Tijdelijk €25 aanbetaling

Esperides

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 8Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa Esperides voor je op een rij gezet:

1 Reviews over Esperides

• 9Ellen14-07-2010

Heerlijk relaxed verblijf.

Wij (jong stel) hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden het op 1 na hoogste huisje. Hoe hoger je huisje, hoe meer privacy. Wel een steile klim omhoog naar het huisje toe. Het huisje was goed onderhouden en zag er modern uit van alle gemakken voorzien. Het eigen zwembad erbij is genieten! Vanuit het huisje en zwembad een prachtig uitzicht over het water en vasteland aan de overkant. Als je houdt van een rustige omgeving en geen behoefte hebt aan entertainment is dit een aanrader. Wij zijn eind juni geweest, toen was het nog geen 30 graden. Dit vonden wij wel prettig. Wij hadden er een auto bij gehuurd, binnen 5 min ben je in het dorp Lygia waar je een bakker vindt en een kleine supermarkt. Een eindje voor Lefkas stad is een Lidl. Van hieruit is alles goed te bereiken met de auto. Wat ons betreft een echte aanrader!

• 9nicky27-06-2008

Zeer goed verzorgde accommodatie. Zwembad werd iedere dag schoongemaakt. De villas liggen wel redelijk afgelegen, een auto is echt een must. Wij hebbe hier echt een supervakantie gehad. Alle villas hebben uitzicht op zee. Als je de bovenste villa hebt moet je wel een steil eind naar boven lopen.

Villa Esperides info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Katouna, 31100