Vakantiehuis Casa Campos

39 reviews over Vakantiehuis Casa Campos in het Nederlands

Heerlijke plek!

Marianne Markus
17-12-2017

Prima appartement! Lekker zwembad met ruime ligweide. Zeer hartelijke eigenaresse die er dagelijks is om je te woord te staan als er wat is en het probleem direct oplost als dat nodig is. Flesje wijn en fles koel water als je aankomt. Alles zeer goed verzorgd en gastvrij! Er liggen boeken met veel informatie over de omgeving. De appartementen worden heel vaak schoongemaakt en schone handdoeken en bedden verschoond!

Er zijn veel fietsen aanwezig die je gratis mag gebruiken. Lefkasstad ligt op 10 minuten afstand fietsen van de appartementen. Omdat het vrij vlak is daar kun je dat prima fietsen. Ik ging elke dag even vers brood halen op de fiets heerlijk!

Een aantebevelen plek waar het heerlijk toeven is!,

Een absolute aanrader !

Jolanda en Hans
20-10-2017

Vakantie vanaf 24/8 tm 8/9. Geen minpunten over Casa Campos te bedenken. Prima appartementjes gelegen in een mooie en rustige omgeving op fietsafstand van de hoofdstad. Zeer vriendelijke en betrokken eigenaren Alexandra en haar 2 zoons. Schoonmaak niets op aan te merken, wisseling handdoeken en beddengoed evenmin. Een absoluut pluspunt na vele Griekenland-vakanties was de douchecabine. Weliswaar klein maar geen overstromingen in de badkamer zoals zo vaak in andere appartementjes maar dan met een smoezelig douchegordijntje. Prima zwembad, prachtige en goed onderhouden tuin. Casa Campos is een absolute aanrader, wij komen zeer zeker terug op deze locatie.

Rustig, schoon en goed onderhouden!

Fleur en Florian
2-10-2017

Heerlijk verblijf gehad op Casa Campos. Mooie huisjes, goed onderhouden en goed schoon in een prachtige tuin met fijn zwembad.

Het stadje is te lopen in ongeveer 20 minuten maar met gratis leenfietsen van Casa Campos ben je er helemaal snel. De huisjes zijn klein maar het is genoeg, meer heb je niet nodig. De eigenaren zijn aardig en begaan met hun gasten en er wordt bijna dagelijks schoon gemaakt door hele aardige dames.

Alles was zo goed dat er maar een paar hele kleine minpunten te noemen zijn (scheve wcbril en onhandige doucheslang).

Fijn eiland, wel leuk om een auto te hebben en naar de verschillende stranden te kunnen rijden. Lefkada stad vonden wij veel leuker dan het erg toeristische Nidri.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Campos voor je op een rij gezet:

Wat een heerlijke rustige plek

Remi Tops
    5-9-2017

De huisjes zijn relatief klein (wel heel knus) met drie personen heel goed te doen. Grotere gezelschappen gaan meer ruimte nodig hebben. Het is er heerlijk rustig en gemoedelijk. Door de kleine opzet maak je makkelijk contact met de medebewoners. Er wordt goed en regelmatig schoongemaakt door vriendelijke mensen. De gratis fietsen zijn perfect om binnen enkele minuten in en weer uit de stad te komen. Voor verkenning van het eiland heb je een auto nodig. De uitbaters zijn zeer servicegericht en vriendelijk. Wij hebben er een hele fijne vakantie beleefd.

Wat een heerlijke plek

Andre en Andrea
    15-8-2017

Wij komen al een aantal jaren, in de zomer, naar Casa Campos en daar is een goede reden voor. Casa Campos en Lefkas hebben alles voor een heerlijke vakantie zeker in combinatie met een auto.

Casa Campus is eigendom van een fijne aardige behulpzame familie, een moeder en twee broers. Ze staan altijd voor je klaar en vooral de moeder heeft veel goede tips voor zowel vertier als cultuur. Casa Campos ligt in een mooie olijfboomgaard waar een van de broers, die architect is, 4 huisjes op heeft ontworpen. Het is een zeer prettige plek om te zijn.

Het eiland heeft van alles, mooie stranden, hoge bergen, leuke bergdorpjes, lekker en eenvoudig eten maar ook een paar sjieke restaurants als je een keer iets meer wilt. Verder kan je bootjes huren en een dag op zee doorbrengen.

Bij het Casa Campus staan fietsen voor algemeen gebruik. Heel handig om de stad in te gaan want parkeren is daar niet echt makkelijk.

Wat minpuntjes. De badkamer is wel heel erg klein. Het lukt allemaal wel maar het kan geen cm kleiner. De inrichting is erg sober, iets betere bank zou prettig zijn.

Tip. Voor de iets ruimere beurs, kijk ook eens naar Villa Vertzamo. Is van dezelfde familie maar daar kun je huisjes huren met je eigen privé zwembad. Zelfde sfeer alleen veel meer klasse en ruimte. Een aanrader als je iets meer wilt uitgeven.

Thuiskomen in Casa Campos Lefkas Stad

Veronica
    12-8-2017

We dachten dat we bijzonder waren toen we dit jaar voor de tweede keer (doen we bijna nooit) naar dezelfde Rust, groen, mooi ingericht appartement. Dezelfde lieve en zeer attente schoonmaakster. Alle appartementjes tussen de prachtige olijfbomen liggen mooi. En een weer warm welkom van de eigenaren.

Ideaal de fietsen waarmee we avonds naar de stad kunnen. Hebben we ook verbeterpuntjes. Ja misschien wat gereedschap neerleggen om de zadels te verstellen voor de lange Nederlanders. Maar ach dat neem je bijna op de koop toe als je kan genieten van zon, witte stranden de zo schitterense turqooize zee en prachtige natuur en t terras op de boulevard van Lefkas Stad. Aanrader is het meest zuidelijke puntje de Kaap met mooie vuurtoren en t restaurant in t berggehucht Exanthia waar je goddelijk kan eten met prachtig uitzicht.

Heerlijke relaxte vakantie

Saskia
    5-7-2017

Wij waren hier met 3 meiden rond de 30, op zoek naar een relaxte vakantie om een beetje bij te komen, te relaxen maar ook wat leuke uitstapjes te maken. Casa Campos was hiervoor ideaal!

Geweldige locatie, vlakbij de stad maar toch ook midden in de natuur. Het huisje is schoon en alles wat je nodig hebt is er, keukentje en koelkast airco. Inrichting niet heel modern maar alles is aanwezig en binnen zal je je weinig bevinden met die mooie tuin en dat lekkere weer. Lekker zwembad met ruim voldoende ligstoetjes en een heerlijke hangmat. Heerlijk rustig tussen de olijfbomen en de zwaluwtjes die af en toe wat water uit het zwembad komen pikken. Gezien het geringe aantal huisjes hadden wij het zwembad vaak voor ons zelf. Eigenaresse is aardig en behulpzaam en er zijn gratis fietsen beschikbaar waarmee je naar het stadje kan fietsen (5 min). Super!

Verder ook een heel mooi eiland met prachtige baaitjes. Met de auto rijd je binnen 1,5 naar het uiterste zuidelijke puntje dus alles is makkelijk bereikbaar. Ook de moeite waard om een keertje naar het vaste land te gaan richting Parga leuk klein stadje en zeker de moeite waard om te gaan lunchen bij het kasteel. Even naar boven klimmen maar dan heb je een prachtig uitzicht en een lunch niet duurder dan elders.

Ook porto Katsiki vond ik erg mooi (wel wat drukker). Agios Nikitas was ook een leuke klein strandje vanaf hier kon je ook met een bootje naar Milos Beach, heel groot strand en niet zo druk.

Nog heel veel andere leuke dingen te doen en het eten was heerlijk. onze topper was Taverna Eytyxia in Lefkas stad, zijstraatje van de hoofdstraat. Echt heerlijke autentieke gerechten, voornamelijk de dingen die je binnen kan uitkiezen!

Al met al een Topvakantie!

