Appartement Huize Marita (in Kato Livada)

Appartement Huize Marita (in Kato Livada)

9.3Fenomenaal

Griekenland, Kythira, Kythira

Op vakantie geweest naar Huize Marita (in Kato Livada)?

9.3Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Huize Marita (in Kato Livada)

• 8Stella03-07-2007

zeer stil gelegen middenin de velden met wat griekse buren in de buurt,maar wel centraal in het zuidelijk deel van Kythira,winkels op 25min. lopen,een heerlijke plek om bij te komen van een jachtig nederlands leven

Gereisd met partner in juni 2007

• 10RnA21-03-2007

Heerlijke plekje op prachtig eiland! Rustig maar centraal gelegen en prima bereikbaar via goede wegen. Gemotoriseerd vervoer is wel aan te bevelen: Kato Livadi zelf stelt niet zoveel voor, het nabijgelegen Katouni evenmin en Livadi was ons net even te ver om steeds te lopen. (Kan ook aan onze luiheid liggen) Het appartement zelf is echt tip-top in orde. Ruim, compleet, brandschoon en prima faciliteiten. En het uitzicht over de velden is ook prachtig.

Gereisd in maart 2007

• 10Anita Meijer07-08-2006

Wat een prachtige accommodatie! Midden in het land tussen het echte Griekse dorpsleven en vooral doodstil.
      Allemaal even vriendelijk en lief.....vanuit je land-appartement prachtig uitzicht. Van binnen heel mooi gerestaureerd door de eigenaar zelf. En heerlijk schoon en alles aanwezig om een "SUPER" vkantie te beleven. Kwam ook door "host van de wereld" Frank.

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Appartement Huize Marita (in Kato Livada)

1 vraag over Appartement Huize Marita (in Kato Livada)

• Waarde, 03-01-2019 Rapporteren

Hoe vlieg je naar Kythira

Ik probeer online een vlucht te boeken naar Kythira zonder te veel tussenstops, maar het lukt me niet een vlucht te vinden vanuit Amsterdam wie kan me uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

Appartement Huize Marita (in Kato Livada) info