Appartement Ionian Sunset Bay

Appartement Ionian Sunset Bay

3 reviews over Appartement Ionian Sunset Bay in het Nederlands

Comfortabel appartement nabij Lefkas

Stefaan Decoster, 17-5-2014

Een mooi, gerieflijk en comfortabel appartement, zowel binnen als buiten.

Het zwembad is bijzonder aangenaam en heeft zicht op de baai (en met wat geluk een prachtige zonsondergang).

Lefkas ligt op een vijftal minuten rijden ; je vindt er alles (winkels, restaurants, edm. ).

Eigenaars zijn bijzonder vriendelijk, bezorgd en steeds bereikbaar via GSM en mail. Heel wat bijkomende info beschikbaar.

"prima plek"

gerda de Bock, 10-7-2012

Mooi verzorg appartement gelegen in klein dorpje vlakbij Lefkas-stad. Mooi groot terras met eettafel met stoelen, ligbedden en een prachtig uitzicht op het eiland Lefkas. Appartement is goed ingericht, met overal horren en rolluiken voor de ramen. Prima appartement voor een fijne vakantie!

Prima appartement

Ad Waardenburg, 1-7-2012

Mooi en goed verzorgd appartement, mooie ligging, goed ingericht en brandschoon. We hadden warm weer, dus ook nog een paar keer van het zwembad geprofiteerd. Heerljk. We hoorden dat het in voorgaande jaren in juni op veel plaatsen (hotels, stranden, terassen enz.) al veel drukker was. Blijkbaar heeft de touristenindustrie het zwaar in Griekenland. Wat ons betreft volstrekt onterecht! We hebben (op diverse locaties) een prachtige vakantie gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Sunset Bay in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Sunset Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ionian Sunset Bay scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.