GriekenlandLefkas (Levkas)Lefkas stad (Lefkada)Vila's Lefkas stad (Lefkada)Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

GriekenlandLefkas (Levkas)Lefkas stad (Lefkada)

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 90 reviews
+94/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 90 reviews
  • 8.8Inrichting
  • 8.8Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

90 Reviews over Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

• 9Nicole20-09-2021

Een plek die voelt als thuis komen. Zo hartelijk ontvangen. Een mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig, en toch dichtbij alle leuke dingen die lefkas te bieden heeft.

• 9Ruimte
  • 9Mariëtte24-08-2021

Sfeervol paradijsje net buiten Lefkas stad

Deze zomer 3 weken in huisje Theo 2 verbleven. Een heerlijke rustige accommodatie net buiten Lefkas stad met (bijna) privézwembad tussen de olijfbomen en diverse fruitbomen. Eigenaar en schoonmaakster erg aardig en attent. Dit is een echte 'Eliza' accommodatie.

• 9C. Beurskens24-08-2021

Het paradijs!

Een verblijf in Olivetto is een verblijf in het paradijs! Wij verbleven dit keer met onze twee dochters in Villa Olga, vijf jaar geleden verbleven we in Villa Lambi. In deze villa met prachtige tuin en privé zwembad tussen de olijf- en fruitbomen voel je je echt koning te rijk. Daarnaast is er Catharina die ervoor zorgt dat de villa en tuin er op en top uitziet, wat een engel. We zijn hier dus al twee keer geweest, wat mij betreft was dit zeker niet de laatste keer!

• 9Yolanda van der Hout09-08-2021

Heerlijk!

Zeer gastvrij, prachtig huis, alles zeer goed verzorgd. Iedere dag werd het huisje schoongemaakt, leuke attentie bij aankomst en vertrek. Het ligt rustig tussen de olijven, toch dichtbij Lefkas stad. Kortom, een aanrader!

• 10Marjan en Eugène23-09-2019

We verraden niet graag iets maar dit is perfect!

Als terugkomende gast van Panos, alweer 10 jaar wederom genoten van een fantastisch verblijf. De rust wat er in de olijfgaard hangt is ongekend, dichtbij de stad en na 5 minuten in de auto deze relaxing rust. Deze vakantie maar liefst 8 katten ook een onvergetelijke vakantie gegeven door wat eten voor ze te kopen waardoor het voor hun ook een feest is geweest.Op diverse plekken gegeten in de stad en ver daarbuiten waarbij Pavlos Haridiatiki een absolute aanrader is, zijn vader heeft de slagerij ernaast en het gaat supervers op de grill. Met 6 personen gegeten voor 74 euro voor alles incl drank. In de stad zeker eten als aanrader bij Vinaria, Gogo Ouzery, Gogo Grill voor een souflaki of pita gyros. Bestel bij de ouzery een ouzo en je krijgt 3 bordjes eten erbij, heel bijzonder en smakelijk. Het park is super schoon en word erg goed bijgehouden door Katherina. Huisjes worden om de 2 dagen schoongemaakt, afvalbakjes leegt ze elke dag.

• 9Peeters23-08-2019

Fantastisch!

Heerlijke tijd gehad, echt een aanrader!

• 9Liesbeth21-07-2019

Heerlijk! en met ELisa voor herhaling vatbaar!

Een mooie plek in een oude olijven boomgaard. 2 appartementen onder 1 dak met een eigen zwembad! Wat een luxe. Vriendelijke mensen. Er is zelfs een openbare ruimte waar je zou kunnen bbq.Er staat van alles wat je mag gebuiken. Ook spullen voor het strand zoals een parasol en strandmatjes. We hebben geboekt bij Elisa was here. Ook een aanrader!! Heerlijk met een autootje erbij, wat op dit eiland wel een must is. Bij aankomst stond er een fles wijn klaar en toen we vertrokken een blikje olijfolie uit eigen boomgaard. Let wel op, die kan dus niet in de handbagage :( dan wordt deze ingenomen. Verder genoten van deze ontspannen vakantie!

• 8niewold09-07-2019

Een Paradijs op aarde!!

Vriendelijke ontvangst, mooie huisjes met gedeeld of prive zwembad in prachtig onderhouden tuin met gezamelijke bbq plaats. Lefkas stad op 5 minuten rijden, centraal gelegen om alle mooie stranden te bezoeken.

• 9Gea19-06-2019

Erg genoten.

Heerlijke accommodatie met veel privacy. In de villa met twee slaapkamers heeft iedere slaapkamer ook een eigen badkamer en toilet. Lange en brede bedden, lange strandstoelen bij het zwembad. Vijf minuten rijden naar de boulevard in Lefkas stad voor een hapje eten. Vanuit de oprijlaan naar rechts direct naar de weg langs de westkust, vanuit de oprijlaan naar links, binnen een km naar de weg naar de oostkust.

• 10Breg Blogt02-06-2019

Onvergetelijke huwelijksreis

Onze huwelijksreis in Olivetto Villas was onvergetelijk! Olga wachtte ons op en liet ons het gezellige, rustige en groene park zien. Ons appartement was knus en comfortabel, met 2 toiletten, een badkamer en een gezellig terras. Het zwembad deelden we met de buren, maar omdat zij het niet gebruikten was het voor ons een privézwembad. Een feest voor onze kleuter van 5! Op zijn verjaardag hingen er slingers in de tuin en kreeg hij een cadeautje. Het appartement wordt om de dag helemaal gepoetst door de superlieve schoonmaakster. Er is veel zorg en aandacht voor de gasten, maar je hebt tegelijkertijd veel rust en privacy. Er liggen verschillende supermarkten in de buurt, Lefkas-stad is 5 minuten rijden en binnen 20 minuten zit je op de mooiste strandjes (Agios Nikitas!) en baaitjes te genieten van lekker eten.

Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij