Aparthotel Romantica

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag16°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Romantica voor je op een rij gezet:

Laatste review

Romantica heeft zowel appartementen als hotelkamers. We hadden een prima appartement met een schitterend uitzicht over de zee. Het appartement is zeer ruim en goed onderhouden. Het gehele complex is trouwens goed onderhouden. Het zwembad is aangenaam en schoon. De eigenaar Theo is erg aardig en gastvrij. Op Kythira is dit hotel een echte aanrader.

Kenmerken
Airco
Peuterbad
Parkeren mogelijk

1 review over Aparthotel Romantica in het Nederlands

2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Romantica in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.