Vakantiehuis Casa Campos

8.4Fantastisch

Griekenland, Lefkas (Levkas), Lefkas stad (Lefkada)

8.4Fantastisch

• 8.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

45 reviews over Vakantiehuis Casa Campos

• 8Dhr. Hoff01-08-2019

prima verblijf

Mooi appartement, bestaat uit begane grond met keuken/woonkamer (incl. slaapbank) en verdieping met slaapkamer en badkamer. Zeer ruime slaapkamer, ruim terras, mooi terrein, vriendelijk ontvangst, vriendelijk personeel. Omdat bij vertrek ons vliegtuig pas 's avonds vertrok, konden wij langer in het appartement blijven.

Met oudere kinderen

• 2018
    9Koster16-11-2018

Super, niets op aan te merken. Fietsen die je kunt gebruiken om naar de stad te fietsen en een heerlijke rust!

• 9Willemien. Hermans17-09-2018

Heel mooie accommodatie. Rustig en dichtbij de stad 20 minuten lopen. Zwembad was ook heerlijk. Schone huisjes om de dag wordt schoongemaakt. Gewoon TOP locatie.

• 9SWM Geraats08-09-2018

Super accommodatie!

We hebben 12 dagen genoten van een prachtig eiland en een prima verblijf! De accommodatie is ideaal gelegen, de leenfietsen zijn erg praktisch om 's-avonds naar het centrum te fietsen of overdag naar een van de strandjes. We voelden ons direct welkom door het vriendelijke ontvangst, het verse fruit, de bloemen én de fles water. In vergelijking met eerdere Griekse ervaringen was ook het bed een verademing! Kortom: iets dan lof en zeker aan te raden als uitvalsbasis om Lefkas te verkennen!

• 8Natasja28-08-2018

Heerlijke vakantie gehad op Casa Campos

Prettig kleinschalig en rustig verblijf. Fijn terrasje omheind met een heg, waardoor je vrij zit. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes. Schoonmaak om de dag is prima geregeld en voldoende handdoeken beschikbaar. De eigenaren zijn op de achtergrond aanwezig en komen met tips als je daar interesse in hebt. De huisjes zijn eenvoudig ingericht, dus niet geschikt als je luxe wilt zoals een afwas -of wasmachine. Leuk is dat je gebruik mag maken van leenfietsen, zodat je niet steeds met de auto hoeft voor een boodschap of bezoek aan het strand. Op het eiland is voldoende te doen om je te vermaken.

Met oudere kinderen

• 8David & Tonny10-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig gelegen kleinschalige accommodatie (12 appartementen). Erg schoon (om de dag schoonmaak, handdoeken en bedlinnen). Douche is klein maar met glazen wand ipv douchegordijn. Goede bedden. Fietsen gratis beschikbaar. Gunstige ligging t.o.v Lefkas stad.

• 2017
    8Marianne Markus17-12-2017

Heerlijke plek!

Prima appartement! Lekker zwembad met ruime ligweide. Zeer hartelijke eigenaresse die er dagelijks is om je te woord te staan als er wat is en het probleem direct oplost als dat nodig is. Flesje wijn en fles koel water als je aankomt. Alles zeer goed verzorgd en gastvrij! Er liggen boeken met veel informatie over de omgeving. De appartementen worden heel vaak schoongemaakt en schone handdoeken en bedden verschoond! Er zijn veel fietsen aanwezig die je gratis mag gebruiken. Lefkasstad ligt op 10 minuten afstand fietsen van de appartementen. Omdat het vrij vlak is daar kun je dat prima fietsen. Ik ging elke dag even vers brood halen op de fiets heerlijk! Een aantebevelen plek waar het heerlijk toeven is!,

• 9Jolanda en Hans20-10-2017

Een absolute aanrader !

Vakantie vanaf 24/8 tm 8/9. Geen minpunten over Casa Campos te bedenken. Prima appartementjes gelegen in een mooie en rustige omgeving op fietsafstand van de hoofdstad. Zeer vriendelijke en betrokken eigenaren Alexandra en haar 2 zoons. Schoonmaak niets op aan te merken, wisseling handdoeken en beddengoed evenmin. Een absoluut pluspunt na vele Griekenland-vakanties was de douchecabine. Weliswaar klein maar geen overstromingen in de badkamer zoals zo vaak in andere appartementjes maar dan met een smoezelig douchegordijntje. Prima zwembad, prachtige en goed onderhouden tuin. Casa Campos is een absolute aanrader, wij komen zeer zeker terug op deze locatie.

• 9Fleur en Florian02-10-2017

Rustig, schoon en goed onderhouden!

Heerlijk verblijf gehad op Casa Campos. Mooie huisjes, goed onderhouden en goed schoon in een prachtige tuin met fijn zwembad. Het stadje is te lopen in ongeveer 20 minuten maar met gratis leenfietsen van Casa Campos ben je er helemaal snel. De huisjes zijn klein maar het is genoeg, meer heb je niet nodig. De eigenaren zijn aardig en begaan met hun gasten en er wordt bijna dagelijks schoon gemaakt door hele aardige dames.

Alles was zo goed dat er maar een paar hele kleine minpunten te noemen zijn (scheve wcbril en onhandige doucheslang).

Fijn eiland, wel leuk om een auto te hebben en naar de verschillende stranden te kunnen rijden. Lefkada stad vonden wij veel leuker dan het erg toeristische Nidri.

• 9Remi Tops05-09-2017

Wat een heerlijke rustige plek

De huisjes zijn relatief klein (wel heel knus) met drie personen heel goed te doen. Grotere gezelschappen gaan meer ruimte nodig hebben. Het is er heerlijk rustig en gemoedelijk. Door de kleine opzet maak je makkelijk contact met de medebewoners. Er wordt goed en regelmatig schoongemaakt door vriendelijke mensen. De gratis fietsen zijn perfect om binnen enkele minuten in en weer uit de stad te komen. Voor verkenning van het eiland heb je een auto nodig. De uitbaters zijn zeer servicegericht en vriendelijk. Wij hebben er een hele fijne vakantie beleefd.

Met jonge kinderen

10 tips over Vakantiehuis Casa Campos

• APM de Jong, 20-08-2013

Vassilliki is prachtig, en ook een boottocht naar de omringende eilandjes is een absolute must. De zonsondergang on The Rock net voor het dorp Agios Nikitas moet je gezien hebben.

• Reinders, 13-08-2012

Tips: - restaurant Regantos (goed eten, leuk straatje, iets buiten het centrum) - restaurant Seven Islands in Ligia (heerlijk eten, prachtig uitzicht!) - prachtige stranden aan de westkust - snorkelen - zelf een bootje huren vanaf Desimi Bay - Karia (bergdorpje)

• F. Oldenkamp, 24-09-2012

Regantos in Lefkas stad is een gezellig restaurant waar ’s avond om 22.00 uur life muziek valt te beluisteren. Bij Apollon in Nidris aan de haven zijn de prijzen voor het eten weliswaar iets hoger, maar de kwaliteit is ook beter en het is er moeilijk weg komen vanwege de vele drankjes van het huis.

0 vragen over Vakantiehuis Casa Campos

Vakantiehuis info