Appartement Pantheon Villas

Tonen op kaart

25 reviews over Appartement Pantheon Villas

• 7Lia van Manen14-09-2013

Leuk maar...

Je hebt een auto nodig voor alles, de ligging is afgelegen. Complex wordt bevolkt door Roemenen, Serviers en Bulgaren zoals heel Lefkas tegenwoordig. De ruimte in de maisonettes is heerlijk, het uitzicht is mooi. Wat we vreemd vonden: totaal geen privacy op je balkon, nog niet eens een scheidingswandje. Dat is bij veel goedkopere accomodaties beter geregeld. Bij de kleinere appartementen zit je letterlijk 1 meter van je buren af. En de bedden? We zijn wel wat gewend maar deze sloegen alles, werkelijk kei- en keihard, nee dat went echt niet.

Gereisd met partner in september 2013

• 9M vd V16-07-2013

Prachtige plek, ruime schone villa

Onze villa met privézwembad, 2 badkamers en 2 slaapkamers was uitstekend. Prachtig uitzicht over zee vanaf het terras. Zeer schoon., Aardige en hulpvaardige eigenaresse.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8R.Buijtendijk26-06-2013

Prachtig uitzicht met fantastisch zwembad

We zijn hier 15 juni aangekomen en 25 juni vertrokken.Toen we aankwamen was this the place to be.Na geen receptie bordje te hebben gezien liep toevallig de eigenaresse rond.Die was zeer vriendelijk om ons te begroeten en de sleutel te geven van ons appartement.Het appartement zag er schoon uit 2 verdiepingen boven badkamer en een slaapkamer met op de trap een airco, blaast in de slaapkamer en de trap naar beneden in de woonkamer.In de keuken staat een grote koelkast met vriesvak en oven plus koffiezetapparaat.Helaas geen waterkoker (je kan niet alles hebben)Ondergaande zon spectaculair mooi.Met de auto lekker tuffen langs de westkust wegen niet optimaal (bezuiniging?)Als je een keer makkelijk wil doen boodschappen halen bij Lidl 25min rijden goede keus.Brood in de morgen kan je niet kopen in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Familie Koch08-07-2012

Onverwacht veel luxe

Voor Griekse begrippen een zeer luxe villa. Wij zaten in een huisje met 2 slaapkamers via touroperator. Ontbreekt aan niets; zelfs een combi magnetron en vriezertje (nog nooit meeemaakt in een apartement op Lefkas). Heerlijke ruimte om de villa met een terras met overkapping (middag zon). Pantheon Villas ligt vlakbij Kathisma beach, een van de beste stranden, je kunt er met de auto praktisch het strand oprijden. Vriendelijk personeel en beheerder; Poolse gastarbeiders. 2 opmerkingen: 1. Bedden zeer hard (maar daar wen je aan) 2. Veel Oost Europese vakantiegangers (mn. Russen en Bulgaren), ook bij Pantheon villa's. Maken veel herrie tot diep in de nacht (maar ook daar wen je aan).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Fam. Richard13-06-2012

Mooie villa, schitterende locatie!

In 2012 twee weken doorgebracht in villa 1, villa is schitterend, met twee slaapkamers en twee badkamers met douche, waarvan één met bad en wasmachine en ruime woonkamer met keuken. Luiken voor de ramen en overal schuifdeuren met muggengaas naar de terassen. Villa werd 2x in de week schoongemaakt en voorzien van nieuw beddengoed/ handdoeken. Parkje ziet er mooi uit vanaf terras zicht op zee, ondergaande zon. Bedden zijn hard , maar dat is typisch grieks. Pools echtpaar doet sinds een aantal jaren het onderhoud, eigenaresse erg behulpzaam en vriendelijk bij aankomst, heeft ons direct geholpen toen wij onderweg stil stonden met autopech. Klachten eerder vermeld zijn voor ons niet herkenbaar. We zaten bij het centrale zwembad en er werd ons gevraagd of het huisje schoongemaakt kon worden. Bar was inderdaad nauwelijks bemand. Wifi is afkomstig van restaurant Panorama op de berg, signaal te zwak voor Ipad/smartphones. Stond wel een laptop op de bar voor algemeen gebruik.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Fam.Veurink10-07-2011

Prima appartement op een prachtig plekje

2 weken in Pantheon Villa's geweest. Zag er mooier uit dan op de website van de reisorganisatie en de foto's die we hier gezien hebben. Alle huisje hebben inmiddels een veranda, waardoor je een groot deel van de dag lekker in de schaduw kunt zitten. Ook is er nu veel beplanting, waardoor het er erg mooi uitziet. De bedden zijn erg hard, dat voel je in je rug. Airco die boven op de overloop hangt houdt het huis goed koel. Om de dag nieuwe handdoeken en beddegoed, en ook paar keer per week gedweild. Geen klachten hierover. 't is niet superkindvriendelijk (moesten zelf nog achter het kinderbedje aan, de 1e nacht was dit er niet omdat ze er maar 3 hebben) Dat was een beetje jammer. ook om kinderstoel vragen. Maar, het peuterbad gedeelte in het zwembad is voor peuters prima. ons zoontje van bijna 2 was er niet uit weg te slaan! Je kunt hier prima naartoe gaan met kleine kinderen. Mooie stranden in de buurt, en ook Agios Nikitas is een leuk dorpje om 's avonds te gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Hetty Krul12-05-2010

