Hotel Vliho Bay

GriekenlandLefkas (Levkas)Geni

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vliho Bay voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Vliho Bay

• 10Familie van Oosten28-04-2018

Een appartement om vaker terug te komen. Geweldig!

Een klein stukje verborgen paradijs op aarde. Voor ons was het de eerste keer dat we naar Lefkas op vakantie zijn geweest. Wat een mooie ervaring. Lefkas is een Prachtig eiland met vriendelijke mensen en mooie stranden. We hebben een week doorgebracht in appartement Vliho Bay. Ons verblijf was geweldig. Het appartement is gelegen aan Vlicho Bay en heeft een sprookjesachtig uitzicht over de baai. Alles aan het appartement klopt. Een mooie inrichting met luxe douche, balkon aan schaduwzijde en goede bedden. Iedere dag word het appartement grondig schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Vicky doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij aankomst stonden er drankjes in de koelkast, iedere dag bij het ontbijt bakt zij verse pancakes en ommeletjes. Dit naast al een heel erg uitgebreid buffet. Niets is te gek. Ga je bij het zwembad zitten dan krijg je vers gemaakte ijskoffie. Kortom alles was perfect.

Hotel Vliho Bay info

Veilig betalen met