Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros

Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros
9,8

23 tips over Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros

Mieke Riga, 24-6-2015
Er zijn 2 studio's en 2 appartementen. Wij verbleven in het appartement. Ruim, licht, kraaknet!!
Rian Coumou, 22-4-2015
Kythera is het ideale eiland om te wandelen, of je dat nu in groepsverband doet of alleen of met z'n tweeën!
Annemarie, 1-4-2015
Stiltewandelen op Kythira; een bijzondere ervaring!

Sietske, 29-3-2015
Kies eens een wandelarrangement! In het voorjaar ook gelegenheid voor stiltewandelingen. Prachtig...
Esther Schippers-Vastrick, 29-3-2015
Vergeet niet een fles zelfgemaakte olijfolie, zelfgemaakte lokale drankjes of de zelfgemaakte zeepjes van Albert en Anita te kopen. Ideale en authentieke souveniers!
Annegien , 31-3-2014
Ik heb een week Mindfulness/ Silence-walking (olv Rian Coumou) gedaan...ook dit was super... Veel van de omgeving gezien, die is prachtig!

H.G. van Boven, 29-3-2014
Wij zaten in een appartement met z'n tweeën, maar ook met een klein gezin is dat een prima accommodatie!
Christina, 18-9-2013

Zonsondergang vanaf heet balkon of terras is geweldig!

Als je wilt wandelen, maar je rijdt zelf liever niet per auto overal naar toe: boek een wandelarrangement. Dan word je naar je beginpunt gebracht en aan het einde van de wandeling weer opgehaald!

van Driel, 1-6-2013
Als je een druk uitgaansleven wil dan zit je niet goed op Kythira. Maar het wandelen is er fantastisch. Een auto of brommertje huren is wel handig, want je zit dan snel in een ander dorpje of havenplaatsje. Maar je kunt ook een wandelarrangement boeken bij Fos ke choros. Dan brengen en halen ze je naar en van de wandeling. Tips: houd het vooral zoals het is!
judith burink, 16-5-2013
Albert en Anita zijn heel gastvrij en respecteren je privacy! We hebben genoten van de overheerlijke ontbijtjes die Albert klaarmaakt. En vraag Albert en Anita vooral naar de goede restaurents, mooie wandelingen, prachtige stranden, leuke winkeltjes etc. Zij wonen al 5 jaar op Kythera en weten de juiste plekjes te vinden.