Appartement Huize Evi

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Huize Evi

• 8José Besuijen30-07-2010

Heerlijke accomodatie

Wij zijn nu voor de 2e keer bij Huize Evi geweest (2003 was de 1e keer) en we vonden het weer fantastisch daar. De eigenaars herkenden ons nog van 7 jaar geleden!!! En ze waren nog steeds even vriendelijk en behulpzaam. Dit keer hadden we het grootste appartement (beneden) omdat we met z'n 3-en waren. Het was ruim, veel kastruimte, grote keuken en heerlijk geslapen op de bedden.

Wij hebben ons weer prima vermaakt op Kythira, het is een heerlijk rustig eiland waar gelukkig nog weinig toeristen komen. Je kunt er heerlijke wandelingen maken maar ook mooie autoritjes maken. De eilandbewoners zijn vriendelijk en gemoedelijk. Kortom een heerlijk eiland voor mensen die voor de natuur en rust komen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8J.W. Geerdink11-06-2010

Perfecte vacantie

Een geweldige accommodatie op een eiland waar de tijd stl is blijven staan. Hier komt men volledig tot rust en de natuur is sprookjesachtig. De bevolking is super gastvrij en de inheemse maaltijden in echte Griekse gelegenheden zijn top. Met een auto heeft men volop gelegenheid om het eiland, zo graat als ongeveer Texel, goed te leren kennen. Een achte aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Frank05-12-2009

Rustig gelegen appartementencomplex.

Huize Eva is rustig gelegen aan de rand van het dorpje Agia Pelagia. Vriendelijke bewoners die zelf ook in Evia wonen. Het uitzicht vanaf het appartementencomplex is overweldigend. Doordat Evia hoger gelegen is (wel flink klimmen), heeft men een fantastisch uitzicht op zee en de Peleponnesos. Appartementen zijn goed onderhouden en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Jan en Tilda13-09-2009

GEWELDIG

Wij zijn in juni geweest. Evi, Nikos en Mario geweldige mensen. Niets is hun te veel. Ze doen van alles om het naar je zin te maken. Apartement was ruim, een ruime douche en SCHOON. De ligging is perfect. Op Kythira heb je wel een auto of scooter nodig als je het eiland wil verkennen. Er is geen openbaar vervoer. Maar als je jezelf voorbereidt weet je deze dingen allemaal al. Frank geeft je zoveel info over kythira en verteld erover met zoveel passie in een woord geweldig. Wij komen zeker nog een keer terug we hebben er genoten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Albert en Lida van Maaren25-08-2009

fantastisch uitzicht

We zijn van 13 t/m 27 juli op Kythira geweest,een voor ons onbekend eiland.Maar laat het onbekend blijven.Het appartement was prima met een geweldig uitzicht over zee!En de eigenaren Evi en Nikos waren zeer vriendelijk en niets was hun te veel.Ook Frank wordt bedankt met zijn boekje met de vele mooie wandelingen.Kort samengevat Agia Pelagia het was geweldig

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Beek van13-07-2009

Fantastiche plek

Appartement Huize evi in Agia Pelagia op Kytheria. Geweldige plek als je van rust houdt en om vandaaruit het prachtige eiland te verkennen.De studio waar wij zaten n0 7 begane grond was ruim en had een groot terras met een mooi uitzicht op zee.Het was er schoon en de gastvrouw was erg behulpzaam. Alleen jammer van de steile weg vooral voor mensen die niet goed ter been zijn is het noodzakelijk om een auto te huuren.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9gert09-09-2008

hier kom je echt tot rust

Prima uitvalbasis om het hele eiland te verkennen. In dit dorp voldoende mogelijkheid wat betreft eten en drinken. Appartement 4 persoons is zeer ruim en bevat mega veel kastruimte. Eigenares is bij probleempjes in staat naar oplossing te zoeken en mee te denken. Voordeel, vlakbij strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9cees10-07-2008

Appartementen zijn zeer schoon. Wij hadden appartement no 1 dat een groot terras heeft met prachtig uitzicht. Inrichting is ruim voldoende. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Ligging is prima.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Karin Moonen28-05-2008

5-12 mei 2008: Wij zaten op de bovenverdieping in studio 3, volgens ons net gerenoveerd (wat niet bij alle kamers het geval was!), alles zag er keurig uit, ruim genoeg, mooi uitzicht op zee, fijne wandeling naar het dorpje, goede uitvalbasis voor de fantastische wandelingen van Frank! Je hebt wel een autootje nodig. Eigenaars erg vriendelijk! Fantastisch eiland als je van natuur en wandelen houdt! Heerlijke week gehad!

Gereisd met partner in mei 2008

• 4Hanneke02-01-2008

Het spijt me te zeggen maar ik ben het helemaal niet eens met de voorgaande waarderingen van deze accommodatie. Hebben we het wel over hetzelfde complex? Ik vond het heel sombertjes ingericht. Ik ben echt niet pietleutig, maar na 20 jaar Griekenland vond ik dit een van de slechtste accommodaties die ik gezien heb en dat zegt wat! We hadden een beneden studio. Schoon kon ik het ook niet vinden, stinkende doucheruimte met rioolvliegjes. Geen legplanken in de kast, alleen een hangrail, erg onhandig, je moest je kleren daardoor in je tas blijven houden. Bed ook redelijk beroerd. Of de eigenaren aardig waren weet ik niet, ik heb ze buiten het inchecken nooit meer gezien.

Gereisd met partner in september 2006

Appartement Huize Evi info