Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Campos voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 48 reviews

Meer vakantiehuis info

48 Reviews over Casa Campos

• 8AB10-08-2021

Prachtige plek

Op dit moment verblijven wij t/m 10 augustus 2021 bij Casa Campos. De huisjes zijn leuk en liggen prachtig. Ook het eiland is schitterend. Wat wij echter jammer vinden, en waar we verbazingwekkend genoeg weinig over lezen in andere reviews, is de gehorigheid. De slaapkamers grenzen aan elkaar en wij kunnen onze buurman letterlijk horen snurken. Ook horen we het wanneer ze hun airco aanzetten. Hoesten horen we alsof we in dezelfde ruimte zijn. En we horen hun telefoon trillen bij een binnenkomend bericht. Het is natuurlijk logisch (en ook geen probleem) dat je wat geluiden van elkaar hoort. Maar dit is wel heel erg. Voor een accommodatie in deze prijsklasse vinden we dat eigenlijk niet kunnen. Het mag onze pret gelukkig niet drukken (en gelukkig hebben we oordoppen), we hebben een heerlijke vakantie. Lefkas is prachtig en Casa Campos is, op de gehorigheid na, zeker een aanrader!

• 9Heidi Kock06-05-2021

Een klein paradijs aan de rand van de stad

Casa Campos... Bij aankomst op deze prachtige olijfgaard, maakt je hart al een sprongetje. De ontvangst door de eigenaren is zeer hartelijk. De tuin waarin de huisjes zijn gesitueerd is een oase van rust. De kleurrijke huisjes liggen per drie (12 in totaal) verdeeld over het terrein, allemaal met voldoende privacy. De inrichting is eenvoudig, maar sfeervol en compleet. Het zwembad is lekker ruim met voldoende ligbedden. Alles is zichtbaar goed onderhouden.Er worden fietsen aangeboden, hiermee sta je binnen 5 minuten in het gezellige centrum van Lefkasstad. Prachtige stranden heb je al binnen 5 minuten handbereik. Casa Campos biedt alles wat je zoekt voor een heerlijke vakantie op een prachtig eiland.

• 10René05-05-2021

Heerlijk, relaxte, Griekse vakantie!

Voor het 5e jaar genoten van een week Casa Campos. Ieder jaar worden we heel gastvrij en hartelijk ontvangen door de familie die de appartementen in eigendom heeft. Het fraaie, rustige, kleinschalige appartementencomplex in 4 huizen met 3 appartementen ligt in een prachtige groene tuin met een ruim zwembad. Om de dag worden de appartementen schoon gemaakt. De ligging van de appartementen is net buiten Lefkas Stad, maar met de fietsen die gratis te leen zijn, ben je 's avonds in 5 minuten in het bruisende stadje. Lefkas Stad kent vele heerlijke restaurantjes. De reis is te boeken als combi reis bij Eliza was here, inclusief vlucht en auto. Het vliegtuig landt op het vaste land, vliegveld Preveza, en in 30 minuten ben je met de auto bij Casa Campos. Casa Campos is de uitvalsbasis om het (schier)eiland Lefkas te ontdekken. Er zijn vele schitterende baaitjes en strandjes, leuk om ook eens een dagje een bootje te huren.

• 8Dhr. Hoff01-08-2019

prima verblijf

Mooi appartement, bestaat uit begane grond met keuken/woonkamer (incl. slaapbank) en verdieping met slaapkamer en badkamer. Zeer ruime slaapkamer, ruim terras, mooi terrein, vriendelijk ontvangst, vriendelijk personeel. Omdat bij vertrek ons vliegtuig pas 's avonds vertrok, konden wij langer in het appartement blijven.

• 9Koster16-11-2018

Super, niets op aan te merken. Fietsen die je kunt gebruiken om naar de stad te fietsen en een heerlijke rust!

• 9Willemien. Hermans17-09-2018

Heel mooie accommodatie. Rustig en dichtbij de stad 20 minuten lopen. Zwembad was ook heerlijk. Schone huisjes om de dag wordt schoongemaakt. Gewoon TOP locatie.

• 9SWM Geraats08-09-2018

Super accommodatie!

We hebben 12 dagen genoten van een prachtig eiland en een prima verblijf! De accommodatie is ideaal gelegen, de leenfietsen zijn erg praktisch om 's-avonds naar het centrum te fietsen of overdag naar een van de strandjes. We voelden ons direct welkom door het vriendelijke ontvangst, het verse fruit, de bloemen én de fles water. In vergelijking met eerdere Griekse ervaringen was ook het bed een verademing! Kortom: iets dan lof en zeker aan te raden als uitvalsbasis om Lefkas te verkennen!

• 8Natasja28-08-2018

Heerlijke vakantie gehad op Casa Campos

Prettig kleinschalig en rustig verblijf. Fijn terrasje omheind met een heg, waardoor je vrij zit. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes. Schoonmaak om de dag is prima geregeld en voldoende handdoeken beschikbaar. De eigenaren zijn op de achtergrond aanwezig en komen met tips als je daar interesse in hebt. De huisjes zijn eenvoudig ingericht, dus niet geschikt als je luxe wilt zoals een afwas -of wasmachine. Leuk is dat je gebruik mag maken van leenfietsen, zodat je niet steeds met de auto hoeft voor een boodschap of bezoek aan het strand. Op het eiland is voldoende te doen om je te vermaken.

• 8David & Tonny10-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig gelegen kleinschalige accommodatie (12 appartementen). Erg schoon (om de dag schoonmaak, handdoeken en bedlinnen). Douche is klein maar met glazen wand ipv douchegordijn. Goede bedden. Fietsen gratis beschikbaar. Gunstige ligging t.o.v Lefkas stad.

• 8Marianne Markus17-12-2017

Heerlijke plek!

Prima appartement! Lekker zwembad met ruime ligweide. Zeer hartelijke eigenaresse die er dagelijks is om je te woord te staan als er wat is en het probleem direct oplost als dat nodig is. Flesje wijn en fles koel water als je aankomt. Alles zeer goed verzorgd en gastvrij! Er liggen boeken met veel informatie over de omgeving. De appartementen worden heel vaak schoongemaakt en schone handdoeken en bedden verschoond! Er zijn veel fietsen aanwezig die je gratis mag gebruiken. Lefkasstad ligt op 10 minuten afstand fietsen van de appartementen. Omdat het vrij vlak is daar kun je dat prima fietsen. Ik ging elke dag even vers brood halen op de fiets heerlijk! Een aantebevelen plek waar het heerlijk toeven is!,

Vakantiehuis Casa Campos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens