Tijdelijk €25 aanbetaling

Vernardos

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Vernardos voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Vernardos

• 9Marina05-09-2008

prima

De medewerkers van het hotel zijn uiterst vriendelijk en hulpvaardig!!! Ruim balkon. Kamers zijn wat krap, maar wel schoon. Er was iets niet goed met het slot op onze deur en dat is binnen 5 min. hersteld. Ontbijt is prima. Op Kythira zit je altijd wel centraal omdat het zo klein is, maar dat zochten wij ook. Bewoners van het eiland zijn ook erg vriendelijk.Op korte loopafstand een paar restaurantjes, hier is het leven nog (redelijk) echt Grieks en als je aan je voorgerecht zit komt je hoofdgerecht al, maar dat hoort zo. Alles blijft op tafel staan om overal lekker van te smullen, op je gemak. Kortom gewoon leuk en rustig.

• 10Cynthia08-07-2008

Dit familiehotel is zeer geschikt voor echtparen en gezinnen met kinderen (zwembad aanwezig).

De mensen van het hotel zijn uiterst vriendelijk. Kamers zijn zeer schoon en aan het ontbijt wordt zeker aandacht besteed.

Het plaatsje Agia Pelagia met leuke restaurantjes + supermarkt ligt op loopafstand van het hotel.

Aparthotel Vernardos info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Agia Pelagia, 80200