Hotel Ilios Club & Villas

Hotel Ilios Club & Villas
8,8

8 reviews over Hotel Ilios Club & Villas in het Nederlands

Met oudere kinderen

Relaxed verblijf in een prachtige tuin vol bloemen

Familie Van Osch
14-8-2018

Ben je op zoek naar een mooi verblijf in een groene, rustige omgeving? Dan zit je bij Ilios Club & villas helemaal goed! Wij (gezin met 3 kinderen van 16, 13 en 10) hebben hier 2 heerlijke weken gehad. We verbleven in een 3 kamer "villa" met dubbele badkamer (goede bedden!), alles zeer schoon! Het complex ziet er fantastisch groen uit; een ware bloemenzee! Er verblijven veel Italianen, Oost-europeanen en zwemclub Big Blue Swim (NZ). Georgina en haar medewerkers zijn ontzettend aardig, behulpzaam indien nodig en totaal niet opdringerig. Iedere ochtend gevarieerd ontbijt (vers fruit, brood, yoghurt, muesli, sap, gekookte eieren etc.). Restauranttips: in directe omgeving Elena en Gialos, prachtig gelegen aan de baai en romantisch dineren op aanlegsteiger. Lefkas-stad is leuk (goede latte bij cafe Karma!), Nidri is wat drukker/toeristischer. Waterschoentjes zijn must ivm kiezelstranden! Auto ook onontbeerlijk! Tip: huur 1 dag een bootje!

Erg goed

Margreet
30-7-2018

Heel mooi aangelegd parkje met lekkere appartementen.

Veel groen op het parkje, je hebt veel privacy.

Zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw.

Woensdagavond Griekse avond was leuk. Auto is noodzakelijk om wat van het eiland te zien.

Geweldig plekje, mooi appartement, pracht uitzicht

Magda en Jan Hagels
7-7-2017

Wij hadden huisje nr 27 , geweldige inrichting , grote koelkast en diepvries, 2 tv's,2 toiletten en 2 douches, boxspring bed en vanaf het bovenste balkon een geweldig uitzicht over de Vliho Bay. Schoonmaak was goed. Griekse avond was erg mooi en gezellig. De mensen waren zeer behulpzaam. De meeste vakantiegangers waren Italianen. De weg op Ilios club zelf is ook erg steil net zoals de erg steile wegen, auto noodzakelijk als je wat van het eiland wilt zien. Op Dessima beach kun je een boot huren wat we ook gedaan hebben het was een erg fijne beleving om met je eigen boot langs de omliggende eilanden te varen, zoals Scorpio en Sparti en natuurlijk Meganisi. Wij hebben de rest van het eiland met een huur auto verkend en ik moet zeggen het is een pracht eiland, erg groen met hele mooie stranden. De uitzichten naar de verschillende baaien vanaf de hoofdweg en vanuit de bergroutes waren adembenemend. De hoogte verschillen naar de verschillende beaches was wel erg groot. Het strand van Egremni en Gialos is niet meer bereikbaar met de auto, alleen nog met een strand boot. Ook Agios Nikita is een erg mooi plaatsje maar wel heel erg druk bezocht. Een boottocht met een mooie vlakke zee is ook een aanrader. Er varen boten vanaf Nidri en Vassiliki, deze boten varen naar de west zijde van het eiland naar de stranden Egremni en Porto Katsiki voor zwem en foto momenten, vervolgens naar Kefalonia waar ze het mooie plaatsje Fiskardo aandoen en vervolgens varen ze ook naar het eiland Ithaki om het plaatsje Friskie te bezoeken. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad mede dank zei de goede zorgen van Georgina , Kiriakos , Jorge en Lola, de rest van het personeel is ook zeer behulpzaam.

Bedankt allemaal namens Magda en Jan.

Geen rust

S_en_B
14-10-2016

Ideaal om met kleine kinderen heen te gaan, grote speelweide recht onder je balkon/zitje met goed zicht op de kinderen.

Geen strand in de buurt, minimaal 30 minuten lopen. Warme locatie door ligging aan een baai.

Veel luidruchtige italianen, veel lawaai bij de appartementen door ligging vlak bij de eetzaal/ontbijtruimte/bar (tot 00:30 'snachts)

'Smorgens vroeg gewekt worden door luidruchtige schoonmaaksters, tuinman, ontbijtende gasten,etc.

Niet voor mensen die tot rust willen komen op vakantie.

Fantastische plek

Helmy van Sleuwen- van Xanten
2-10-2016

De mensen waren zeer behulpzaam. Ik zou het zeker aanraden bij anderen. Zeer mooi appartement. Mooi uitzicht. Ook rustig gelegen. Als je van feesten houdt kun je beter in Nidri zijn. Eiland is ook prachtig. Zeker als je een auto huurt dan zie je heel veel mooie plekjes. Wij waren met vijven. Mijn moeder van 86 die minder mobiel is, mijn partner, mijn zus ook minder valide en haar man.

heerlijke plek, ontzettend gastvrij

familie
21-9-2016

Keurige appartementen, sinds dit jaar is er overal, ook in de appartementen, wifi beschikbaar. Eigenaresse is erg klantvriendelijk en gastvrij, alle medewerkers trouwens. Een auto is eigenlijk onmisbaar hier, het dichtstbijzijnde strandje is eigenlijk niet op loopafstand. Het eten is goed en betaalbaar.

Er is in het hoogseizoen een klein winkeltje om de hoek waar de noodzakelijkste dingen te koop zijn.

Prachtig uitzicht vanaf het restaurant over de baai.

Omdat het wat afgelegen ligt, voor de ligging een 7, maar dat weet je van te voren.

Hierdoor is het wel lekker rustig.

100% Vakantie! :)

Familie Mulders
17-8-2015

Ilios Club wordt gerund door Giorgina en een hele ploeg fantastische familie en vrienden. Ze is de hartelijkste gastvrouw ooit: enthousiast, gul, behulpzaam; alsof je bij een fijne vriendin kwam logeren.

Het park waarin de bungalows en studio's liggen is prachtig aangelegd, met mooie bloeiende planten en oude olijfbomen en wordt prima onderhouden. De twee studio's waarin wij verbleven waren ruim, heel schoon en comfortabel. Op verzoek werden onze, naar ons gevoel te harde, matrassen direct omgeruild voor zachtere, zodat we de hele vakantie heerlijk hebben kunnen slapen.

Het zwembad is niet heel groot, maar schoon en perfect voor een een paar baantjes en oneindig lummelen.

Het eten in het restaurant is heerlijk, met zowel Griekse als Italiaanse gerechten. De huiswijn smaakte ons goed en we kregen met enige regelmaat een karafje "van het huis". Lola, "hoofd bediening" is super! De wekelijkse "Griekse avond" is hartstikke gezellig.

Topvakantie op Lefkas. We willen zeker nog eens terug!

Fantastische plek

johan dijkstra
28-7-2013

Iliosclub is een kleinschalige vakantieparkje met een viertal bungalows (twee onder een kap, dus 8 appartementen) en een tweetal kleine gebouwen met een aantal studio's. De gastvrouwe Giorgina is zeer gastvrij. Ons appartement was ruim en had 2 slaapkamers en 2 badkamers en een woonkamer met keuken. Alle was zeer schoon en er was dagelijks schoonmaak. 2 maal per week schoon beddengoed en om de dag schone handdoeken. Het parkje ziet er zeer verzorgd uit en er is het goed onderhouden zwembad. Vanaf het restaurant heb je een schitterend uitzicht over de baai. Er is bij het restaurant gratis draadlos internet. Ze serveren 's ochtends een eenvoudig doch prima ontbijt en ook hier is het uitzicht prachtig. Kortom een fantastisch verblijf. Wij hebben ervan genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilios Club & Villas in Geni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilios Club & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.