Appartement Studio's Eleni's (in Livadi)

Appartement Studio's Eleni's (in Livadi)

Appartement

1 review over Appartement Studio's Eleni's (in Livadi) in het Nederlands

2006

Perfect rustig gelegen op prachtig eiland

Raymond & Nancy
29-10-2006

Perfect rustig gelegen op prachtig eiland. Niets voor personen die drukke uitgaansgelegenheden zoeken. Prachtig eiland voor wandelaars.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Studio's Eleni's (in Livadi)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Eleni's (in Livadi) in Kythira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Eleni's (in Livadi) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.