Hotel Odyssey

10 reviews over Hotel Odyssey

• 2018
    6Phill14-08-2018

prachtig eiland

Odyssey, ligt in een prachtig schilderachtig dorpje, maar het hotel zelf is niet veel, erg kleine bedden of wel apart slapen de badkamer is minimaal en ja, zoals wel vaker is in Griekenland loop de douche mooi over en heb je een hele natte vloer!! het ontbijt is nogal eentonig, het zwembad was ijskoud.. maar de ligging is top!! het plaatsje is super leuk en gezellig goede restaurants in de omgeving en erg mooie stranden, wij waren hier eind september helaas ging er al veel sluiten toen wij er waren waardoor het op een gegeven moment een verlaten dorp is!! gelukkig hadden we een huur auto en hebben we het hele eiland gezien en die is adembenemend mooi!!

Gereisd met partner in september 2017

• 8CA14-08-2018

Fijn hotel!

We hadden een 'deluxe' kamer geboekt. Mooie, nette kamer. Gerenoveerd afgelopen mei. Prima schoonmaak, fijn bed, goed werkende en stille airco. Niks op aan te merken. Hotel ligt aan het begin van 'het' straatje van het dorpje, alleen maar de trap af en je staat tussen de restaurantjes. Kamers tevens erg stil. Geen enkele last gehad van geluid van de straat of de kamers naast ons. Fijn zwembad met een bar die de hele dag open is. Parasols en ligbedjes ruim voldoende aanwezig, het is sowieso niet druk bij het zwembad. Ontbijt ruim voldoende en wordt steeds aangevuld. Hotel is zeker meer waar dan 2*! (mits je de gerenoveerde kamers boekt :) )

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8L&l18-09-2017

Prima vakantie!

Lefkas is een mooi groen eilandje. Agios Nikitas is een redelijk authentiek dorpje met vriendelijk restaurants en een 3 tal supermarktjes. Wij verbleven in Hotel Odyssee, een prima hotel met vriendelijk personeel ( receptie/schoonmaaksters/ontbijtservice en poolbar). Sanitair is simpel maar alles functioneert. Schoonmaak is iedere dag, wisseling linnengoed 2x per week, maar als je vaker vraagt om schone handdoeken dan krijg je deze. Ivm met onze terugreis om 18.00 uur naar vliegveld, hebben wij verzocht om langer op te kamer te mogen blijven dan uitchecktijd van 11.00 uur. Er wordt moeite gedaan om een alternatief te bieden, toen bleek dat onze kamer weer geboekt was. Dus heerlijk opgefrist en uitgerust de terugreis ingezet. Het zwembad was heerlijk ( het enige hotel in dorp met zwembad van dit formaat(je). Muziek was voor ons prima. Indien je een auto huurt kun je bij het hotel parkeren. De toegang hiertoe is wel steil en smal, maar te doen. Kortom; prima ervaringen.

Gereisd met partner in september 2017

• 2Zijlstra10-08-2017

Never, never, nooit meer

Bij aankomst werd ons vertelt dat er een probleem was ,te onze kamperen dat we de eerste 2 dagen in een luxere ( lees grotere ) kamer mochten verblijven. Na die twee dagen moesten we verhuizen onze kamer was nog niet klaar en ons werd een andere kamer, met een groter bed, ipv een twijfelaar toegezegd alleen die was pas s middags vrij. Eind van de middag weer naar de receptioniste, bleek een andere te zijn die ons eerst begon af te snauwen, wat latere resulteerde in afblaffen. Er werd gebeld met de ochtenddienst, die glashard loog dat ze ons iets hard toegezegd. Na wat gezeur eindelijk een kamer gekregen in de tuin. Een klein bed, een badkamer waar alles afbrak, open electriciteit in de douche, de douchekop kan niet hangen, moet je vasthouden. Een koelkast die beschimmeld is, bah. Verder heeft het hotel een zwembad wat afbrokkelt, er is een barretje waar iemand drankjes en eten verkoopt, maar diegene is in feite alleen maar bezig met DJ spelen, de muziek gaat met het uur harder, het lijkt wel een nachtclub. Dus rustig bij het zwembad liggen zit er niet in. Wij hebben de klachten bij onze touroperator doorgegeven, en die hebben contact gezocht met het hotel. Er werd ons door hun personeel verzocht onze klacht bij hun te melden en dat niet via onze touroperator te doen, terwijl we daar hebben geboekt. Genoeg over het hotel, het eiland Lefkas is te druk met voornaamlijk oostblokkers en die waren ook al niet vriendelijk. Wij zijn al een aantal keer in Griekenland geweest, dat is ons altijd goed bevallen, maar dit eiland was qua sfeer en beleving helemaal niks, veel te gejaagd en te toeristisch.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2Desiree01-08-2017

