Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros

Laatste review

Topklasse

Marleen,
14-10-2017

Voor het derde jaar op rij bij Anita en Albert van Xenonas Fos Ke Choros gelogeerd. Je wordt er telkens zo ongelooflijk hartelijk ontvangen. De suites en studio's zijn smaakvol ingericht en je hebt er alle comfort. Vanuit alle hoeken van de kamer heb je prachtige vergezichten op de heuvels rondom of de Ionische Zee. De ontbijtjes van Albert maken de start van de dag top. Er is altijd tijd voor een woordje uitleg of gewoon een gezellige babbel. Nergens word je meer in de watten gelegd. Als je er even tussenuit wil om de batterijen op te laden, mooie wandelingen te maken, te genieten van de Griekse zon, of een speciale vakantie wil doen met bv olijfplukken, dan kan ik geen beter adres aanraden.

102 reviews over Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros in het Nederlands

Topklasse

Marleen,
14-10-2017

Het ligt centraal op het eiland, door rust en ruimte omringd. Je kan op loop afstand boodschappen doen maar om het naar het strand te gaan (en om zowieso het eiland te verkennen) is een auto nodig. Maar die kan je makkelijk huren op het vliegveld.

Op zoek naar perfectie? Probeer Fos ke Choros!

M van der Molen
9-1-2016

Erg gastvrij en vrolijke eigenaars, bovendien ook erg erg servicegericht.! Albert maakt het de reiziger wel heeeel erg gemakkelijk! Gewoon heerlijk! Prachtige smaakvolle locatie...

Ik wou er niet meer weg!

Marleen
19-12-2015

Xenonas Fos Ke Choros moet zowat de beste Guest House in Griekenland zijn. Centraal, rustig gelegen en makkelijk bereikbaar op het kleine eiland Kythira. De studio's en appartementen zijn uiterst smaakvol ingericht door Albert en Anita die zich dubbel plooien om het hun gasten naar de zin te maken. Ze staan altijd klaar voor een gezellige babbel, om uitleg te geven over bezienswaardigheden, om je mooie plekjes op het eiland te tonen of waar je lekker kan eten. Niets is hun te veel gevraagd. En dan zijn er de onevenaarbare ontbijtjes die Albert 's morgens naar je appartement brengt. Ik denk er nog elke dag aan! Je kan ook zelf koken in de kleine praktisch ingerichte kitchenette in je studio. Prachtige materialen werden gebruikt in de badkamer waar heerlijk naar lavendel geurende handdoeken hangen. 's avonds kan je op je eigen terras nagenieten van bv de heerlijke wandelingen die je er kan doen en de mooiste zonsondergang bewonderen met een glaasje lekkere wijn. Meer dan een aanrader!

Verrassend fijn verblijf en super verzorging!

Nelly en Richard
12-12-2015

Ruim appartement met terras en weids uitzicht. Mooie en adequate inrichting. Geweldig ontbijt! Mooie wandelomgeving. Veel informatie in map met oa diverse wandelroutes vanuit het guesthouse. Bijzonder aardige gastheer en gastvrouw die ons bij aankomst op terras met uitzicht op zonsondergang van drankjes voorzagen. Ook de dagen olijven plukken (harken) waren goed verzorgd met mooie routes naar de olijfgaarden en 's avonds een heerlijk diner in het guesthouse. Zeer aan te bevelen!

Weer fijn

Geertje
9-12-2015

Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros is een warme plek om naar toe te gaan, niet alleen in letterlijke zin. Ik ben in 2014 met een groep bij Albert en Anita geweest en dit jaar samen met mijn man terug gekomen. De appartement zijn met zorg ingericht, de omgeving is heel geschikt om te wandelen, de dorpen/stadjes op het eiland zijn de moeite waard. Van mijn eerste bezoek weet ik dat Albert verrukkelijke ontbijtjes en diners kan maken maar er zijn ook meer als genoeg restaurantjes waar lekker gegeten kan worden. Wij kijken er naar uit om volgend jaar nogmaals samen naar deze bijzondere plek te gaan en weten ons nu al welkom door Albert en Anita!

Geweldige plek!

HD
4-12-2015

In oktober ben ik een week gast geweest bij Albert en Anita. Door hun gastvrijheid en service is deze week een mooi kadootje aan mezelf geweest. Na deze week voelde ik me als herboren. De guesthouses zijn met oog voor detail ingericht en hebben een heerlijke rustige energie. De vergezichten op de Peloponnesos vanuit je appartement geven je het gevoel dat je er helemaal uit bent. De mooi aangelegde tuin met diverse zitjes maken het huis helemaal af. Absolute aanrader!

Fantastische lokatie

Maarten en Antje
23-8-2015

Wij kijken terug op een top vakantie. We hebben genoten van de gastvrijheid van Albert en Anita. Speciaal Alberts vertaling voor het dieet was zeer nuttig.We hebben gewandeld ,geklauterd, geklommen. Elke wandeling was een ontdekking. De gele brem geurde en kleurde het eiland geel. De vergezichten en strandjes waren verpletterend. Daarna was het weer fijn thuis komen , alles weer lekker schoon en opgeruimd, geweldig.

Albert en Anita bedankt voor de gastvrijheid.

Een paradijsje om te koesteren!

Mieke Riga
24-6-2015

Dit guesthouse wordt gerund door twee schatten van mensen! Vol enthousiasme en met veel respect voor de omgeving! Albert maakt met veel liefde het heerlijkste ontbijt voor je klaar! Anita is het zonnetje, steeds bereid in een praatje, zonder zich op te dringen! We voelden ons onmiddellijk thuis! Kythira is een prachtig eiland met vele bloemen en vlinders! Het Guesthouse past perfect in dit plaatje!

prachtig appartement en goed gelegen

E.Limburg
9-5-2015

Lekker de ruimte, winkel, café en eetgelegenheid om de hoek en een heerlijk terras, zeer geschikt voor warm (of minder warm) weer. Alles werkt en is goed verzorgt.

Het eiland is bijzonder mooi en rustig.

Wandelservice ideaal !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros in Kythira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Xenonas Fos ke Choros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.