en het huis is volledig ingericht. Topper dichtbij Lefkas stad en een mooie plek om de omgeving te ontdekken. Aanrader

Idyllische plek!

Tom en Mirte
    1-5-2017

Olivetto is een superidyllische plek net buiten het centrum van Lefkas (in een half uurtje naartoe te lopen of ga met de auto). De huisjes zijn omgeven door jasmijn, olijfbomen, vijgenbomen, citrusbomen en veldbloemen. Met twee appartementen deel je een tuin met prima zwembad. De huisjes zijn precies goed voor twee personen en er is alles wat je nodig hebt; beneden keukentje waar je basic kunt koken, bank, toilet en openslaande deuren naar het terras. Boven een romantische slaapkamer met fijne badkamer. Op het terrein is ook nog een gezamenlijke buitenruimte met bbq en bibliotheek. De eigenaren zijn ontzettend hartelijk. We vlogen pas laat terug en mochten nog de hele dag van ons appartement gebruik maken. Vanuit het complexje makkelijk alle wegen te bereiken naar leuke dorpjes en strandjes. We raden het zeker aan om hier te verblijven!

Oude reviews (archief)

Super leuk verblijf gehad

Mirjam Dijkstra
    24-9-2016

Hebben 12 dgn verbleven in Theo 1 en Theo 2. Wij zaten in 1 en onze 2 kids van 11 en 14 in 2. Dit was zeer prettig, de huisjes zijn echt te klein voor 3 personen (zeker met pubers die willen chillen). Hierdoor hadden wij dus ook het gehele zwembad voor onszelf. Je leeft erg dicht op je buren als je alleen huisje 1 of 2 hebt. Tussen de terrasjes zit wel een korte schutting.

Het parkje op zich is ook geweldig mooi, heerlijk rustig en netjes. Je merkt nauwelijks dat er ook nog andere mensen zijn.

Schoonmaak van huisjes en zwembad keurig in orde.

Lefkas zelf is een prachtig eiland met kiezelstrandjes.

Ook wij vonden Pefkoulia en Kathisma de fijnste strandjes om naar toe te gaan.

Nydri en Lefkas-stad gezellig om de avonden door te brengen. Maar ook geen straf om bij het huisje te blijven en om 22 uur nog even in je zwembad te duiken.

Al met al een super leuke vakantie gehad in Olivetto.

Vooral het privezwembad is geweldig, wij willen eigenlijk niet meer anders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) scoort een 9.43 uit 10 op basis van 76 reviews.