Sorteren

Prima appartement

R Boudewijns
    18-5-2018

Prima appartement,perfecte schoonmaak.

Groot balkon met voorstuk overdekt en een prachtig uitzicht over zee.

De eigenaren heel erg behulpzaam en altijd vriendelijk!

Heerlijke plek .

nellie en hans
    7-5-2018

Iets buiten het dorp , daar door rustig gelegen . Geen steile straatjes in het dorp moeten te rijden , bij Evi gewoon naast de weg . Giga terras en uitzicht . Wind zorgt voor verkoeling. Studio is prima . Service keurig . Raam heeft horgaas en blinden .

Gasten die er verblijven zijn zo tevreden dus komen weer terug .

Prima verblijf, rustig gelegen

Kaptein, G.J.
    13-1-2018

Authentiek eiland, mooie natuur en rustige stranden

Topklasse

Marleen
    14-10-2017

Voor het derde jaar op rij bij Anita en Albert van Xenonas Fos Ke Choros gelogeerd. Je wordt er telkens zo ongelooflijk hartelijk ontvangen. De suites en studio's zijn smaakvol ingericht en je hebt er alle comfort. Vanuit alle hoeken van de kamer heb je prachtige vergezichten op de heuvels rondom of de Ionische Zee. De ontbijtjes van Albert maken de start van de dag top. Er is altijd tijd voor een woordje uitleg of gewoon een gezellige babbel. Nergens word je meer in de watten gelegd. Als je er even tussenuit wil om de batterijen op te laden, mooie wandelingen te maken, te genieten van de Griekse zon, of een speciale vakantie wil doen met bv olijfplukken, dan kan ik geen beter adres aanraden.

Ontzettend aardige personen

Jacq
    12-10-2017

Mooi app, fantastische plek, netjes en schoon.