Vakantiehuis Spiti Mas (Ons Huis)

Vakantiehuis Spiti Mas (Ons Huis)

9.8Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Vamos

9.8Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

4 reviews over Vakantiehuis Spiti Mas (Ons Huis)

• 10Jill & Michel13-08-2014

FANTASTISCH!

We hebben een fantastische vakantie gehad in Spiti Mas, het uitzicht is werkelijk een sprookje zo mooi, het appartement is van alle luxe voorzien en het zembad was heerlijk! In het dorpje Vamos kun je heerlijk genieten van een drankje, er is een supermarkt, een bank, tal van restaurantjes en een heerlijke bakker met de grootste chocolade donuts die wij ooit gezien hebben. Op het strand in Kalyves is het heerlijk vertoeven, de bomen langs het strand bieden schaduw en verkoeling, ook kun je lekker een drankje doen in 1 van de strandtentjes. We hebben onder andere gegeten bij het restaurant Parasia (Vamos) en Kritiko (Kalyves), echt een aanrader!

Bedankt Mat en Corry voor jullie lieve zorgen en gastheerschap, wij hebben ontzettend genoten en komen heel graag een keer terug!!!

Lieve groetjes, Michel & Jill

• 9Magda29-12-2013

Ons eigen paradijsje voor 2 weken..

Voor het 2e jaar ( ook in 2012 geweest) weer mogen genieten van ons eigen paradijsje "Spiti Mas" met ons tweetjes en het was weer thuiskomen.. heerlijk!! Mat had zelfs wat verbeteringen aangebracht in het toch al complete huis, zoals een wasmachine incl. gebruik van waspoeder in de badkamer en een grote flatscreen tv in de woonkamer met alle Nederlandse zenders. Top! Elke dag weer genoten van ons uitzicht op het dal, het heerlijke prive zwembad en natuurlijk niet te vergeten Suske en Wiske die waren uitgegroeid tot een prachtige dame en heer. Op een kwartiertje rijden een heerlijk strand ( Kalyves) met dito restaurants, en een prachtige omgeving om te verkennen.. Op deze kant van het eiland raak je nooit uitgekeken... Jammer Mat dat je helaas naar Nederland moest, maar we hebben goed op je huis gepast en we hopen jou en Corry de volgende keer zeker weer te ontmoeten. Tot snel, groeten uit Ermelo, Peter en Magda

• 10Duizings11-12-2013

"Geweldig"

Wij hebben in oktober een prachtige vakantie gehad in spiti mas. Het huis is ruim, schoon, luxe en van alle gemakken voorzien. Tel daarbij op het prachtige Privé zwembad en de schitterend tuin met een adembenemend Panorama.De omgeving de rust en het gastheerschap van de eigenaar, maken het helemaal af. Kortom dit is vakantie vieren zoals vakantie vieren bedoelt is.

wij komen zeker terug.

Floor,Eef, Gabrielle en Léon.

Met jonge kinderen

2 tips over Vakantiehuis Spiti Mas (Ons Huis)

• Magda, 29-12-2013

bad-en strandlakens zijn inclusief, scheelt weer ruimte in je koffer. toiletpapier, zout en peper, water voor de eerste dag(en) is aanwezig, dus check eerst wat er nog staat in de keuken en ga daarna pas de boodschappen doen.

• Duizings, 11-12-2013

in Vamos op 1 km afstand, is een geweldig restaurant. vraag aan de eigenaar waar het precies ligt. niet duur, gezellig en heerlijk eten.

0 vragen over Vakantiehuis Spiti Mas (Ons Huis)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6