We hebben een aantal aanbieders voor Kalamitsi voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalamitsi

Wat een mooi strand!

Coco
    9-5-2017

Och, och, wat een prachtig blauw water!!! Het kalamitsi-strand is vrij langgerekt, grof zand met kiezels en ligt een klein stukje ten zuiden van Agios Nikitas. Er zijn een paar strandtenten met strandbedjes en parasols (gratis voor klanten) en bescheiden muziek. Geen idee hoe druk het er in het hoogseizoen is, maar in het voorseizoen is er slechts een enkele toerist en is het echt genieten!

Gereisd Met partner in april 2017

Mooi bergdorp!

Angeliki
    27-4-2014

Een mooi bergdorp aan de westkust van Lefkada. Het dorp heeft zijn eigen identiteit nog behouden. De hele dag door komen er toeristen door het dorp op weg naar de prachtige stranden aan de westkust, maar 's avonds keert de rust terug. Indien je op zoek bent naar een echt Grieks plaatsje dan is Kalamitsi een aanrader. In een straal van 5 kilometer zijn er verschillende restaurants te vinden. Mocht je op zoek zijn naar rust en het echte Griekse leven dan is Kalamitsi een goede keus!

Gereisd Met partner in juni 2013

Kalamitsi een traditioneel dorp

Angeliki
    12-7-2010

Kalamitsi is een traditioneel Grieks bergdorpje, op zo'n 6 kilometer afstand van het meer bekendere Aghios Nikitas. Kalamitsi is mooi gelegen tegen een berg aan en er zijn 2 kleine supermarkten in het dorpje. Er is een kleine taverna in het dorp en 2 wat grotere taverna's net buiten het dorp. Het strand van kalamitsi is prachtig en rustig; de kans dat je er alleen bent is in het voor- en naseizoen wel aanwezig. Voor de toerist die van rust houdt en houdt van het echte Griekse leven, is in Kalamitsi op de juiste plek

Gereisd Met partner in mei 2010

spookdorpje?

Hanneke
    17-6-2009

Kalamitsi is een bijna verlaten dorp: de huizen die er staan zijn afgesloten en alleen bewoond in hoogzomer door mensen uit de stad. er wonen alleen maar oude mensen in Kalamitsi. Daarom ook geen voorzieningen: wij waren er eind augustus-begin september en er was maar 1 piepklein winkeltje open. geen vers brood, geen fruit. Geen restaurantjes, niets eigenlijk.als je er zit is het rustig, dat wel. een auto is onontbeerlijk want het strand is diep naar beneden, geen leuke weg om te wandelen of te scooteren, want heel erg steil. prachtig uitzicht.

Gereisd Anders in Wed Jun 17 2009 22:25:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kalamitsi scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews