Hotel Kythira Golden Resort

Hotel Kythira Golden Resort

8.2Fantastisch

Griekenland, Kythira, Diakofti

Op vakantie geweest naar Kythira Golden Resort?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kythira Golden Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

2 reviews over Hotel Kythira Golden Resort

• 2019
    8Marlies W.29-06-2019

Comfort en gastvrijheid

We hadden een ruimte geboekt met een aparte woonkamer met slaapbank en een slaapkamer. Mooie, grote ruimte met groot balkon en een jacuzzi in de badkamer. We hadden dit hotel speciaal geselecteerd om de 2 aparte ruimtes én een zwembad. De enige locatie op Kythira met deze combinatie. De grootte van het zwembad viel in werkelijkheid tegen en wat bijzonder jammer was dat je het zwembad totaal niet kon gebruiken vanwege de grote hoeveelheid wespen die de hele dag vlak boven én in het water rondcircelden, (Dit kun je het hotelmanagement uiteraard niet aanrekenen, maar het was uiteraard wel een teleurstelling). Overigens was dit de enige teleurstelling want de gastvrijheid van de eigenaren en de medewerkers was enorm. Er was altijd tijd voor een persoonlijk en belangstellend praatje en het geven van tips over het eiland. Je voelt je meteen welkom en thuis. De kamers met zeer comfortabele bedden werden bijzonder goed schoon gehouden. Elke och

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

9Marc08-07-2013

Beste hotel Kythira

Prachtig klein hotelletje in Diakofti (aanlegplaats veerboten op Kythira). Supervriendelijke eigenaars die alles doen om je verblijf naar de zin te maken. Heel mooie kamers ook (onze kamer met balkon; alzo gevraagd en gekregen). Het ontbijt is super: eigenares maakt iedere dag wat anders van typische Griekse gerechtjes, taarten, cakes.... Je kan het ontbijt aan het zwembad nemen, vooraan op het terras of binnen. Kortom wij hadden er een van onze beste verblijven op een Grieks eiland. Enige nadeel is het ontbreken van goede tavernes in Diakofti. Misschien kan de dame des hotels zelf beginnen met restaurant te houden?? Op het eiland verspreid zijn wel goede tavernes te vinden maar dan wordt het een lastig terugkomen 's avonds bij donker over een niet-verlichte bochtige weg. Het hotel ligt ook niet vlak aan zee, maar dat was voor ons geen probleem; wij genoten van het mooie uitzicht vanop ons terras.

Gereisd met partner in juni 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats