Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Eleonas Country Village voor je op een rij gezet:

27 reviews over Vakantiepark Eleonas Country Village in het Nederlands

Fantastische plek

Marcel en Barbie Leijenaar
15-6-2018

Prachtig aangelegd, mooi uitzicht. De natuurlijke omgeving wordt in het park opgenomen. De huisjes zijn zeer netjes en in stijl ingericht. Het zwembad is heerlijk warm en er zijn genoeg ligbedden rondom. Het eten in het restaurant is authentiek en vers klaar gemaakt, heerlijk! Wij hadden ook een auto via de eigenaar gehuurd en dat was helemaal top. Zijn zwager staat op het vliegveld met een bord met je naam je op te wachten. We kregen een nieuwe heerlijke auto mee en konden na 5 minuten op weg naar Zaros. Ook de afspraak terug op het vliegveld werd uitstekend nagekomen. Precies op tijd konden we de auto langs de weg weer inleveren en direct het vliegveld betreden! Als ik een minpuntje mag noemen is het de enorm steile weg naar de huisjes. Maar desnoods ga je met de auto naar boven en benden om te eten als dat je zou weerhouden.

Fijne uitvalsbasis

lisette
25-6-2015

We hebben een heerlijke week bij Manolis en zijn team gehad. Heerlijk, gezond eten zowel in de ochtend als avond. Tips op maat en een mooi huisje met groot terras met super berguitzicht. Berg op is wel heel steil, niet geschikt voor buggy's.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Gereisd Met partner in juli 2014

Hemels

Erik, Danielle en Rebecca
23-8-2012

Wij zijn 2 weken te gast geweest bij Manolis, zijn familie en personeel en het was HEMELS. Vooral de gastvrijheid was fantastisch en vooral onze dochter van 7 werd helemaal in de watten gelegd. Erg kindvriendelijk. Manolis is de perfecte gastheer, mama is de beste kok die je haar geheimen graag verteld tijdens een workshop, en het personeel is warm en hartelijk. Mando, Angie en Mirtho doen alles voor de gasten met altijd een glimlach en een praatje. Het is overal erg schoon, het zwembad is heerlijk en het uitzicht op de bergen is spectaculair. Voor uitstapjes, het strand of een restaurantje moet je altijd een flink eind rijden maar ja... het is geen straf om af en toe een eindje over het prachtige eiland te toeren. De huisjes, die je bereikt na een hele flinke klim, zijn netjes en gezellig en bieden voldoende privacy. De sterrenhemel iedere avond missen we nog elke dag. Het was een heerlijke verwenvakantie die we niet snel zullen vergeten. We gaan niet snel ergenst terug, maar dit....

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangename verrassing

K. Houtzager
18-8-2012

Eleonas in het dorp Zaros op Kreta was voor ons een aangename verrassing. Na een doldwaze bergrit eindide onze trip achter de Zaros waterfabriek op een onverharde weg. Na elkaar aangekeken te hebben bleek dat onze eerste indruk van een afstand totaal verkeerd was. Eleonas is een speels opgezet en mooi ingerichte, groene oase van rust.

Het complex wordt dagelijks onderhouden door een tuinman, waardoor het er vol staat met fruitbomen, olijfbomen, wijnranken en kruiden. Het complex is in oude Griekse stijl, maar oogt fris en nieuw. De cottages staan speels op de berg gebouwd en zowel interieur als exterieur zijn deze tot in de puntjes onderhouden. De eigenaar streeft dan ook naar perfectie en is in onze mening aardig in de buurt gekomen.

Op het complex zijn zwembad, poolbar, fitnessapparatuur, speeltuin en restaurant aanwezig. Onze cottage was voorzien van tv, radio, dvd-speler. Alles was goed onderhouden en dagelijks schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Wed Aug 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie

david_van_veen_
4-8-2012

Eleonas is prachtig! Het is een kleinschalig appartementencomplex met zeer vriendelijk personeel. De eigenaar Manoles deed alles om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Wij hadden de beschikking over een auto en hebben prachtige plekjes van Kreta gezien. Wanneer je van rust houdt en op een schitterende plaats wilt zitten is Eleonas de ideale locatie.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In één woord: "Geweldig".

Huub
11-7-2012

Wij (ik en mijn vriendin) hebben hier een geweldige vakantie gehad. Eigenlijk is alles al gezegd. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar die alle mooie strandjes en plekjes in de buurt kent. Dit zijn ook echte aanraders. Heerlijk eten, iedere avond een lekkere wisselde dagschotel, alles vers. Heerlijk zwembad met een open "honesty" bar, en als je iets te eten wilt komen ze dat brengen. Mooie huisjes met geweldige uitzichten. Iedere ochtend weer adembenemend. AANRADER.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Super locatie

linda Brandt
5-7-2012

Zeer gastvrije patron, die samen met zijn staff, ons een ontspannen vakantie bezorgde. De mooie huisjes, rustig en met privacy, liggen op een mooie aangelegde helling met prachtig uitzicht. Er was een fruitmand, raki en een fles wiijn als welkom. Zelfs thee en koffie was aanwezig in de kookhoek. Het typsche Kretenzer ontbijt en avondmaal was zeer lekker, en gezellig op het terras.

Gereisd Met partner in januari 2012

Een aanrader!

Peter
24-6-2012

We zijn hier onze huwelijksreis begonnen. Warm ontvangst door Manolis. Mooie cottages, groen, bloemen, mooi uitzicht vanaf ons eigen terras. Restaurant met heerlijk biologisch eten. Goed verzorgd en hartelijk opgediend door Mando. Zwembad, Ideaal ook voor kleine kinderen. In de omgeving veel wandel (en klauter) mogelijkheden. Leuke stranden zijn met de auto makkelijk en redelijk snel te bereiken (Kommos beach onze favoriet). We hebben deelgenomen aan de kookles, gegeven door Manolis en zijn moeder (zij is verantwoordelijk voor al het heerlijke eten). Gezellig en leerzaam! Kortom: Eleonas is een aanrader! We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prachtige locatie voor een rustige vakantie.

Mr. Gerritsen
24-5-2012

Veel wandelmogelijkheden, een heerlijk appartement met geweldig uitzicht over een schitterende baai.een ontspannen sfeer en vriendelijke en behulpzame Grieken. Veel kastelen en bezienswaardigheden op kortere en verdere afstand Goed minisupermarkje op korte loopafstand. En een heerlijk zwembad,

Gereisd Met partner in mei 2012

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eleonas Country Village in Zaros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eleonas Country Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.