Appartement Huize Evi

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Huize Evi

• 9Willem11-06-2015

Een geweldig complex met ditto eigenaren

Afgelopen 2 weken verblijf gehad in Evi Studios. Een heel mooi onderhouden en schoon complex. Zeer ijverige eigenaren die de boel binnen en buiten prima onderhouden. De inrichting van de behoorlijk ruime studio is zoals dat hoort: basic maar in orde. Prettig is ook is dat er geen extra kosten bij komen voor de aanwezige kluis en airco. Gratis matige Wifi. Daarnaast ook nog een TV met BVN! De ligging is uitstekend. Weliswaar langs de hoofdweg van het eiland, maar er is toch vrij weinig verkeer... Restaurants zijn op loopafstand (800-1000 meter) over een deels sterk hellende weg. Alle goed tot heel goed.

Het eiland Kythira biedt veel voor de rustzoeker en wandelaars. Wil je veel bars of discovermaak dan is dit een No-go.

Een aanrader! En dan ontmoet je mij mogelijk ook weer! ;-)

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Dionne Claessens20-07-2014

Mooi app met groot balkon en prachtig uitzicht!

App Evi ligt in Agiea Pelagie op Kythira tegen de heuvel waardoor je prachtig uitzicht hebt op de zee. Doordat het hoog ligt is de klim er naar toe iedere dag weer een uitdaging.. De keuken heeft voldoende pannen, borden, bestek en glazen enz. Er is een waterkoker om water te koken voor je koffie en een elektrisch kooplaatje (twee pitten). Jammer dat er geen extra parasol op het balkon aanwezig was waardoor je ook ´s ochtends in de schaduw kon zitten. In juni is het om 7,00 uur ´s ochtends al 28 graden!! Het ontbijt op het balkon was dus erg/te heet.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Jo20-07-2014

Geweldige plek

Het appartement is mooi gelegen met een prachtig uitzicht over zee,keurig ingericht en goed onderhouden Op 800 meter afstand vindt je de winkels en restaurants. Prachtig rustig eiland met erg vriendelijke bewoners. Boek wel een auto om wat van het prachtige eiland te zien.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Fred12-06-2014

Een rustige plek

Huize Evi is rustig gelegen aan de hoofdweg naar Agia Pelagia. Op ongeveer 800 meter afstand vindt je de winkels en restaurants. Dit loopt wel via een sterk hellende weg. Naar het strand is het ongeveer 200 meter via een hellende weg. Een auto is zeer zeker aan te raden om het mooie Kythera te verkennen. Er zijn op het hele eiland maar 3 pinautomaten, en de dichtstbijzijnde vanaf Huize Evi is in Patamos..

Gereisd met partner in april 2013

• 9Rob11-08-2013

Uitstekend!

Prima verzorgd kleinschalig complex met aardige eigenaren. Mooi uitzicht vanuit het ruime goed ingercihte appartement. Als ik dan een voor ons verwaarloosbaar minpunjte moet noemen is het de douche. Op drukke momenten weinig waterdruk en regelmatig koud water, maar dat zijin we gewend in Griekenland. De ligging t.o.v. het dorp met een aantal restaurantjes en een mini markt is uitstekend. In 10 tot 15 minuutjes loop je erheen. Vanuit hier is alles op het eiland prima te bereiken (auto aanbevolen). Wanneer we nog eens naar Kythira gaan boeken we dit complex zo weer.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Roelof G te V12-05-2013

op ontdekkingsreis!!!!

Het appartement van touroperator is mooi gelegen met een fraai uitzicht over zee. Wij hebben ter plaatse een scooter gehuurd voor de hele week om het eiland zo te verkennen. Is prima te doen. Mooie wandelingen gemaakt en veel dingen ontdekt. Rustig eiland met erg vriendelijke bewoners. Boekje met uitgezette wandelingen is erg duidelijk. Kortom een heerlijke ontdekkingsreis op mooi eiland.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Erna19-07-2012

Prima accomodatie

ruim en schoon appartement met mooi uitzicht op zee en in de verte de Peloponnesos. Prima bedden, 3 keer per week schoonmaak en wisseling beddengoed en handdoeken. Er is ook een waterkoker en een koffiezetapparaat in het keukentje. Gratis WIFI en gratis airco. Gastvrije eigenaren. Ons appartement had alleen s'ochtends vroeg geen schaduw waardoor het soms te warm was om op het terrasje te ontbijten ondanks het schaduwnet. Maar het was nu ook extreem hot, volgens Evi. Agia Pelagia is een klein gezellig dorpje (15 min lopen de helling af en langs de zee), waar je alles kunt krijgen wat je nodig hebt (alleen voor pinautomaat moet je naar Potamos) Een auto is wel nodig op dit mooie, rustige eilandje om alle strandjes, dorpjes en bijzondere plekjes te kunnen bereiken.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10h j van haren29-05-2012

zeer mooi en leuk eiland voor herhaling vatbaar

hele mooie studio mooi uitzicht over zee keurig ingericht en goed onderhouden lieve vriendelijke eigenaars klein maar heel leuk eiland waar de tijd heeft stil gestaan heb erg genoten van deze vakantie

mooie studio netjes ingricht mooi schoon

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Carel03-10-2011

Verzorgd, prachtig uitzicht, weinig privacy

Wij zijn 3 weken bij Evi geweest. Onze studio bevond zich op de bovenste etage. Wij zaten 1 week in nummer 3 en 2 weken in nummer 1. Beide studio's hebben een fantastisch uitzicht op zee en de omgeving. Studio 3 is de kleinste en ook de warmste. Op balkon geen schaduw tot ver in de namiddag. Wij zaten vaak binnen te ontbijten omdat het op het balkon echt te heet was. Studio 1 is wat groter en heeft een L-vormig balkon waardoor je altijd een plek in de schaduw kon vinden. Alle 3 de studio's hebben geen privacy op de balkons. Gelukkig hield iedereen rekening met elkaar door te fluisteren en tactisch te gaan zitten. Evi en Nikos zijn hele aardige eigenaars die er alles voor doen om het de gasten naar de zin te maken. Schoonmaak, schone handdoeken en beddengoed is drie per week. Schoonmaak zelf is heel goed met elke keer nieuwe toiletrollen. Kleine bibliotheek. Helaas geen internet.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Manon22-09-2011

Een leuk appartement op een geweldig locatie

Boven het dorp met een geweldig uitzicht over zee ligt Evi. Via een steile weg, een stukje langs de zee loop je naar het dorp in ongeveer 15 minuten. Leuke restaurantjes, vriendelijke mensen. Kythira is een bijzonder rustig eiland met hele mooie plekjes. De waterval bij Mylopotamos, Kapsali, Chora, te veel om op te noemen. Heerlijke stranden. Wij gaan zeker terug naar Kythira!

Gereisd met partner in september 2011

Appartement Huize Evi info