Aparthotel Zorbas

Aparthotel Zorbas
8,2

2 tips over Aparthotel Zorbas

Winnie, 22-6-2014
Je kunt niet alleen bij het zwembad, maar ook bij de taverna bij het strand eten. Prima eten, prachtig uitzicht. Neem contant geld mee, want de dichtstbijzijnde bank is 20 minuten rijden. Bij de receptie kunnen ze je nauwelijks advies geven over de bus, die nemen ze zelf blijkbaar nooit. Maar je kunt prima met de bus naar Chania. De bus komt ook langs andere plekken, bv een dorp met grote supermarkt en bank, en ook mooie stranden. Houd de chauffeur op straat aan of neem een taxi naar huis!
Patricia, 17-9-2013
Huur een auto en ga naar Phalasarna. Een prachtig strand ruim een uur rijden van Chania. Maak een boottocht naar Balos en Gramvousa! Wij hebben diverse kloven gelopen met de kinderen. Agia Irini en de Imbroskloof zijn echte aanraders.