Kreta

Reviews over accommodaties in Kreta

Voor herhaling vatbaar!

Esther en Frouke,
    3-4-2019

personeel is erg vriendelijk en gastvrij en erg behulpzaam. Het eten (buffet) is elke dag anders en er is ruime keuze. Kamer is netjes en schoon. Wij hebben hier een prettig verblijf. Het is alleen jammer dat er nu op dit moment studenten(werkweek) verblijven, zij zijn duidelijk aanwezig. Helaas is het toeristenseizoen hier nog niet begonnen, waardoor de omgeving heel rustig is.

Gereisd met partner in april 2019

2019 weer

Harrie,
    27-3-2019

Super gezellig en zeer schoon complex vriendelijke mensen goede bedden alle dagen werd de kamer schoongemaakt behalve zondag maar dat vindt ik geen probleem als je daar verblijft is het net familie

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige vakantie!

Bas Roos,
    1-3-2019

Wat een geweldige vakantie was dit. Heerlijk weer, geweldige mensen, goed zwembad, veel aandacht voor de kleintjes, pal aan het strand met betaalbare ligbedjes. Eigenlijk kan het niet beter. Ruime kamer met een groot balkon, dichtbij het centrum en dicht bij ontzettend veel eetgelegenheden. Auto gehuurd en op ontdekkingstocht gegaan. Zijn er een week geweest maar had er wel een maand kunnen blijven. 100% zeker dat wij hier terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Blije vakantieganger,
    30-1-2019

Super hotel midden in het centrum strand voor de deur heel veel zwembaden. Eten heel erg uitgebreid en super goed mooie schone kamers. Personeel super vriendelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Ecker,
    4-12-2018

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!! Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend?? Volgens het hotel zeker wel. Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

Gereisd met partner in september 2017