Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

9.3Fenomenaal

Griekenland, Lefkas (Levkas), Lefkas stad (Lefkada)

9.3Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) voor je op een rij gezet:

Villa info

• Kinderopvang
Meer villa info

86 reviews over Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias)

• 2019
    10Marjan en Eugène23-09-2019

We verraden niet graag iets maar dit is perfect!

Als terugkomende gast van Panos, alweer 10 jaar wederom genoten van een fantastisch verblijf. De rust wat er in de olijfgaard hangt is ongekend, dichtbij de stad en na 5 minuten in de auto deze relaxing rust. Deze vakantie maar liefst 8 katten ook een onvergetelijke vakantie gegeven door wat eten voor ze te kopen waardoor het voor hun ook een feest is geweest.Op diverse plekken gegeten in de stad en ver daarbuiten waarbij Pavlos Haridiatiki een absolute aanrader is, zijn vader heeft de slagerij ernaast en het gaat supervers op de grill. Met 6 personen gegeten voor 74 euro voor alles incl drank. In de stad zeker eten als aanrader bij Vinaria, Gogo Ouzery, Gogo Grill voor een souflaki of pita gyros. Bestel bij de ouzery een ouzo en je krijgt 3 bordjes eten erbij, heel bijzonder en smakelijk. Het park is super schoon en word erg goed bijgehouden door Katherina. Huisjes worden om de 2 dagen schoongemaakt, afvalbakjes leegt ze elke dag.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Peeters23-08-2019

Fantastisch!

Heerlijke tijd gehad, echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Liesbeth21-07-2019

Heerlijk! en met ELisa voor herhaling vatbaar!

Een mooie plek in een oude olijven boomgaard. 2 appartementen onder 1 dak met een eigen zwembad! Wat een luxe. Vriendelijke mensen. Er is zelfs een openbare ruimte waar je zou kunnen bbq.Er staat van alles wat je mag gebuiken. Ook spullen voor het strand zoals een parasol en strandmatjes. We hebben geboekt bij Elisa was here. Ook een aanrader!! Heerlijk met een autootje erbij, wat op dit eiland wel een must is. Bij aankomst stond er een fles wijn klaar en toen we vertrokken een blikje olijfolie uit eigen boomgaard. Let wel op, die kan dus niet in de handbagage :( dan wordt deze ingenomen. Verder genoten van deze ontspannen vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8niewold09-07-2019

Een Paradijs op aarde!!

Vriendelijke ontvangst, mooie huisjes met gedeeld of prive zwembad in prachtig onderhouden tuin met gezamelijke bbq plaats. Lefkas stad op 5 minuten rijden, centraal gelegen om alle mooie stranden te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gea19-06-2019

Erg genoten.

Heerlijke accommodatie met veel privacy. In de villa met twee slaapkamers heeft iedere slaapkamer ook een eigen badkamer en toilet. Lange en brede bedden, lange strandstoelen bij het zwembad. Vijf minuten rijden naar de boulevard in Lefkas stad voor een hapje eten. Vanuit de oprijlaan naar rechts direct naar de weg langs de westkust, vanuit de oprijlaan naar links, binnen een km naar de weg naar de oostkust.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Breg Blogt02-06-2019

Onvergetelijke huwelijksreis

Onze huwelijksreis in Olivetto Villas was onvergetelijk! Olga wachtte ons op en liet ons het gezellige, rustige en groene park zien. Ons appartement was knus en comfortabel, met 2 toiletten, een badkamer en een gezellig terras. Het zwembad deelden we met de buren, maar omdat zij het niet gebruikten was het voor ons een privézwembad. Een feest voor onze kleuter van 5! Op zijn verjaardag hingen er slingers in de tuin en kreeg hij een cadeautje. Het appartement wordt om de dag helemaal gepoetst door de superlieve schoonmaakster. Er is veel zorg en aandacht voor de gasten, maar je hebt tegelijkertijd veel rust en privacy. Er liggen verschillende supermarkten in de buurt, Lefkas-stad is 5 minuten rijden en binnen 20 minuten zit je op de mooiste strandjes (Agios Nikitas!) en baaitjes te genieten van lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10E de Jong13-05-2019

Waanzinnige lokatie en perfecte uitvalsbasis

Verbleven op dit mooie complex vlakbij Lefkas "stad" wat wij hier gewoon een groot dorp noemen. Lokatie is perfect, dichtbij de mooiste stranden. Huizen met prive zwembad en 3 huizen met gedeeld zwembad. Heerlijk ontspannen en relaxed. 25 minuten van het vliegveld en 60 minuten naar Parga, aanrader !!!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Olaf21-10-2018

Helemaal absoluut TOP!

Heerlijk vertoeven op deze prachtlocatie. Veel privacy en rust. We waren de enige deze week (herfstvakantie) zodat we zwembad voor ons alleen hadden. Werden hartelijk welkom geheten met als presentje een lekkere fles rosé. De schoonmaakster en tuinman waren bijna dagelijks in de weer om alles tiptop in orde te houden. Zij en de eigenaar waren vriendelijke en behulpzame mensen. Ligging is perfect om als uitvalsbasis te dienen om het eiland te verkennen als ook het vasteland. Na een week genieten bij het afscheid nog olijfolie als cadeau gekregen. Kortom: het was een week genieten hier!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Joost en Moniek24-09-2018

Super voor elkaar!

Zeer fijn ontvangst savonds laat met overal mooie lantaarntjes door de prachtige onderhouden tuin. Olga liet ons het appartement zien bij aankomst. Hele vriendelijke mensen. Ook de schoonmaak is tip top in orde en de schoonmaakster is ook erg vriendelijk. Volop privacy. Je eigen zwembadje voor de deur, welke zeer goed onderhouden word. Wij deelden hem met de buren maar dat was prima. Over het algemeen ben je de hele dag op pad om het eiland te verkennen dus weinig ih huisje zelf aanwezig. Bij afscheid nog eigen gemaakte olijfolie als presentje. Top

Gereisd met partner in september 2018

• 10Nancy24-07-2018

Zeer de moeite waard om hier naar toe te gaan !

Wat een mooi complex is olivetto villa’s. Het ligt heel centraal voor alle leuke plaatsjes en strandjes. Wij zaten in huisje Theo 2 met een gedeeld zwembad met de buren, in een mooie tuin met gras, pruimenbomen , sinaasappelbomen en super onderhouden. Het zwembad wordt om de dag helemaal schoongemaakt. Wij waren met zn drieeen (2 volwassen en 1 kind van 14) en het huis is dan ruim genoeg. Je leeft veelal buiten. Er is 1 slaapkamer (met airco) en 1 persoon slaapt in de huiskamer (kan er met 2 personen slapen) Ook het huis wordt om de 2 dagen schoongemaakt . Bij het tankstation vlak bij kun je smorgens brood halen. Effe wennen was het geluid van de krekels maar na 2 dagen hoor je die niet meer. Je krijgt gezelschap van de poezen die daar rond lopen, wat wij heel gezellig vonden. Het enige minpuntje zijn de muggen. Olivetto villa’s is zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan!

Gereisd met partner in juli 2018

Villa Olivetto (Lambi, Olga, Theo, Smaragdi, Elias) info