Hotel Mouratis

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Mouratis

• 3robh02-06-2016

Ga hier nooit naar toe!

Wij hadden een week een studio geboekt bij appartement Mouratis. Enthousiast gemaakt door de enige foto van het gebouw van de buitenkant aan de voorzijde, met direct zicht op de zee, Dit wekt de suggestie dat je hier dan ook een studio krijgt. Echter bij aankomst kregen we een studio aan de zijkant met zicht op zee over de daken van de andere gebouwen die er voor staan en aan de andere zijde zicht op de bouwvallen waar de plaatselijke bevolking woont. Aan de voorkant zijn alleen twee kamer appartementen, echter daar wordt niet over gesproken in op de site. De kamers zijn zeer gedateerd en de inventaris en keuken inrichting zijn om te huilen. Echter het meest schrokken we van de "badkamer" met een douchebak van 55 cm vierkant waar nog een deel van de wc over heen stak. Als je je been optilde zat je klem tegen de stortbak. Verder zat er een vieze scheur in de wc pot het was goor en smerig en het stonk er. Bedden waren ze vergeten te verschonen.Het balkon was uiterst smal en in de drempel stak een stuk betonijzer omhoog waar de buiten deuren mee vergrendeld werden. Je zult er maar in trappen, weg vakantie. De behandeling was uiterst onvriendelijk en de eigenaar gunde je amper een blik waardig. Wij zijn vele malen in Griekenland geweest en we weten ook dat de standaard lager is dan bij ons maar dit was zo erbarmelijk slecht dit hadden we nog nooit meegemaakt en hopen we ook nooit meer mee te maken. Het meest ergerlijke is dat de touroperator bewust informatie achter houdt en foto's niet op de site plaatst. (bv die van de "badkamer") .Geplaatste foto's onderschrijven bovenstaand verhaal. Nooit meer dus, en ook niet met deze touroperator.

• 7b.hoogstraten06-03-2010

Hotel Mouratis is direct aan het strand gelegen.

Hotel Mouratis heeft een mooie ligging, direct aan het strand. WIj zijn hier in 2005 een week op vakantie geweest. Zouden het graag nog eens overdoen. Helaas heeft geen enkele reisorganisatie dit hotel meer in zijn programma.

0 tips over Hotel Mouratis

0 vragen over Hotel Mouratis