Tsivaras

We hebben een aantal aanbieders voor Tsivaras voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tsivaras voor je op een rij gezet:

Reviews over Tsivaras

Drie ruime villa's met een eigen zitje

christina,
    12-10-2007

Drie ruime villa's met een eigen zitje. Mooi uitzicht en comfortabele inrichting. Het zwembad is schoon en er zijn ligbedden. Het zandstrand van Kalives is op 5 min. afstand rijden. Op loopafstand is een winkeltje waar de dorpsgenoten iets drinken. In de nabije omgeving zijn vele leuke dorpjes en restaurantjes met aardig Grieks personeel. Gaat u nu voor onze jonge katjes zorgen?

Gereisd met partner in oktober 2007

Erg mooie villas

R.W. Evers,
    28-7-2007

Erg mooie villas. Rustig gelegen, goede uitvals basis naar strand, stad, bergen.Er zijn 3 huizen,tijdens onze vakantie was er nog 1 huis bezet door een grieks gezin. Er is een zwembad voor de kinderen. Verzorging is goed twee maal per week schone lakens en handdoeken. Keuken voor griekse begrippen goed voorzien van apparatuur. Gelukkig is er airco aanwezig.

Gereisd familie in juli 2007
Tsivaras scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews