Appartement Stella Apartments

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Stella Apartments

• 9P&R17-09-2017

Prettig verblijf. Zeer vriendelijk echtpaar.

Minimaal openbaar vervoer. Advies: Altijd een auto huren. Is de beste manier om het eiland te verkennen en om naar de mooie stranden en baaien te rijden. Daar kan men voor een kleine vergoeding ligbedden en parasol,s huren.

Zoek je rust in je vakantie, dan is dit een aanrader. De drukte en reuring kan men opzoeken op het eiland.

Minimaal koken mogelijk. Advies: Bij de buren op meerdere locaties kan men heerlijk romantisch eten op/en aan het water met een prachtig uitzicht. Ook is Stella een voorbeeldige gast-vrouw en is bereid om een heerlijke salade of wat men wenst klaar te maken. Ook maakt ze graag een heerlijke cappuccino voor haar gasten.

Geen Wifi in het appartement. Bij de bar/zwembad is wel goed Wifi bereik.

Verder kan men overal in Lefkas heerlijk eten en zijn er heel veel Bakery,s en voldoende goed gesorteerde supermarkten. (Lidl net buiten Lefkada -stad)

Om de dag wordt het linnen-en beddengoed verwisseld en het appartement gereinigd. Dagelijks worden de afvalzakken uit de afvalemmers vervangen.

Er is veel ruimte in het appartement met voldoende zonnewering en op de slaapkamer de mogelijkheid tot gebruik van de airco.

Er is geen mogelijkheid om zelf koffie te zetten. Er is wel een waterkoker aanwezig.

Kortom een heerlijk verblijf gehad in een prachtig appartement op een mooi Lefkas.

Met dank aan Lovely Stella, Stavas en hun kinderen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10John16-06-2017

Een oase van rust op een prachtige plek.

Stella Apartments is een prachtig complexje van slechts 5 grote appartementen. Er is een zwembad en een gezellige buitenbar, waar Stella (en haar man) van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te vinden zijn. Vanaf het appartement en vanaf de terrassen heb je een indrukwekkend uitzicht over de baai van Vlicho waar de zeiljachten voor anker gaan.

Links en rechts naast het complex zitten op korte afstand 4 uitstekende tavernes en een paar honderd meter verderop nog een wat luxer restaurant. Ik raad iedereen aan ze allemaal een keer te proberen. Op zo´n 30 meter bevindt zich een kleine supermarkt. In Vlicho aan de overkant zit een uitstekende bakker als je wat luxer brood of broodjes wilt.

Stella is een schat van een mens en helpt iedereen met raad en daad. Ze kan je de mooiste plekjes en stranden wijzen, weet waar je de boodschappen kunt doen en regelt evt een boot of taxi voor je. Stella houdt van een gezellig praatje.

De appartementen zijn ruim en hebben 2 balkonnen (op appartement 4 na, die heeft er één maar daar kun je voor de deur een zitje hebben) waar je makkelijk met een paar man kunt zitten. Alle ramen en deuren zijn voorzien van horren. Er zijn in elke appartement 2 complete badkamers, een (kleinere) beneden, waar de keuken en het woongedeelte zijn en één boven waar de slaapkamer is. De keuken is werkelijk van alle gemakken voorzien. in de woonkamer beneden staan een tafel met stoelen en een riante bank welke ook tot een 2-persoons bed omgetoverd kan worden. Via een marmeren trap kom je eerst in een gang met veel kastruimte. Daarna via een deur in de slaapkamer. hier staat een 2-persoons bed of twee 1-persoons bedden. De matrassen zijn stevig. Op de slaapkamer is airco.

Rond het zwembad en op het terras aan de baai vindt je ligbedden voorzien van matrasjes. Bij de bar is een overkapping met zitjes.

Geni ligt rustig maar heel centraal ten opzichte van de mooiste baaitjes met stranden en de leukste plaatsjes.

Tip: Huur een dag een boot bij Spiros via Stella en vaar naar Meganisi en zijn prachtige Papanikolis grot.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Kees de Jong08-08-2016

Ideaal!

Mooie, ruime, schone en goed ingerichte appartementen en een prima zwembad met bar. Stella en Savas zijn synoniem voor gastvrij. Ligging direct aan een binnenzee in de nabijheid (30 meter) van restaurants. Een werkelijk schitterend uitzicht. Een meer dan fantastische vakantie hebben we hier mogen genieten. Ik ga eigenlijk nooit terug naar een plaats waar ik eerder ben geweest maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. Echt geweldig.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Theo en Marian02-10-2015

Gastvrijheid op mooie locatie

Complex ligt direct aan een rustig deel van de baai. Winkel en restaurantjes vlakbij. Appartement is ruim en schoon, het zwembad heeft goede afmetingen en diepte om te zwemmen (apart kinderbadje aanwezig). Stella en haar man zijn de hele dag aanwezig en zetten zich in om het de gasten naar de zin te maken. Het huren van een bootje is de moeite waard. Het huren van een auto is noodzakelijk om iets van het eiland te zien (geen openbaar vervoer)

Gereisd met partner in september 2015

• 9I.Geurts18-08-2015

Fantastische plek

De laatste dag van een heerlijke vakantie in Stella apartments. We hebben hier een fantatische tijd gehad. De eigenaren, Stella en Savas doen alles om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Meteen bij aankomst werden we heel warm ontvangen. Het is lekker kleinschalig, met maar 5 ruime appartementen (met airco in de slaapkamer) kom je hier helemaal tot rust. Een kleine supermarkt en 4 tavernes zijn naast de deur, maar om de rest van het eiland te bezoeken is het wel handig om een auto of bootje te huren. Je kunt het bootje voor de deur aanleggen. Stella regelt het graag voor je. Het eiland is werkelijk prachtig, overal waar je heen rijdt, vind je prachtige uitzichten.De appartementen kijken uit over de prachtige Vlychobay, zwemmen in zee hebben we niet gedaan, omdat er erg veel zeiljachtjes in de baai voor anker liggen. Je hebt een heerlijk zwembad, dus wij hebben het niet gemist.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Inge Geurts17-08-2015

Supervakantie bij Stella en Savas!

Wij kunnen alleen maar onderschrijven wat er hiervoor al is gezegd: een heerlijke plek waar je heel warm wordt ontvangen en gedurende je verblijf in de watten wordt gelegd door Stella en Savas. Naast de deur maar liefst 4 tavernes en een mini-market. Je eet voor zo'n 15 euro per persoon (incl. drank). Toch is het handig om iets van transport te regelen, het openbaar vervoer kan wel, maar is vanaf Geni wat lastig. Het huren van een bootje kost zo tussen de 60 en 70 euro per dag en een kleine auto ongeveer 45 (hoogseizoen). Het eiland is geweldig, waar je ook heen rijdt of vaart, het uitzicht is altijd prachtig. De indrukwekkendste stranden zijn vooral aan de westkant van het eiland, maar voor gewoon lekker een dagje strand vonden wij de witte stranden van Lefkas stad heerlijk. Meer wind, zand en makkelijk bereikbaar. Dit was echt vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Simone15-07-2015

Heerlijke vakantie in topappartement

Kleinschalig appartementencomplex met een geweldige gastvrouw Stella. Stella gaat voor kwaliteit en dat is te merken. De appartementen zijn heel netjes en super schoon. Elke dag haalt ze het afval op en maakt twee keer per week schoon. Daarnaast is ze een 'local' en geeft ze je alle info die je wilt. Ze spreekt vloeiend Engels en ook haar kinderen leren het goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Patrick06-07-2015

Fantastisch appartement op een rustige plek

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Stella en haar kinderen. Na een fijne rondleiding werd ons een welkomst drankje aangeboden bij de gezellige poolbar met een geweldig uitzicht over de Vlicho Bay. Het kleine appartementen complex bevat maar 5 ruime appartementen in een klein rustig plaatsje Geni. En is de uitkomst om van een ontspannen en rustige vakantie te kunnen genieten. En daar wilt Stella alles voor doen om het je naar je zin te maken. Zo kun je in de poolbar heerlijke cocktails krijgen. Maar ook voor een Griekse salade kun je goed aan haar overlaten want alles word met veel liefde voor je gedaan. Verder kun je ook bij haar terecht voor evt eiland informatie, autohuur of boothuur (ze hebben een eigen aanlegsteiger) al met al wij hebben een zeer prettige rustige vakantie gehad. En willen zeker een keer terug komen.

Gereisd met partner in juni 2015

1 tip over Appartement Stella Apartments

• Simone, 15-07-2015 Rapporteren

Het is aan te bevelen om enkele dagen een auto te huren en een boot. Voor de prijs maakt het niet uit of je dat vooraf doet of ter plekke. Auto en boot worden naar het appartement gebracht. We hadden een boot zonder verlichting waardoor we niet na 18.00 uur mochten varen, dat is wel jammer als je in Nidri wilt eten.

3 vragen over Appartement Stella Apartments

Ontbijt

Kan men hier of in de buurt ontbijten?

John, 16-06-2017

Inmiddels weet ik uit eigen ervaring. Bij de diverse tavernes naast Stella.

Appartementen

Is er verschil in indeling tussen de appartementen? Welke hebben het mooiste uitzicht?

John, 16-06-2017

Inmiddels weet ik uit eigen ervaring. Er zit geen verschil in de appartementen. Alleen 5 heeft het balkon aan de voorzijde maar is daardoor warmer en krijgt meer geluid vanaf het zwembad en de bar.

Bedden

Zijn de matrassen comfortabel?

John, 16-06-2017

Inmiddels weet ik uit eigen ervaring. De matrassen zijn stevig. Er zijn appartementen met 2-persoons bedden welke ongeveer 140cm breed zijn en er zijn appartementen met twee 1-persoons bedden welke zo'n 80cm per bed breed zijn.

Appartement Stella Apartments info

• Aantal personen2 tot 4