Meer verwacht van de accommodatie

Robbert
    26-6-2017

Heerlijke vakantie gehad op Lefkas.

Het is een heel mooi groen eiland, met een aantal prachtige stranden. Kathisma Beach en Porto Katsiki zijn aanraders om eens te bezoeken. Nidri, Vassiliki en Sivota zijn leuke dorpen om eens te bezoeken.

Wij zijn toch iets wat teleurgesteld over de accommodatie.

Op onze aankomstdag werden we opgewacht door de zoon van de eigenaresse, hij liet ons de accommodatie zien en vertelde waar de supermarkten waren. Na anderhalve week kwam de eigenaresse vragen of we de volgende dag weg gingen. Toen wij aangaven dat we de volgende dag nog niet weg gingen, gaf ze aan dat andere buren weg gingen(die ook nog bleven). Dit kwam bij ons erg slordig over, mede doordat we haar nog helemaal niet gezien of gesproken hadden. Ook lag er op een dag een briefje klaar met dat we afval zelf moesten opruimen en beter moesten scheiden. Erg onpersoonlijk en vervelend als hier eerder niets over gezegd is.

Het viel ons ook op dat er een fotograaf kwam om foto's te maken van het appartementencomplex. Er werden accessoires neergezet die er normaal niet zijn.

Het verblijf is prima, maar zeer klein. Het is verstandig om het raam in de douche open te houden, omdat er anders een sterke rioollucht je tegemoet komt. Schoonmaak is goed, alleen zitten ze aan je spullen(verschuiven het).

Het zwembad vonden we een beetje vies aan de randen.

Voor de rest hebben we ons prima weten te vermaken.

Een oase van rust op een prachtig eiland.

Hans & Simone
    3-6-2017

Eigenlijk niets op onze vakantie aan te merken. De huisjes, tuin (echt heerlijk rustig) en het zwembad waren schoon en degelijk, keuken is wel sober, maar we hebben er alleen ontbijt gemaakt, eten doe je in Griekenland buiten de deur (goedkoop). De gastvrouw met haar familie waren erg vriendelijk en behulpzaam, en een goed en vriendelijk ontvangst met fruit en een fles wijn. Al met al geen spijt van de keuze voor Casa Campos!

Wij hebben in 9 dagen echt het hele eiland gezien met de auto (700 km en dat op een eiland van 35 x 15 km) mooie strandjes en baaitjes gezien,en op gerelaxed en heerlijk in de heldere turcoise zee gezwommen. geluncht en gebabbelt met de eigenaren op diverse taverna's. Prachtige bergritten gemaakt. en in de avonduurtjes heerlijk gegeten en gedronken bij diverse restaurants in Lefkas stad.

Aanrader is de route naar het zuiden naar de Lighthouse, maar eigenlijk is alles mooi op Lefkas!!

In één woord geweldig

Betty Swarte-Franzen
    1-6-2017

. In één woord geweldig!

Casa Campos ligt in een prachtige oude olijfgaard, de tuin is zeer verzorgd met allemaal geurende bloemen. Wij werden verwelkomd door de eigenaresse en kregen een uitgebreide uitleg over het eiland en bijzonderheden in ons gezellige huisje. Bij aankomst stond er een fles wijn klaar, lag er een fles water in de koelkast en stond er een bos bloemen uit eigen tuin op de tafel. Het vaknatiehuis is niet groot maar prima voor 2-3 personen, heb biedt voldoende privacy en is zeer compleet ingerichtt en heeft een heerlijk terras. Schoonmaak is prima, heerlijk schoon zwembad met voldoende ligbedden, en helemaal bijzonder...... wil je gaan fietsen dan staan er gratis fietsen tot je beschikking! De ligging is perfect binnen 10 minuten fiets je naar het centrum van Lefkas stad. Wij verbleven 13 dagen op Lefkas en komen zeker nog eens terug want het is een prachtig eiland met een schitterende natuur en vriendelijke bevolking, en gaan dan beslist weer naar Casa Campos.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Campos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Campos in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Campos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Campos scoort een 8.8 uit 10 op basis van 39 reviews.