Appartement Fabrica

Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
Appartement Fabrica
8,8

4 reviews over Appartement Fabrica in het Nederlands

Alsof je zelf even in Vamos woont.

Jantsje Bosma de Jong
25-6-2011

Met veel plezier heb ik mijn vakantie in Fabrica doorgebracht. Als je in het huisje bent, kun je je goed indenken hoe de mensen in Vamos vroeger woonden (misschien nu nog).

Het dorp is erg gezellig en je bent zo met de bus in Chania of aan de kust. Dit huis gehuurd via Vamos Travel Agency, waar de mensen heel vriendelijk en behulpzaam zijn.

Dit was al de derde keer dat ik een huis in Vamos huurde via dit kantoor en ik ga het zeker vaker doen!

Voor herhaling vatbaar

Albert Kelder
28-4-2009

Het appartement is centraal gelegen in Vamos. Te voet is het goed te doen om Vamos en omgeving te verkennen. Oud Vamos ontdekken of een onder begeleiding van een gids de omgeving. Deel te nemen een een griekse/kretense kookles. Of met de auto naar Chania. Het zijn maar een paar voorbeelden.

Verliefd op een traditioneel Kretens dorpje

Maria Boelen
4-2-2009

Vamos is voor ons een tweede thuis geworden. Het is een heerlijk dorp met een echt oud gedeelte. Verder zijn er tavernes, mini markt, bakker, etc. We zitten het liefst op het dorpspleintje om het dorpsleven te bewonderen.

Het is wel handig om een auto te huren, om een en ander in de omgeving te gaan bezichtigen of om naar het strand te gaan.

Een aanrader.

2008

Aanrader voor rustzoekers

Paul Keultjes
26-12-2008

Wij houden van rust. Dat hebben we in Vamos gevonden. Fabrica heeft een klijne keuken beneden en een redelijke slaapkmamer boven.Voor het huisje zit je in de zon maar je hebt ook veel schaduw. Er zijn in Vamos twee echte tavernes en op het dorpsplein nog een grillhouse en ouzerie. Vlak bij Fabrica een traditionele winkel olijf zeep honing en iets verderop een bar (volume van muziek statt laag)Met een kwartietje rijden ben je in Kalives aan zee. Met 40 minuten in Gorgio Pouli (hutje mutje strand veel wind). We hebben een heel fijne vakantie in Vamos gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fabrica in Vamos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fabrica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.