heerlijk relaxen

Wij verbleven hier in juni/juli 2009. Wij hebben het onderkomen als prima ervaren en hebben geen klachten. De woning is ruim en praktisch ingedeeld. Doordat de vloeren van hout zijn is het in het huis gehorig maar hebben wij geen overlast van de buren ervaren. De woningen die door onze touroperator zijn gecontracteerd, zijn de grootste woningen en ik moet zeggen de betere onderkomen op het park. Wat je hier beslist nodig hebt is een auto. Agios Nikitas is een prachtig klein dorpje waar je uitstekend kunt eten en er voldoende winkeltjes zijn om aan alle dagelijkse behoeftes te voorzien. De stranden aan de westkust van Lefkas zijn geweldig, vooral het strand in Kalamitsi (even zoeken) moet je beslist bezoeken. Het heeft de sfeer van de 60e jaren kompleet met reggae muziek, hangmatten en een douche onder een palmboom . Totale relaxte sfeer. Wij zijn 3 weken op Lefkas geweest en bijna iedere dag een ander strand bezocht. Lefkas echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Alex van Erning09-09-2009

Zeer mooie lokatie met prachtig uitzicht

mooie ligging t.o.v. zee en prachtige complete huisjes

Gereisd met partner in september 2009

• 8familie X.23-08-2009

Gemengde gevoelens

Wij zijn een weekje hiernaartoe geweest. het uitzicht was super. Een mooie zonsondergang maar de schoonmaak was niks! er was maar 1 keer geschoonmaakt!! voor wc papier moesten we zelf zorgen en maar 1 keer schone handdoeken en lakens. we kwamen ook nog een kakkerlak tegen in de badkamer (die overeens aan vernieuwing toe is. ) 's ochtends zaten we te ontbijten en toen werden we weggestuurd omdat iemand de vloer schoon moest spuiten. zwembad was ook vrij vies met veel wespen erom heen. Maar de ligging geven wij een 9!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9manuella18-08-2009

Schitterende locatie met slecht zwembad

Ik sluit me aan bij onderstaande beoordeling van Muriel. Prima locatie. Voor Griekse begrippen ruime accomedatie. Schitterend gelegen. Wij hadden 1 van de bovenste huisjes, een klim, maar iedere avond de zonsondergang te zien vanaf je balkon. Het zwembad had een grote opknapbeurt nodig. Loszittende verlichting en tegeltjes. Vies water, waardoor onze dochters een oorontsteking hebben opgelopen. Het eiland viel ons wat tegen, we hebben mooiere eilanden gezien in Griekenland. Lefkada en Nidri zijn groot en toeristisch. Agios Nikitas leuk klein gezellig badplaatsje Mooie strandjes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

3 tips over Appartement Pantheon Villas

• Fam. Richard, 13-06-2012

Agios Nikitas leuk dorpje met veel restaurants in deze periode nog te rustig. Strand op 2 km afstand , auto naast het strand te parkeren, zal zomers heel druk zijn. Lefkadas, leuk stadje. Westkant van het eiland erg mooi, groene hellingen en geel van de bloeiende brem.

• R.Buijtendijk, 26-06-2013

Agios nikitas gezellige restaurants met een kijkje in de hoofdstraat.Kathisma beach heerlijk om je auto te parkeren aan het strand.De boot excursie met barbeque heel erg leuk.Voor rust prima,de uitgaan's gelegenheden in Nidri heel leuk.

• Familie Koch, 08-07-2012

Tip 1: Kathisma beach (lunchen bij Areia, hippe tent met goede salades!) Tip 2: 's-Avonds wandelen door Lefkas stad en kennis maken met de inwoners. Tip 3: er is draadloos internet bij het zwembad (alleen geschikt voor laptop, geen tablets) en bedraad internet in de huisjes (zelf kabeltje meenemen). Tip 4: laat je badlakens maar thuis, elke 3 dagen schoon beddengoed en handoeken (incl. Hele grote badlakens!)

3 vragen over Appartement Pantheon Villas

• ellen, 18-12-2013

kindvriendelijk

zijn de villas phantheon ook leuk om met andere kinderen contact te leggen,onze dochter is 8j en heeft iemand ervaring met dit complex,is de westkant leuk om te zitten??mvg ellen

• Anja, 07-01-2013

Zijn er 's ochtends broodjes?

Is het mogelijk om in het complex 's ochtends verse broodjes te kopen? Anders is 2 km voor de supermarkt wel ver iedere ochtend.

M vd V, 16-07-2013

Nee. Bij de receptie/poolbar kun je wat drinken en een tosti eten. Er is geen winkeltje.

• carolinevanderplas, 27-07-2011

Internet

Is er draadloos internet bij Pantheon villa's/appartementen?

Fam. Richard, 13-06-2012

Zwak signaal van boven op de berg gelegen Panorama restaurant, werkt wel op laptop maar te zwak voor tablet en smartphones

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden