Appartement Antillia

• 8.5Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Antillia

• 10Hans05-09-2020

Doen en genieten !

Een kleinschalig appartementencomplexje op een geweldige plek : op een heuvel in een olijfgaard. Prachtig uitzicht over olijfbomen en zee ! Prima ontbijt verzorg door de eigenaresse zelf . Groot zwembad met ligstoelen ! Rustig gelegen op 3 minuten lopen van verschillende restaurants . Goede en schone kamers in een nieuw en een ouder gedeelte. Een aanrader ,ook voor rustzoekers. In de omgeving zeer veel te doen voor iedereen , elk wat wils. Vriendelijke mensen , je voelt je daar snel thuis !

• 10Wilma05-09-2020

Absolute aanrader !

Rustig gelegen in landelijke omgeving . Geweldig uitzicht vanuit elke kamer . Op loopafstand van restaurants. Uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaren. Prima verzorgd ontbijt buiten . Veel excursie en tochten mogelijk in de omgeving. Familiaire sfeer op prachtige locatie. Schone kamers en mooi zwembad . Klein maar fijn ! Komen er al jaren en blijven dat ook doen !

• 9Roos16-08-2009

Mooi!!

Wij zijn een week in Antillia geweest en ik heb me er heerlijk vermaakt. Het was niet makkelijk te vinden, we reden in het donker en de route beschrijving was niet zo fijn... Service was echt goed, aardige mensen. De bedden waren wel wat hard, sliepen niet zo fijn. Er is een mooi zwembad, en het uitzicht is ongelofelijk mooi, ook vanuit het appartement. De zee was niet zo dichtbij als dat in de reisfolder stond... Heerlijke vakantie gehad daar, lekker bruin geworden!

• 8Cees30-09-2007

goede basic appartementen tegen een heuvel gelegen,waardoor een riant uitzicht.uiterst behulpzame eigenaar(stelios)met tips voor restaurantjes en uitstapjes.auto een must(incl.bij Touroperator .strand in tavronitis is 3 keer nietes.ga met auto in half uurtje naar de baai van falasarna met schitterende vergezichten,rustige goudgele zandstranden en leuke tavernes.Value for Money.

Appartement Antillia info

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij