Villa Strapodi Kythira

0Tonen op kaart

3 Reviews over Strapodi Kythira

• 9antoon15-08-2010

vrijheid in optima vorm

Wij, Thirza en Toon, en onze 2 zoons Robin en Vincent van bij 12 jaar, hebben na 3 weken in de zomer van 2010 hier te hebben verbleven, het gevoel gekregen er een dubbele tijd te zijn geweest.En het liefst hadden we er nog 3 weken aan vast willen knopen. We hebben vele (24) griekse eilanden , voorheen met zijn tweetjes, in alle uithoeken be- en onderzocht. Kythira behoort wat ons betreft tot de absolute top drie. Als je geen massatoerisme zoekt (een griekse feestavond met alleen eilandbewoners ipv een disco), een kafeneon met alleen bediening door oma in het grieks, wandelingen naar de oudste nederzettingen met niemand anders dan jezelf en een fles water, strandjes voor een privegevoel, en dat allemaal bereid bent zelf te ontdekken zonder host maar met een goede kaart, dan is Kythira een topper. Als je je privacy en vrijheid helemaal voor 100 % wilt invullen, dan is dit huis eveneens een topper. UItzicht vanaf een berg op een beschaduwd groot terras, een vrijstaand gevoel gevoel.

• 10Stefan03-03-2010

Echt Griekenland

Wij hebben dit verblijf in Juli bezocht. Het huisje is royaal, rustig en gelegen tegen een heuvel. In Griekse stijl , qua kleur maar ook qua bouw, met dikke muren en luikjes voor de ramen. Verder een groot terras en met een weids uitzicht. De grote olijfboom midden op het terras zorgt ervoor dat er altijd een plekje in de schaduw aanwezig is. Het is schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Qua ligging is het huisje een prima uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. In het nabij gelegen dorp zijn alle voorzieningen aanwezig, tankstation, bakker, supermarkt . En ‘s avonds zijn er voldoende mogelijkheden om uit eten te gaan, heerlijk buiten op een terras. Met ons huurautootje ontdekte we elke keer weer een ander strandje. Het ene nog mooier dan het ander. Zelf vonden wij het snorkelen in de baai van Kapsali erg leuk. De visjes zwemmen om je heen en het is veilig voor onze kids (9 en 11 jaar). We hebben zelf een zeeschildpad gezien! We waren verrast door de mooie natuur,

• 9Tamara & Xander03-03-2010

Heerlijke villa op prachtige locatie

Wij hebben met z'n vieren gebruik gemaakt van deze villa toen wij Kythira bezochten. Het eiland is een parel die - gelukkig - nog niet door toeristen ontdekt is. Rustig, gezellig en veel natuurschoon. Bovendien zijn de mensen op Kythira heel vriendelijk.

We hebben ook erg genoten van de villa waarin wij verbleven. Het ligt op een prachtige locatie en het ziet er heel erg netjes en verzorgd uit. Alles is aanwezig. Overduidelijk met veel liefde - en met respect voor de Griekse cultuur - gebouwd en ingericht. Dankzij de amandelboom in de grote tuin konden we dagelijks genieten van verse amandelen. Heel bijzonder! Daarnaast mooie slaapkamers en een heerlijk ruime woon- en eetkamer (met mooie uitgebreide keuken) om 's ochtends te ontbijten en 's avonds te eten. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal top! Hier krijg je waar voor je geld: echt een aanrader!

Tamara & Xander

Villa Strapodi Kythira info