Géén boekingskosten

Meer appartement info

11 Reviews over Huize Golden Sun

• 9Kaptein, G.J.13-01-2018

Prima verblijf, rustig gelegen

Authentiek eiland, mooie natuur en rustige stranden

• 9Jan Beekhuizen06-09-2016

Heerlijk appartement met vrij uitzicht op zee.

Kleinschalig goed onderhouden appartementencomplex. Geschikt voor 2, max. 3 pers. Zeer vriendelijke betrokken eigenaren. Voorzieningen op loopafstand.

• 9Nellie Bons16-08-2016

Beautiful

Thuis komen in je appartement voor 2 weken met geweldige service. Zo schoon , uitzicht op zee en dicht bij dorp en strand. Voor 2017 een voorboeking gedaan.

• 10Theo en Meintje Schmeits28-06-2016

Nooit zo'n compleet en netjes appartement gezien

Enkele punten die eruit springen zijn: alles aanwezig wat nodig is, zeer schoon, mooie ligging,Vicky en Tassos zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• 9René16-09-2015

Super!

Golden Sun ligt op een paar honderd meter (heuvelopwaarts) van het strand en dorpskern. Daardoor heerlijk rustig en een fantastisch uitzicht, over zee naar de Peloponnesos. Het appartement is voor Griekse begrippen uitstekend ingericht, leuke kamer, klein keukentje, prima badkamer met ruime douche, horren voor ramen. Dagelijks schoonmaak, om de dag schone handdoeken. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en uiterst gastvrij. Ook tijdens ons verblijf zijn we meermaals verrast met lekkernijen in de koelkast. Gratis internet, werkte prima. Een echte aanrader voor wie het echte Griekenland wil beleven vanuit een comfortabele uitvalsbasis ! Agia Pelagia is een gezellig plaatsje met een mooi strand waar je 's-avonds voldoende mogelijkheden hebt om bij een leuk restaurantje aan zee lekker te eten. Om het eiland te ontdekken is het huren van een auto (of scooter) een must. Complimenten voor de touroperator in het algemeen en zéker toen ze ons prima heeft geholpen bij een probleem met de auto.

• 10Annet11-09-2015

Heerlijk!

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Huize Golden Sun. Heel schoon, ruime studio(2/3 personen), aan de zijkant een gemeenschappelijk terras waar je 's morgens lekker in de schaduw kon zitten. Op het balkon aan de voorkant prachtig uitzicht over zee. Heel aardige en hardwerkende eigenaren, echt top! Afstand naar het gezellige dorpje was prima te belopen. Kythira is een prachtig eiland met mooie baaitjes. Wij hebben een scooter gehuurd en lekker rondgetoerd. Hebben nog een mooie wandeling gedaan onder begeleiding van een gids via toeroperator, echt aan te raden. Voor verdere wandelingen vonden wij het iets te warm, misschien nog eens in een andere periode als we een keer terug komen op Kythira!

• 10riet05-09-2015

erg goed

Ons verblijf was heel goed. Bedden zijn er goed. Douche en toilet zijn schoon en er wordt iedere dag schoon gemaakt.

• 10Paulette Tacx26-05-2015

Fantastische vakantie gehad

Wat een geweldige accomodatie. We hebben er al heel wat gezien in Griekenland maar deze is echt de topper. Lieve gastheer en gastvrouw. Bij ontvangst stonden er allerlei lekkere hapjes in de koelkast, later kwamen daar nog vele bij. Elke dag bed opgemaakt. Schoon, goede bedden, goede douche...heerlijk rustige omgeving, mooi uitzicht... Er is werkelijk geen enkel negatief puntje te vinden.

• 10E van Voskuilen05-10-2014

Fantiastisch!

Van 8 tot 22 september verbleven wij in Golden Sun. De beoordelingen waren veelbelovend en daarvan is niets teveel gezegd. Zeer vriendelijke eigenaars. Zeer schoon en verzorgd, de kamers werden dagelijks schoon- gemaakt.. Ligt iets hoger dus een prachtig uitzicht in een rustige omgeving. Een extra pluim voor de eigenaresse die verschillende keren per week met een stralend gezicht heerlijke baksels aanbood. Een aanrader!!!

• 10c. van der meijden04-07-2014

fantastische plek

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in huize Golden Sun. Tassos en Vicky zijn fijne mensen. Vicky verwende ons regelmatig net haar bakkunst. Wij zaten in Studio 1, 2-3 pers. op de hoek. Dit huis ligt gunstig t.o.v. het strand en de restaurants. De studio werd iedere dag schoongemaakt. Een dikke pluim voor Tassos en Vicky.

Appartement Huize Golden Sun info

• CafeNiet beschikbaar