Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

32 Reviews over Eleonas Country Village

• 8Rienk24-09-2020

Heerlijk verblijf

Een mooi vakantiepark. De vakantiehuizen waren mooi en goed verzorgd. Een modern interieur. Het restaurant verzorgde ook prima maaltijden. Het was erg rustig op het park vanwege de afwezigheid van toeristen door Covid. Zo hadden wij het gemeenschappelijk zwembad voor ons alleen. Het personeel was vriendelijk en gaf tips voor het ontdekken van de omgeving. Helaas was het te warm om uitgebreide wandeling te maken. De weg naar het park was wel wat primitief zodat je denkt: waar kom ik nu terecht. De paden op het park zelf waren erg steil: de auto moest met een vaartje de berg op anders haalde je de parkeerplek niet. Omgeving bood veel interessante plaatsen om te bezoeken. We hebben er 3 heerlijke dagen gehad.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Marcel en Barbie Leijenaar15-06-2018

Fantastische plek

Prachtig aangelegd, mooi uitzicht. De natuurlijke omgeving wordt in het park opgenomen. De huisjes zijn zeer netjes en in stijl ingericht. Het zwembad is heerlijk warm en er zijn genoeg ligbedden rondom. Het eten in het restaurant is authentiek en vers klaar gemaakt, heerlijk! Wij hadden ook een auto via de eigenaar gehuurd en dat was helemaal top. Zijn zwager staat op het vliegveld met een bord met je naam je op te wachten. We kregen een nieuwe heerlijke auto mee en konden na 5 minuten op weg naar Zaros. Ook de afspraak terug op het vliegveld werd uitstekend nagekomen. Precies op tijd konden we de auto langs de weg weer inleveren en direct het vliegveld betreden! Als ik een minpuntje mag noemen is het de enorm steile weg naar de huisjes. Maar desnoods ga je met de auto naar boven en benden om te eten als dat je zou weerhouden.

• 9lisette25-06-2015

Fijne uitvalsbasis

We hebben een heerlijke week bij Manolis en zijn team gehad. Heerlijk, gezond eten zowel in de ochtend als avond. Tips op maat en een mooi huisje met groot terras met super berguitzicht. Berg op is wel heel steil, niet geschikt voor buggy's.

• 10m lansink18-07-2014

Mooi gelegen

Heerlijk relaxed ..en echt goede service ..top vakantie gehad

• 10Elena Nika13-04-2013

Beautiful nature, excellent food, welcome resort

We spend three beautiful days in Eleonas resort with my family, in middle of December. We easily could stay a full week. Lot of thinks to do: several walks, easy and difficult ones ( a very good walking map is given by the reception), road trip around the beautiful area, visiting the historic and archaeological sights. And after a busy day turning back to the welcome atmosphere of the resort and our cozy cottage with fire place and splendid mountain view. And specially to the absolutely delicious restaurant, with all local dishes jammiiii ( you will remember me).

• 10Erik, Danielle en Rebecca23-08-2012

Hemels

Wij zijn 2 weken te gast geweest bij Manolis, zijn familie en personeel en het was HEMELS. Vooral de gastvrijheid was fantastisch en vooral onze dochter van 7 werd helemaal in de watten gelegd. Erg kindvriendelijk. Manolis is de perfecte gastheer, mama is de beste kok die je haar geheimen graag verteld tijdens een workshop, en het personeel is warm en hartelijk. Mando, Angie en Mirtho doen alles voor de gasten met altijd een glimlach en een praatje. Het is overal erg schoon, het zwembad is heerlijk en het uitzicht op de bergen is spectaculair. Voor uitstapjes, het strand of een restaurantje moet je altijd een flink eind rijden maar ja... het is geen straf om af en toe een eindje over het prachtige eiland te toeren. De huisjes, die je bereikt na een hele flinke klim, zijn netjes en gezellig en bieden voldoende privacy. De sterrenhemel iedere avond missen we nog elke dag. Het was een heerlijke verwenvakantie die we niet snel zullen vergeten. We gaan niet snel ergenst terug, maar dit....

• 10K. Houtzager18-08-2012

Aangename verrassing

Eleonas in het dorp Zaros op Kreta was voor ons een aangename verrassing. Na een doldwaze bergrit eindide onze trip achter de Zaros waterfabriek op een onverharde weg. Na elkaar aangekeken te hebben bleek dat onze eerste indruk van een afstand totaal verkeerd was. Eleonas is een speels opgezet en mooi ingerichte, groene oase van rust.

Het complex wordt dagelijks onderhouden door een tuinman, waardoor het er vol staat met fruitbomen, olijfbomen, wijnranken en kruiden. Het complex is in oude Griekse stijl, maar oogt fris en nieuw. De cottages staan speels op de berg gebouwd en zowel interieur als exterieur zijn deze tot in de puntjes onderhouden. De eigenaar streeft dan ook naar perfectie en is in onze mening aardig in de buurt gekomen.

Op het complex zijn zwembad, poolbar, fitnessapparatuur, speeltuin en restaurant aanwezig. Onze cottage was voorzien van tv, radio, dvd-speler. Alles was goed onderhouden en dagelijks schoongemaakt.

• 10david_van_veen_04-08-2012

Top vakantie

Eleonas is prachtig! Het is een kleinschalig appartementencomplex met zeer vriendelijk personeel. De eigenaar Manoles deed alles om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Wij hadden de beschikking over een auto en hebben prachtige plekjes van Kreta gezien. Wanneer je van rust houdt en op een schitterende plaats wilt zitten is Eleonas de ideale locatie.

• 10Huub11-07-2012

In één woord: "Geweldig".

Wij (ik en mijn vriendin) hebben hier een geweldige vakantie gehad. Eigenlijk is alles al gezegd. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar die alle mooie strandjes en plekjes in de buurt kent. Dit zijn ook echte aanraders. Heerlijk eten, iedere avond een lekkere wisselde dagschotel, alles vers. Heerlijk zwembad met een open "honesty" bar, en als je iets te eten wilt komen ze dat brengen. Mooie huisjes met geweldige uitzichten. Iedere ochtend weer adembenemend. AANRADER.

• 10linda Brandt05-07-2012

Super locatie

Zeer gastvrije patron, die samen met zijn staff, ons een ontspannen vakantie bezorgde. De mooie huisjes, rustig en met privacy, liggen op een mooie aangelegde helling met prachtig uitzicht. Er was een fruitmand, raki en een fles wiijn als welkom. Zelfs thee en koffie was aanwezig in de kookhoek. Het typsche Kretenzer ontbijt en avondmaal was zeer lekker, en gezellig op het terras.

Vakantiepark Eleonas Country Village info

• CafeBeschikbaar (1)