Vakantiehuis Casa Campos

8,6

Laatste review

Koster,
16-11-2018

Super, niets op aan te merken. Fietsen die je kunt gebruiken om naar de stad te fietsen en een heerlijke rust!

44 reviews over Vakantiehuis Casa Campos in het Nederlands

Koster,
16-11-2018

Willemien. Hermans,
17-9-2018

Heel mooie accommodatie.

Rustig en dichtbij de stad 20 minuten lopen.

Zwembad was ook heerlijk.

Schone huisjes om de dag wordt schoongemaakt.

Gewoon TOP locatie.

Super accommodatie!

SWM Geraats,
8-9-2018

We hebben 12 dagen genoten van een prachtig eiland en een prima verblijf! De accommodatie is ideaal gelegen, de leenfietsen zijn erg praktisch om 's-avonds naar het centrum te fietsen of overdag naar een van de strandjes. We voelden ons direct welkom door het vriendelijke ontvangst, het verse fruit, de bloemen én de fles water. In vergelijking met eerdere Griekse ervaringen was ook het bed een verademing! Kortom: iets dan lof en zeker aan te raden als uitvalsbasis om Lefkas te verkennen!

Heerlijke vakantie gehad op Casa Campos

Natasja,
28-8-2018

Prettig kleinschalig en rustig verblijf. Fijn terrasje omheind met een heg, waardoor je vrij zit. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes. Schoonmaak om de dag is prima geregeld en voldoende handdoeken beschikbaar. De eigenaren zijn op de achtergrond aanwezig en komen met tips als je daar interesse in hebt.

De huisjes zijn eenvoudig ingericht, dus niet geschikt als je luxe wilt zoals een afwas -of wasmachine.

Leuk is dat je gebruik mag maken van leenfietsen, zodat je niet steeds met de auto hoeft voor een boodschap of bezoek aan het strand.

Op het eiland is voldoende te doen om je te vermaken.

Voor herhaling vatbaar

David & Tonny,
10-8-2018

Heerlijk rustig gelegen kleinschalige accommodatie (12 appartementen). Erg schoon (om de dag schoonmaak, handdoeken en bedlinnen). Douche is klein maar met glazen wand ipv douchegordijn. Goede bedden. Fietsen gratis beschikbaar. Gunstige ligging t.o.v Lefkas stad.

Heerlijke plek!

Marianne Markus,
17-12-2017

Prima appartement! Lekker zwembad met ruime ligweide. Zeer hartelijke eigenaresse die er dagelijks is om je te woord te staan als er wat is en het probleem direct oplost als dat nodig is. Flesje wijn en fles koel water als je aankomt. Alles zeer goed verzorgd en gastvrij! Er liggen boeken met veel informatie over de omgeving. De appartementen worden heel vaak schoongemaakt en schone handdoeken en bedden verschoond!

Er zijn veel fietsen aanwezig die je gratis mag gebruiken. Lefkasstad ligt op 10 minuten afstand fietsen van de appartementen. Omdat het vrij vlak is daar kun je dat prima fietsen. Ik ging elke dag even vers brood halen op de fiets heerlijk!

Een aantebevelen plek waar het heerlijk toeven is!,

Een absolute aanrader !

Jolanda en Hans,
20-10-2017

Vakantie vanaf 24/8 tm 8/9. Geen minpunten over Casa Campos te bedenken. Prima appartementjes gelegen in een mooie en rustige omgeving op fietsafstand van de hoofdstad. Zeer vriendelijke en betrokken eigenaren Alexandra en haar 2 zoons. Schoonmaak niets op aan te merken, wisseling handdoeken en beddengoed evenmin. Een absoluut pluspunt na vele Griekenland-vakanties was de douchecabine. Weliswaar klein maar geen overstromingen in de badkamer zoals zo vaak in andere appartementjes maar dan met een smoezelig douchegordijntje. Prima zwembad, prachtige en goed onderhouden tuin. Casa Campos is een absolute aanrader, wij komen zeer zeker terug op deze locatie.

Rustig, schoon en goed onderhouden!

Fleur en Florian,
2-10-2017

Heerlijk verblijf gehad op Casa Campos. Mooie huisjes, goed onderhouden en goed schoon in een prachtige tuin met fijn zwembad.

Het stadje is te lopen in ongeveer 20 minuten maar met gratis leenfietsen van Casa Campos ben je er helemaal snel. De huisjes zijn klein maar het is genoeg, meer heb je niet nodig. De eigenaren zijn aardig en begaan met hun gasten en er wordt bijna dagelijks schoon gemaakt door hele aardige dames.

Alles was zo goed dat er maar een paar hele kleine minpunten te noemen zijn (scheve wcbril en onhandige doucheslang).

Fijn eiland, wel leuk om een auto te hebben en naar de verschillende stranden te kunnen rijden. Lefkada stad vonden wij veel leuker dan het erg toeristische Nidri.

Wat een heerlijke rustige plek

Remi Tops,
5-9-2017

De huisjes zijn relatief klein (wel heel knus) met drie personen heel goed te doen. Grotere gezelschappen gaan meer ruimte nodig hebben. Het is er heerlijk rustig en gemoedelijk. Door de kleine opzet maak je makkelijk contact met de medebewoners. Er wordt goed en regelmatig schoongemaakt door vriendelijke mensen. De gratis fietsen zijn perfect om binnen enkele minuten in en weer uit de stad te komen. Voor verkenning van het eiland heb je een auto nodig. De uitbaters zijn zeer servicegericht en vriendelijk. Wij hebben er een hele fijne vakantie beleefd.

Wat een heerlijke plek

Andre en Andrea,
15-8-2017

Wij komen al een aantal jaren, in de zomer, naar Casa Campos en daar is een goede reden voor. Casa Campos en Lefkas hebben alles voor een heerlijke vakantie zeker in combinatie met een auto.

Casa Campus is eigendom van een fijne aardige behulpzame familie, een moeder en twee broers. Ze staan altijd voor je klaar en vooral de moeder heeft veel goede tips voor zowel vertier als cultuur. Casa Campos ligt in een mooie olijfboomgaard waar een van de broers, die architect is, 4 huisjes op heeft ontworpen. Het is een zeer prettige plek om te zijn.

Het eiland heeft van alles, mooie stranden, hoge bergen, leuke bergdorpjes, lekker en eenvoudig eten maar ook een paar sjieke restaurants als je een keer iets meer wilt. Verder kan je bootjes huren en een dag op zee doorbrengen.

Bij het Casa Campus staan fietsen voor algemeen gebruik. Heel handig om de stad in te gaan want parkeren is daar niet echt makkelijk.

Wat minpuntjes. De badkamer is wel heel erg klein. Het lukt allemaal wel maar het kan geen cm kleiner. De inrichting is erg sober, iets betere bank zou prettig zijn.

Tip. Voor de iets ruimere beurs, kijk ook eens naar Villa Vertzamo. Is van dezelfde familie maar daar kun je huisjes huren met je eigen privé zwembad. Zelfde sfeer alleen veel meer klasse en ruimte. Een aanrader als je iets meer wilt uitgeven.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Campos in Lefkas stad (Lefkada), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Campos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.