Appartement Akrotiri

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Akrotiri

• 8Jack21-09-2010

Echt Grieks!

Was een heerlijke vakantie op een prachtige plek. Natuurlijk sluit het keukenkastje niet altijd en is de inrichting van de badkamer wat gedateerd maar bij ons was alles schoon en goed verzorgd. Alleraardigste beheerder! Met de auto kom je op de mooiste plaatsen en plekjes. Mooie wandelingen geven je even het gevoel dat je in een andere tijd waant. Vele ontmoetingen op een verstild eiland. Ga je voor een mooie plek, verwacht je geen 5 sterren is dit een aanrader als uitvalbasis om het eiland te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2010

• 5jacqueliene20-09-2010

super mooi eiland, super mooie plek, app minder

Geweldig eiland, super mooie ligging app. Alleen app is niet echt geweldig. Deze was niet schoon en achterstallig onderhoud. Keuken niet schoon, kookplaten nog helemaal smerig, oventje zat nog vol etens resten van de vorige mensen, loshangende stopcontacten bij de spoelbak, een niet te harden stank uit de kastjes onder de spoelbakken. Douche vol met haren op de vloer, spiegel vol tandpasta, wasbak vol smerige opgedroogde vlekken en de kranen helemaal verkalkt. De koelkast was nou ook nie echt schoon. En nou ben ik aardig hutjes op de hei gewend maar dit was echt nie super. Niemand te vinden dus zelf maar aan de schoonmaak gegaan. Later gemeld bij de huisbaas, deze was zeer verontwaardigt en beledigd had dat nog nooit gehoord. Maar ik moet zeggen dat de plek fantastisch was, heerlijk terras. Verwacht helemaal geen luxe maar verwacht wel dat het schoon is en dat was het helaas niet! Asl de keuken en douche opgeknapt zouden worden is het een prima appartement

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Fam.Richters24-06-2010

mooie lokatie

De ligging is prachtig.Als er een minimarkt zou zijn hoefde je geen auto te huren.Wij hebben hem voor een week gehuurd en verder in de omgeving gewandeld.Eten bij Linda was prima.Iedere dag iets anders en heerlijke toetjes.Alles voor een zeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Ingmar16-06-2009

Goede ruimte, iets gedateerd.

Wij hebben met 3 volwassenen in het 4-6 persoonsappartement gezeten. Dit deel van het complex is echter wel aan onderhoud toe, maar voor griekse begrippen wel compleet ingericht. Het grootste pluspunt waren de twee ruime balkons met waanzinnig uitzicht. Takis is een vriendelijke man, die de ene keer een stuk vrolijker is dan de andere keer. De twee taverna's/ restaurants in Platia Ammos zijn ver beneden peil. Om goed te eten zal je naar Armonia moeten, een cafe bar iets verderop, waar de gastvrouw Linda haar uiterste best doet om haar klanten tevreden te stellen. Ze heeft een beperkte kaart, maar als je een dag van te voren aangeeft wat je wilt eten zal ze je elke dag opnieuw verassen. Zij (en natuurlijk host Frank) hebben ervoor gezorgd dat wij terugkijken op een heerlijke vakantie die wij niet snel meer zullen vergeten.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Marion van den Akker11-06-2009

wil je rust, dat ga je hier vinden !!!

Wij waren hier van 25 mei tot 8 juni, een heerlijke locatie,je waant je echt aan het eind van de wereld, voor het geval dat je niet gevonden wilt worden. een auto is een must,in het dorp is niks.heerlijk is het dat je elke dag vers brood bij Takis kunt verkrijgen.Het eiland is paradijselijk, probeer alle strandjes, soms ben je er gewoon alleen,samen. een boodschap: vergeet de poezen niet,geef ze iets,of koop een blikje,kost zowat niks maar helpt ze wel weer wat vooruit.DOEN !!!

Gereisd met partner in juni 2009

• 9heleen van seggeren26-10-2007

ook nu voor het tweede jaar een geweldig verblijf gehad bij kiria nina!heerlijk rustig, uizicht ontroerend mooi!ondanks de hitte te doen v.w de wind en snachts de airco, het leven eas goed op akrotiri, bedankt frank(superhost!)bedankt ross!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Mieke en Willem05-09-2007

Mooi appartementen complex. Zeer lieve gastvrouw, "mevrouw Nina". Heerlijk rustig gelegen.

Gereisd met partner in september 2007

• 10Leny en Hans van Rossum03-09-2007

Na een enerverende fly-drive week in de Peloponnesos waarbij wij de brandhaarden net 1 of 2 dagen voor waren zijn wij op 27 augustus 2007 overgevaren naar Kythera. Het was een genot. Prachtige studio met splinternieuwe airco, frisse leefruimte en een goed bed. Het uitzicht was adembenemend en mevr. Nina was zeer bedroefd door alle ellende op de Peloponnesos. Tegelijkertijd besefte ze ook dat wij hier voor vakantie waren. Een bijzonder aardige vrouw die bereikbaar was van s'morgens 5.00 uur tot 's avonds 24.00 uur. Alleen een kopje koffie drinken bij haar was geen mogelijkheid meer, want...klonk het triest: er komt nooit iemand een kopje koffie drinken dus ben ik daar maar mee gestopt. Begrijpelijk. Als je naar Kythera gaat dan moet je van rust en natuur houden en daarbij horen boeken. Veel lezen dus en heerlijk zwemmen in de stille baai. Er zijn totaal vier taveernes in het gehucht en vanaf links gezien waren 1 en 3 goed. De genoemde Stephanos is slecht bevallen. Duur en niet lekker.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5Eric en Desiree Davidse10-08-2007

Afgegaan op de positieve berichten over Akrotiri kwamen wij na 1 super flydrive op de Pelopp. goedgemutst aan op Kythira 2 weken geleden. Het eiland is prachtig, Akrotiri niet! Wat een enorme desillusie! Dit is wat wij aantroffen: vieze sofabank vol haren, zand en steentjes, plakkerige fruitresten in de verroeste (!) ijskast, dode muggen op de muren, keukenkraan die het water alle kanten op deed spuiten, een smerig badmatje, verroest en uit elkaar vallend droogrek, afgebladderde lampenkappen en last but not least een airco die het na 2 dagen nog steeds niet deed (het was rond de 45 graden!). De kamer van onze kinderen stonk naar poep. Armoe en gribus alom dus. Toen wij Nina vroegen om dit op te lossen reageerde ze uiterst geirriteerd. Blijkbaar vond ze ons maar verwend... Kortom: echt geen sukses en Ross Holidays en de overigens uitstekende host Frank van Weerde absoluut niet waardig! Vermijden deze accommodatie!

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Ellen Graafland07-08-2007

Voor de liefhebber van het authentieke Griekenland. In een zeer rustige omgeving, met een fantastisch uitzicht over zee. Vanuit Platia Ammos is het eiland Kythira goed te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Appartement Akrotiri

1 vraag over Appartement Akrotiri

• Adri, 03-01-2019 Rapporteren

Hoe vlieg je naar Kythira

Kan iemand mij uitleggen hoe ik per vliegtuig op Kythira kom. Ik kan geen vluchten vinden die rechtstreeks naar Kythira vliegen. Graag advies bedankt vast Adri

Appartement Akrotiri info