Appartement

12 reviews over Appartement Villa Nostalgia in het Nederlands

Fantastische

Gordon
15-8-2018

Het appartement is geweldig. De mensen die het verhuren zijn super aardig het is even wel goed om te weten dat je een klein stukje moet lopen naar het huisje vanaf waar je parkeert maar dat is niet erg! Want als je bij het huisje arriveert is het als een warm welkom je loopt het pad af en je komt in een netjes en opgeruimd tuintje met zwembad.

De inrichting van het huisje is erg stijlvol en past zeer goed bij het Griekse landschap Vanaf het balkon heb je mooi uitzicht op de Griekse bergen en het is een adembenemend uitzicht!

De mensen die het verhuren zijn zeer gastvrij!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Echte vrijheid

Alexia Kuiper
21-1-2017

Zelf ben ik 17 jaar en ben ik met mijn vriendin heen geweest. In één woord fantastisch! Het eiland was adembenemend en de mensen zijn zeer vriendelijk. Voor jongvolwassenen die niet elke avond uit hoeven, maar ook gewoon willen relaxen is Lidy's appartement perfect. 's Ochtends lekker een duik in het zwembad met prachtig uitzicht en tegen het eind van de middag even naar zee. Ook is het appartement gemakkelijk en toch gelijk heel knus ingericht, zodat je je gelijk welkom voelt. De eigenaresse spreekt gewoon Nederlands en is erg behulpzaam en aardig. Zelfs in begin juni is het weer hier top en is er veel te doen. Echt een aanrader dus!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Grandioos!

Anita en An
7-1-2017

Zelfs in oktober hebben we erg genoten van het prachtige weer en de geweldige lokatie. Wat een prachtige tuin met een heerlijk zwembad en een grote barbecue. Het appartement is gezellig en van alle gemakken voorzien en de eigenaren erg betrokken. Het ligt prachtig en heerlijk rustig in Katouna. Lefkas stad is vlakbij en erg gezellig en het eiland is erg mooi met heel veel uitzichten en mooie strandjes. Een vakantie om nooit meer te vergeten. We gaan zeker nog een keertje terug!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Een paradijsje!

jeannette
30-5-2016

Huize lidy is nog mooier dan op de foto's. Alles is met liefde en zorg ingericht. Prachtige tuin met zwembad. Knusse hoekjes met zitjes. Mooie planten in de tuin. Het huis zelf is in 2 verdiepingen verdeeld. Boven met een sfeervolle veranda met een heerlijke bank en zitje. Geweldig uitzicht over het dal en de heuvels. Beneden ook met leuk plaatsje met veel privacy. Inrichting is zeer compleet. Voor mensen die van rust, mooie natuur houden is dit echt een aanrader. En leuke plaatsjes op een paar kilometer afstand. Auto is een must!

Gereisd Met partner in mei 2016

Paradijsje!

Marco en Petra
3-7-2011

Lidy in Katouna is met recht een paradijsje. Een rustig gelegen appartement met een prachtligging en dito uitzicht. De appartementen, de tuin en het zwembad worden goed bijgehouden en vrijwel alles in aanwezig in het zeer ruime appartement. Vervoer regelen is eigenlijk wel noodzaak, evenals een muggenstekker. Om echt tot rust te komen en te genieten van de Griekse natuur, is Lidy absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2011

"een plaatje en oase van rust en ruimte"

Jos
14-3-2011

Een oase van rust, met veel leefruimte in een gezellige authentieke sfeer. Grote buitenruimte met heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht op het binnenland van Lefkas. In de middag vol zon en toch ook veel schaduwplekken. Kortom een ideale plek voor de vakantieganger, die van rust houdt en toch dichtbij zee en uitgaansleven wil zijn, daar deze op minder dan 5- 15 minuten(auto en brommer) aanwezig zijn.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Paul
3-11-2010

Wij zijn op veel plaatsen in Griekenland geweest, maar dit is toch wel een speciaal plekje. Objectief zijn we niet helemaal, omdat we al jarenlang op Lefkas en in Katouna komen, maar eenieder die met ons op die plaats is geweest, is dezelfde mening toegedaan. Als je praat over een Zwitserleven-gevoel, dan is dit de plek bij uitstek om dat gevoel te hebben. Houd je van herrie, uitgaan, shoppen e.d., dan moet je niet hier wezen, maar.... liggend aan het zwembad, uitkijkend over een immens dal, geen verkeer of luidruchtige buren, is dit een oase van rust. Veel superlatieven hoef ik niet toe te voegen, bekijk en beleef het zelf. Bea en Paul

Gereisd Met partner in oktober 2010

geweldige plek

wandelaar
12-10-2010

Dit is een paradijs voor de rustzoeker. De kindvriendelijkheid hangt van de leeftijd van het kind af. Er is in het app. ruimte genoeg. We vonden Lefkas niet een geweldig eiland om te wandelen maar we hebben ons een week prima vermaakt.

Geweldig plekje

Familie Klein
12-9-2010

Wat een heerlijke en bijzondere plek is Huize Lidy te Katouna. Zeer rustig gelegen, en ver weg van de drukte. Dus zeker als je tot rust wilt komen is dit een geweldig mooi en rustgevend vakantieplekje. Enig vervoer is wel nodig omdat het appartement in de bergen ligt. Overigens is er in het dorpje een prima restaurant.

Appartement is ruim, comfortabel en schoon, en bij het appartement is een heerlijk zwembad. Ook aan de tuin is veel aandacht besteed met veel planten en bloemen, en ook is er een bbq. Natuurlijk ontbreekt de “huiskat” niet, maar in dank voor een regelmatig bakje eten krijg je een hoop liefde en gekroel terug. Kortom een heerlijk stukje paradijs in Griekenland, en zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Boven verwachting!!

Hennie van der Linde
31-8-2010

Tja....wat kan je hier nog over schrijven? In het gastenboek bij Huize Lidy staan alleen maar zeer positieve reakties. Vreemd dat er maar twee reakties op Zoover staan. Ik begrijp nu waarom! Men is bang om teveel vleiende woorden te melden, omdat U, lezer, in de verleiding komt om dit te boeken! Cliche....Top!!!!!!! Zeer aardige eigenaresse Lidy!! Wij gaan zeker terug!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Nostalgia in Katouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Nostalgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.