Bedwants en smerig ! Nooit meer!

Studio geboekt via touroperator in de maand juli. Schimmels in badkamer, douche die lek is waardoor water de douche uitloopt de hele badkamer in, 2 roestige schroeven die met de punt naar boven uitsteken waar je omheen moet lopen in de badkamer. Zwembadrand op verschillende plaatsen los waardoor stuk beton letterlijk op je valt.

En het ergste: de bulten die we hebben opgelopen door de aanwezig bedwants in de matrassen.

Nooit meer !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Ann31-08-2015

De hele dag luide muziek!

Ga niet naar dit hotel als je in alle rust op je terras, aan het zwembad enz wil genieten. De muziek die heel luid staat , de bonken van de subwoofer zijn heel storend. Tot in je kamer bonkt het. Niet aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Tommy03-09-2013

Moooooiiii

Heel mooi gelegen in Aghios nikitas. Op loopafstand naar restaurants, winkel en strand. Milos beach erg mooi! Mocht je niet goed ter been zijn, neem dan het bootje naar het strand. Bezoekjes aan Egremni beach, Porto Katsiki, cape ducato en het kerkje van Ilias dichtbij Englouvi zeker de moeite waard. Tip: Huur een quad bij een van de carrentals in Aghios Nikitas voor deze plekjes te bezoeken. Wij hebben deze reis geboekt bij een duitste reisorganisatie als pakketreis... daar kan het wel!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7amanda16-08-2009

aardig hotel

Aardig hotel in het leuke plaatsje Agios Nikitas. gelegen aan het rustige hoofdstraatje. Wij keken helaas uit op een boom maar konden na 2 dagen naar een hoger gelegen kamer met zeezicht. de kamers hebben airco en koelkastje en zijn eenvoudig ingericht met 2 bedden tegenover elkaar. De eigenaresse achter de receptie vonden we niet erg vriendelijk. Ook veel Oostblok toeristen op Lefkas omdat je er met de auto via een brug kunt komen. Ideaal gelegen, dat wel. rustig en toch midden in het plaatsje met een heerlijke taverna ernaast waar je veel keus had en goed was! De auto kon je achter het hotel op een eigen parkeerplaatsje kwijt was erg handig was omdat het moeilijk parkeren is anders. Lefkas is zeer in trek bij Grieken, Italianen en mensen uit het oostblok, dus veel auto's en weinig parkeergelegenheid. Prachtige stranden in de omgeving. In Agios Nikitas zelf is een klein druk strandje maar met helder water. Met een bootje, de Milos Express, kon je elk uur naar het Milos strand.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Martin en Ilse Hassing26-11-2007

Prima hotel met aardig personeel van balie, (bij het heerlijke) zwembad tot de schoonmaaksters. Wie 2 weken Lefkas doet, moet beslist 1 week hierheen, zeker als je ook graag zwemt in een zwembad, graag wandelt -super wandeleiland / ook met begeleiding is veel mogelijk en er is een Nederlandstalig wandelboekje - en de grandioze stranden (echt waar de mooiste in Griekenland, zand en lang, soms een kleintje)aan deze kant van het eiland (andere kant eiland steentjes en drukker want meer vakantiedorpjes / te veel op elkaar, en minder echt. Ook beslist de dorpen in het binneland (bergachtig) ingaan. De 2e keer Lefkas combineerden we met Ithaka, ook al zo mooi en rustig, zeker in mei / juni ... maar ja zowiezo gaan we nooit in juli/augustus .. is ons te druk, veel te heet en te duur.

Gereisd met partner in mei 2006

Hotel Odyssey info