Reviews over Topolia

Paradijsje in schattig bergdorp vlakbij zee

Marielle,
    2-8-2009

Vakantiehuis Topolia is een heerlijke plek, kleinschalig, rustig. Een prachtig uitzicht en de heerlijke bakker in het dorp maken de vakantiebeleving compleet. Met slechts 3 appartementen is het lekker rustig. Topolia is een ideale uitvalsbasis om het westen van Kreta te ontdekken. De stranden van Elafonisi zijn slechts 40 minuten rijden. Kastelli/Kissamos heeft diverse winkels, restaurants en supermarkten en ligt op 10 minuten rijden. Hier vind je ook vele strandjes. Het zandstrand van Fallassarna ligt daar ongeveer 20 minuten rijden vanaf. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad, ook door de zeer vriendelijke eigenaresse!