Aparthotel Zorbas

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
Aparthotel Zorbas
8,2

Laatste review

De basis van dit park is fantastisch. Het ligt direct aan zee, heeft een mooi zwembad (apart peuterbad), tuin en speeltuin. De (aaneengeschakelde) studio's hebben perfect zeezicht, wij hebben echt genoten van het geluid van de zee elke avond in bed! Ondanks het feit dat het park volgeboekt was, was het elke dag rustig bij het zwembad en op het strand. Er zijn veel mensen met kleine kinderen, wat een gemoedelijke sfeer geeft. De huisjes zijn basic, op enkele punten wel erg minimaal (het bed was zo slecht dat ik met rugklachten thuis ben gekomen, in het keukentje was nauwelijke te koken). Wat we van te voren in de recensies lazen klopt niet helemaal: we zijn correct behandeld, maar van een familie-sfeer hebben we weinig gemerkt. In het restaurant kun je niet bijzonder goed eten. Wellicht is er bezuinigd, ook de informatie op de website klopt niet (meer) helemaal: de handdoeken worden niet om de dag, maar 2x per week vervangen. Wifi werkt matig. Er is geen winkeltje. Ontbijt erg slecht!

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Speeltuin

5 reviews over Aparthotel Zorbas in het Nederlands

Rustig en fantastisch met kinderen.

Winnie
22-6-2014

Heerlijk ontspannen rustige vakantie

Patricia
17-9-2013

Dit is een plek die je nooit meer vergeet! De huisjes zijn heel basic, maar superschoon! Elke dag schone handdoeken en 3x in de week schone lakens. Het park zelf is heel erg mooi met veel groen. Als je in het restaurant bij het zwembad at had je elke avond een prachtige zonsondergang! Zeer vriendelijk personeel, wat heel erg betrokken is bij alles. Onze kinderen van 5 en 6 hebben volop genoten van het zwembad en de speeltuin. