Appartement Akrotiri

GriekenlandKythiraKythira

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Akrotiri voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 17 reviews

0Tonen op kaart

17 Reviews over Akrotiri

• 8Jack21-09-2010

Echt Grieks!

Was een heerlijke vakantie op een prachtige plek. Natuurlijk sluit het keukenkastje niet altijd en is de inrichting van de badkamer wat gedateerd maar bij ons was alles schoon en goed verzorgd. Alleraardigste beheerder! Met de auto kom je op de mooiste plaatsen en plekjes. Mooie wandelingen geven je even het gevoel dat je in een andere tijd waant. Vele ontmoetingen op een verstild eiland. Ga je voor een mooie plek, verwacht je geen 5 sterren is dit een aanrader als uitvalbasis om het eiland te ontdekken.

• 5jacqueliene20-09-2010

super mooi eiland, super mooie plek, app minder

Geweldig eiland, super mooie ligging app. Alleen app is niet echt geweldig. Deze was niet schoon en achterstallig onderhoud. Keuken niet schoon, kookplaten nog helemaal smerig, oventje zat nog vol etens resten van de vorige mensen, loshangende stopcontacten bij de spoelbak, een niet te harden stank uit de kastjes onder de spoelbakken. Douche vol met haren op de vloer, spiegel vol tandpasta, wasbak vol smerige opgedroogde vlekken en de kranen helemaal verkalkt. De koelkast was nou ook nie echt schoon. En nou ben ik aardig hutjes op de hei gewend maar dit was echt nie super. Niemand te vinden dus zelf maar aan de schoonmaak gegaan. Later gemeld bij de huisbaas, deze was zeer verontwaardigt en beledigd had dat nog nooit gehoord. Maar ik moet zeggen dat de plek fantastisch was, heerlijk terras. Verwacht helemaal geen luxe maar verwacht wel dat het schoon is en dat was het helaas niet! Asl de keuken en douche opgeknapt zouden worden is het een prima appartement

• 8Fam.Richters24-06-2010

mooie lokatie

De ligging is prachtig.Als er een minimarkt zou zijn hoefde je geen auto te huren.Wij hebben hem voor een week gehuurd en verder in de omgeving gewandeld.Eten bij Linda was prima.Iedere dag iets anders en heerlijke toetjes.Alles voor een zeer redelijke prijs.

• 9fam Buijs27-06-2009

heerlijk

Een prima app. voor griekse begrippen. Als je voor een week zou gaan en je komt voor je rust heb je absoluut geen auto nodig. De baai is paradijselijk en het verse brood van Taki erbij opgeteld een goed boek en je voelt jezelf een god in "griekenland". Wil je mer dan kom je met de auto op de mooiste plekjes !! En Frank he!! hij is Kythira. Hou je niet van stilte dan moet je dit appartement niet kiezen maar anders DOEN. En Linda van Armonia maakt de lekkerste gerechten voor een minimale prijs. Wij gaan denk ik wel een keer terug naar dit heerlijke plaatsje Plata Amnos

• 8Ingmar16-06-2009

Goede ruimte, iets gedateerd.

Wij hebben met 3 volwassenen in het 4-6 persoonsappartement gezeten. Dit deel van het complex is echter wel aan onderhoud toe, maar voor griekse begrippen wel compleet ingericht. Het grootste pluspunt waren de twee ruime balkons met waanzinnig uitzicht. Takis is een vriendelijke man, die de ene keer een stuk vrolijker is dan de andere keer. De twee taverna's/ restaurants in Platia Ammos zijn ver beneden peil. Om goed te eten zal je naar Armonia moeten, een cafe bar iets verderop, waar de gastvrouw Linda haar uiterste best doet om haar klanten tevreden te stellen. Ze heeft een beperkte kaart, maar als je een dag van te voren aangeeft wat je wilt eten zal ze je elke dag opnieuw verassen. Zij (en natuurlijk host Frank) hebben ervoor gezorgd dat wij terugkijken op een heerlijke vakantie die wij niet snel meer zullen vergeten.

• 9Marion van den Akker11-06-2009

wil je rust, dat ga je hier vinden !!!

Wij waren hier van 25 mei tot 8 juni, een heerlijke locatie,je waant je echt aan het eind van de wereld, voor het geval dat je niet gevonden wilt worden. een auto is een must,in het dorp is niks.heerlijk is het dat je elke dag vers brood bij Takis kunt verkrijgen.Het eiland is paradijselijk, probeer alle strandjes, soms ben je er gewoon alleen,samen. een boodschap: vergeet de poezen niet,geef ze iets,of koop een blikje,kost zowat niks maar helpt ze wel weer wat vooruit.DOEN !!!

• 9Marion van den Akker11-06-2009

een super locatie

Als je rust wilt...hier moet je wezen !! s' nachts hoor je de branding.in het dorp is niks te vinden kwa winkel, dus een auto is nodig.Ga dan naar ay.pelagia, bij Giorgos,die heeft alles en zegt altijd, tot morgen, fantastisch, en lees dan het verhaal van Frank in de map in de accomodatie over die man !! Frank is echt super,weet alles van het eiland...maakt alles bijzonder.

• 8Henny de Waart11-10-2008

Prachtig uitzicht! Heerlijk!

Heerlijk plekje en goed te doen zonder auto! We zijn 2 weken geweest en hebben 1x een taxi naar Potamos genomen om inkopen te doen. Verder iedere ochtend het broodje van Takis en in de avond een hapje in de taverna's. Meer heeft een mens toch niet nodig om zich uitstekend te kunnen voelen! Prachtige wandelomgeving!

• 9Alma Grooff29-07-2008

Aanrader!

Fantastische plek in heerlijk rustig dorpje waar je echt onder de Grieken bent. Eerste week in 'n studio B en daar was al helemaal niks mis mee, maar laatste week in 'n studio C was helemaal top. Schitterend uitzicht en voor Griekse begrippen heel veel ruimte en groot balkon. Inrichting prima (koffiezetapparaat, waterkoker etc.)en elke dag vers brood. Bij beheerder Takis zijn de eerste levensbehoeften te krijgen in zijn "realy mini mini-market". Auto noodzakelijk, er zijn wat taverna's maar behalve heerlijk strand verder niets in Platia Amos. Bovendien is er heel veel te zien op dit prachtige eiland. Op Zoover staat 1 slechte recensie, ga hier niet op af! Waarschijnlijk zeer verwende vakantiegangers die nooit eerder op de Griekse eilanden zijn geweest. Ga vooral eten bij de dames van de ouzeri. Eerste keer met Ross Holidays maar absoluut niet de laatste mede dankzij host Frank!

• 9heleen van seggeren26-10-2007

ook nu voor het tweede jaar een geweldig verblijf gehad bij kiria nina!heerlijk rustig, uizicht ontroerend mooi!ondanks de hitte te doen v.w de wind en snachts de airco, het leven eas goed op akrotiri, bedankt frank(superhost!)bedankt ross!

Appartement Akrotiri info

Veilig betalen met