Géén boekingskosten

Appartement Lefkas Blue Residence

GriekenlandLefkas (Levkas)Lefkas stad (Lefkada)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Lefkas Blue Residence voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Ruimte
  • 9.5Inrichting

Appartement info

2 Reviews over Lefkas Blue Residence

• 9F. Hoekstra29-06-2018

Fijne plek

Het ligt niet dicht bij een strand, dat is het enige minpunt wat mij betreft. Er zijn heel veel pluspunten; er zijn fietsen beschikbaar maar een huurauto is wel een pré. Met de auto is het eiland fantastisch te verkennen. Vooral de zuid-west punt naar de vuurtoren vond ik prachtig. Nydri is de meest toeristische plaats op zo'n 20 minuten rijden, maar daar zitten vooral Engelsen en er zijn geen mooie stranden. Daar zijn ook de mooiste stranden. De gratis fietsen zijn niet geweldig, maar op 10-15 minuten lopen zijn er volop winkels, je kunt daar ook kwaliteits-fietsen huren en het centrum zit vol leuke winkeltjes en restaurants. De eigenaar en eigenares Marina van Lefkas Blue zijn vriendelijk en gemoedelijk. Alles was goed schoon en goed onderhouden. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met ons zoontje van 1 jaar oud en zijn opa en oma mee. Twee apartementen die beide erg comfortabel waren en een heerlijk zwembad waar het lekker uitrusten was.

• 10esther25-05-2014

Super appartement

Het ligt erg rustig en op een kwartiertje lopen van de stad, appartementen zijn ruim en voorzien van een complete keuken inrichting met fornuis, magnetron, tostiapparaat, broodrooster en citruspers alleen jammer dat er geen koffiezet apparaat (is maar een lekke perculator of een gammel glazen bodum kan). Het is wel een aanrader om een auto te huren want in de buurt is niet veel te doen.

Appartement Lefkas Blue Residence info