Villa
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) voor je op een rij gezet:

Eliza was here

74 reviews over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in het Nederlands

Erg genoten.

Gea
19-6-2019

Heerlijke accommodatie met veel privacy. In de villa met twee slaapkamers heeft iedere slaapkamer ook een eigen badkamer en toilet. Lange en brede bedden, lange strandstoelen bij het zwembad. Vijf minuten rijden naar de boulevard in Lefkas stad voor een hapje eten. Vanuit de oprijlaan naar rechts direct naar de weg langs de westkust, vanuit de oprijlaan naar links, binnen een km naar de weg naar de oostkust.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Onvergetelijke huwelijksreis

Breg Blogt
2-6-2019

Onze huwelijksreis in Olivetto Villas was onvergetelijk! Olga wachtte ons op en liet ons het gezellige, rustige en groene park zien. Ons appartement was knus en comfortabel, met 2 toiletten, een badkamer en een gezellig terras. Het zwembad deelden we met de buren, maar omdat zij het niet gebruikten was het voor ons een privézwembad. Een feest voor onze kleuter van 5! Op zijn verjaardag hingen er slingers in de tuin en kreeg hij een cadeautje. Het appartement wordt om de dag helemaal gepoetst door de superlieve schoonmaakster. Er is veel zorg en aandacht voor de gasten, maar je hebt tegelijkertijd veel rust en privacy. Er liggen verschillende supermarkten in de buurt, Lefkas-stad is 5 minuten rijden en binnen 20 minuten zit je op de mooiste strandjes (Agios Nikitas!) en baaitjes te genieten van lekker eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waanzinnige lokatie en perfecte uitvalsbasis

E de Jong
13-5-2019

Verbleven op dit mooie complex vlakbij Lefkas "stad" wat wij hier gewoon een groot dorp noemen. Lokatie is perfect, dichtbij de mooiste stranden. Huizen met prive zwembad en 3 huizen met gedeeld zwembad. Heerlijk ontspannen en relaxed. 25 minuten van het vliegveld en 60 minuten naar Parga, aanrader !!!

Gereisd Met partner in april 2019

Helemaal absoluut TOP!

Olaf
21-10-2018

Heerlijk vertoeven op deze prachtlocatie. Veel privacy en rust. We waren de enige deze week (herfstvakantie) zodat we zwembad voor ons alleen hadden. Werden hartelijk welkom geheten met als presentje een lekkere fles rosé. De schoonmaakster en tuinman waren bijna dagelijks in de weer om alles tiptop in orde te houden. Zij en de eigenaar waren vriendelijke en behulpzame mensen. Ligging is perfect om als uitvalsbasis te dienen om het eiland te verkennen als ook het vasteland. Na een week genieten bij het afscheid nog olijfolie als cadeau gekregen. Kortom: het was een week genieten hier!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super voor elkaar!

Joost en Moniek
24-9-2018

Zeer fijn ontvangst savonds laat met overal mooie lantaarntjes door de prachtige onderhouden tuin. Olga liet ons het appartement zien bij aankomst. Hele vriendelijke mensen. Ook de schoonmaak is tip top in orde en de schoonmaakster is ook erg vriendelijk. Volop privacy. Je eigen zwembadje voor de deur, welke zeer goed onderhouden word. Wij deelden hem met de buren maar dat was prima. Over het algemeen ben je de hele dag op pad om het eiland te verkennen dus weinig ih huisje zelf aanwezig. Bij afscheid nog eigen gemaakte olijfolie als presentje. Top

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer de moeite waard om hier naar toe te gaan !

Nancy
24-7-2018

Wat een mooi complex is olivetto villa’s. Het ligt heel centraal voor alle leuke plaatsjes en strandjes. Wij zaten in huisje Theo 2 met een gedeeld zwembad met de buren, in een mooie tuin met gras, pruimenbomen , sinaasappelbomen en super onderhouden. Het zwembad wordt om de dag helemaal schoongemaakt. Wij waren met zn drieeen (2 volwassen en 1 kind van 14) en het huis is dan ruim genoeg. Je leeft veelal buiten. Er is 1 slaapkamer (met airco) en 1 persoon slaapt in de huiskamer (kan er met 2 personen slapen) Ook het huis wordt om de 2 dagen schoongemaakt . Bij het tankstation vlak bij kun je smorgens brood halen. Effe wennen was het geluid van de krekels maar na 2 dagen hoor je die niet meer. Je krijgt gezelschap van de poezen die daar rond lopen, wat wij heel gezellig vonden. Het enige minpuntje zijn de muggen. Olivetto villa’s is zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan!

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk

Arjan Engelhard
27-5-2018

Heerlijk rustig. Schoon en gastvrij. Voldoende ruimte. Je deelt een zwembadje met de buren. Het complexje ligt tussen olijfboomgaarden, op ongeveer 20 minuten lopen van Lefkas stad. Het huisje was mooi ingericht en goed afgewerkt in een traditionele, landelijke stijl. Heerlijk bed, goede douche, twee! toiletten. Alles op het eiland is met een huurauto gemakkelijk te bereiken.

Een heerlijke omgeving

Ellen De Willigen
8-5-2018

Erg mooie olijfboomgaard met bloeiende planten, bij aankomst brandden de lantaarntjes in de tuin, warm welkom. Elk huisje heeft een zwembad in de tuin. Het is een heel relaxed complex. Voor de vertrekdag hoefden we ons geen zorgen te maken en kregen ruimschoots van t evoren het bericht dat wij de laatste dag nog gebruik konden maken van het huis en ontvingen wij nog olijfolie als kado. Al met al een zeer gastvrije omgeving.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het blijft toch echt een paradijs

Eugene en Marjan
27-9-2017

Accommodatie is top, je verblijft in een van de villa's of de 2 onder 1 kap woning. Huizen van alle gemakken voorzien en de ligging is paradijselijk. Rust is hier 100% aanwezig. Heerlijk in de ochtend een vers brood kopen en in je tuin ontbijten. De eigenaren doen er alles aan om het je naar het zin te maken en Katharina de schoonmaakster houd alles tip top in orde. Wij komen hier jaarlijks en elk jaar is het voor ons een feestje om hier te mogen zijn. Dichtbij Lefkas stad en dichtbij de stranden aan de westkust. Vele restaurants en supermarkten in de omgeving. Toplokatie op een topeiland !

Gereisd Met partner in september 2017

Mooie locatie kleinschalig en rustig.

Loes en frank
14-9-2017

Mooi huisje, prive zwembad, flesje wijn en water als welkom en bij vertek olijf olie, heel.attent van de vriendelijke eigenaren. Er is een bbq ruimte in de tuin. Huisjes zijn wel erg gehorig. Verder luxe extra dingen.zoals handdoek voor bij zwembad. Keuken doek afwasmiddel zeepjes e.d Prima schoonmaak van huisje en.zwembad.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.