Appartement Huize Kyriakos

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Huize Kyriakos

• 2019
    8W & N16-06-2019

Mooi complex met schitterend uitzicht

Via een erg steile weg kom je bij dit appartement. Is ook met auto of scooter te bereiken. Het is prachtig gelegen met geweldig uitzicht op zee! Het appartement waarin wij zaten had aan 3 kanten een balkon. De doucheruimte was voldoende en we hadden goed warm water. Bedden waren eveneens goed. Alleen in de keuken en in de doucheruimte was een raamhor. Voor de rest waren overal luiken om dicht te doen. De waslijnen op het balkon waren heerlijk om even iets te drogen. Appartement is rustig gelegen. Minpuntje (voor ons) was dat er geen horren waren voor het slaapkamerraam + balkondeur.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9glorieux monique23-08-2017

onbeschrijflijk

Kythira is een prachtig, rustig eiland - geen massatoerisme. We hebben het eiland verkend met auto (blijkbaar had een bepaalde verhuuragent van bromfietsen een probleem met ons Belgisch rijbewijs om ons 2 scooters te verhuren - slechte wil?) Na discussies en telefoongesprekken met de "baas" bij iemand anders een auto gehuurd wat ons heel goed bevallen is - dank aan "Active" in het kleine dorpje Agia Pelagia. Prachtige wandelingen hebben we gedaan - in elke winkel kan je bijna het wandelboekje van Pyrgos House kopen. De moeite waard. Ons verblijf "Huize Kyriakos" lag inderdaad op een steile weg maar het uitzicht was verbluffend. Het appartement was zeer goed onderhouden door poetsvrouwtje Maria. Bij haar kon ze steeds terecht met vragen net zoals bij Babis. Ine van touroperator kent het eiland op haar duimpje. Ze stond ook steeds klaar met de glimlach. Kythira is een eiland naar ons hart. Dicht in de buurt is er een winkeltje waar je alles kan kopen.Hier komen we zeker terug

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Janneke12-07-2016

geweldige plek!

erg steil pad er naar toe, voor ons geen probleem. App linksboven erg mooi!! Mooi balkon aan voor en zijkant. Vriendelijke eigenaren en lekker dicht in het supergezellge centrum! Brood bij de supermarkt komt vers van de bakker en is erg dichtbij. Alles bij de hand, en lekker op z'n Grieks, dus gewoon simpel maar heerlijk!!

Gereisd met partner in april 2016

• 8Francis21-01-2015

fantastische plek

heerlijk hoog gelegen, zalig in de zon, maar ook binnen heerlijk de koelte opzoeken, eenvoudig maar uistekend

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Fons de Haan09-09-2013

Gewoon een goed appartement.

Huize Kyriakos ligt op een STIJLE heuvel en is voor mensen die iets minder ter been zijn moeilijk te bereiken! Dit komt door de ZEER STEILE WEG er naar toe! De touroperator zou dit DUIDELIJK moeten vermelden, maar doet dit niet goed genoeg!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Familie W.Hadders23-05-2013

centrale ligging perfect voor rustzoekers

Goede kleine kruidenier, strand en diverse restaurants op loopafstand. Autohuren aan te bevelen. Geen openbaar vervoer. Wel een steile weg. Eiland met autentiek Grieks karakter en weinig toerisme. Veel wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in april 2013

• 6Marlies Schoonenboom24-05-2012

Prachtig gelegen, studio onder de maat

Prachtige ligging met uitzicht op zee. Via 150m steile weg, sta je middenin centrumpje van Agia Pelagia.Schoonmaak perfect. Mijn beoordeling is gebaseerd op studio 7. Beperkte, nogal donkere ruimte, tweepersoonsbed te kort en smal, in NL heet zo'n bed een twijfelaar. Goedkope, doorzakkende matras. Gelukkig kon het éénpersoonsbed extra worden opgemaakt. Douche-en wc ruimte erg klein. De appartementen zijn fantastisch, vooral op de eerste verdieping. Zeer ruim van opzet met heel groot balkon en magnifiek uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Harm03-10-2011

Hier kom je gewoon weer terug!

Huize Kyriakos wordt verhuurd via touroperator.Het is een kleinschalig complex met 6 studiö's/appartementen.Gerund door een griekse eigenaar en dat merk je aan de aandacht die er aan het geheel wordt besteed.Gelegen in het plaatsje Aghia Perlagia op 150 meter van de zee.Je moet wel een steile heuvel op,maar dan heb je ook vrij zicht over de zee en de peleponessos.Wij hadden appartement 5,met terras.Voor 2 personen een lekker ruim appartement:woonkamer met open keuken,slaapkamer met 2 goede bedden,en een wat krappe natte ruimte (douche-toilet).We waren er in augustus en dus bloedheet (35 graden).De airco was dus welkom.Het terras is aan de oostzijde:dus 's morgens ontbijten in de zon.De gebouwen liggen in een tuin en er is voldoende parkeerruimte.De appartementen zijn schoon en er is regelmatig nieuw bedlinnen en handdoeken.Er is ook draadloos internet en dat vinden we altijd prettig voor het contact met het huisfront.De krasse oude eigenaresse is vriendelijk en verzorgt de tuin.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9emo_klunder30-06-2011

Heel goed bevallen!

Mooi complex. Goede centrale ligging. Groot L-vormig balkon, met uitzicht op zee.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Anne13-01-2010

Fantastisch wandeleiland

Huize Kyriakos ligt op een heuvel boven het dorp Agia Pelagia met een fantastisch uitzicht over de zee. De iets hogere ligging betekend natuurlijk wel, dat men een kleine, maar zeer steile klim vanuit het dorp hiernaartoe moet maken. In tegenstelling tot andere beoordelingen, vonden wij het appartement wel netjes en schoon. Het dorp Agia Pelagia heeft enkele kleine levensmiddelwinkeltjes en restaurants en je kunt er prima eten. Het eiland is uitermate geschikt als wandeleiland en de host Frank heeft een boekje uitgegeven, met goed beschreven wandelroutes. Dit boekje is in meerdere talen in enkele boekenwinkels op het eiland (of bij Frank zelf) te koop. Om het hele eiland te verkennen heb je wel vervoer nodig, ook dat kan je via Frank laten regelen. Kythira is een eiland voor rustzoekers en echte Griekenland liefhebbers. Wie bruisend uitgangsleven zoekt, kan beter een ander Grieks eiland kiezen. Ons is het uitstekend bevallen.

Gereisd met partner in september 2008

1 tip over Appartement Huize Kyriakos

• Fons de Haan, 09-09-2013 Rapporteren

Huur een auto ter plaatse, want via Ross Holidays betaal je MEER DAN HET DUBBELE voor exact dezelfde deal!! Het appartement ligt wel gunstig in het dorp wat overigens best leuk en gezellig is.

0 vragen over Appartement Huize Kyriakos

Appartement Huize Kyriakos info