Appartement Fabrica

GriekenlandKretaVamos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fabrica voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Fabrica

• 8Jantsje Bosma de Jong25-06-2011

Alsof je zelf even in Vamos woont.

Met veel plezier heb ik mijn vakantie in Fabrica doorgebracht. Als je in het huisje bent, kun je je goed indenken hoe de mensen in Vamos vroeger woonden (misschien nu nog). Het dorp is erg gezellig en je bent zo met de bus in Chania of aan de kust. Dit huis gehuurd via Vamos Travel Agency, waar de mensen heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Dit was al de derde keer dat ik een huis in Vamos huurde via dit kantoor en ik ga het zeker vaker doen!

• 9Albert Kelder28-04-2009

Voor herhaling vatbaar

Het appartement is centraal gelegen in Vamos. Te voet is het goed te doen om Vamos en omgeving te verkennen. Oud Vamos ontdekken of een onder begeleiding van een gids de omgeving. Deel te nemen een een griekse/kretense kookles. Of met de auto naar Chania. Het zijn maar een paar voorbeelden.

• 10Pièrre en Louise van den Hout23-04-2009

Vamos – ein traditionelles Reiseziel in Kreta

Wenn Sie wünschen, in einem traditionellen Landhaus, gebaut aus Naturstein und Holz, Ihre Ferien zu verbringen, wenn Sie den naturbelassenen Honig und das biologische Olivenöl schmecken wollen, wenn Sie auf Spazierwegen die nähere Umgebung erkunden wollen, wenn Sie die blühenden Blumen der Gärten riechen wollen, wenn Sie Sonne und Meer an den Stränden in der näheren Umgebung genießen wollen, dann sind Sie in Vamos am richtigen Platz!

• 9Maria Boelen04-02-2009

Verliefd op een traditioneel Kretens dorpje

Vamos is voor ons een tweede thuis geworden. Het is een heerlijk dorp met een echt oud gedeelte. Verder zijn er tavernes, mini markt, bakker, etc. We zitten het liefst op het dorpspleintje om het dorpsleven te bewonderen. Het is wel handig om een auto te huren, om een en ander in de omgeving te gaan bezichtigen of om naar het strand te gaan. Een aanrader.

• 8Paul Keultjes26-12-2008

Aanrader voor rustzoekers

Wij houden van rust. Dat hebben we in Vamos gevonden. Fabrica heeft een klijne keuken beneden en een redelijke slaapkmamer boven.Voor het huisje zit je in de zon maar je hebt ook veel schaduw. Er zijn in Vamos twee echte tavernes en op het dorpsplein nog een grillhouse en ouzerie. Vlak bij Fabrica een traditionele winkel olijf zeep honing en iets verderop een bar (volume van muziek statt laag)Met een kwartietje rijden ben je in Kalives aan zee. Met 40 minuten in Gorgio Pouli (hutje mutje strand veel wind). We hebben een heel fijne vakantie in Vamos gehad.

Appartement Fabrica info

• Balkon / terrasAanwezig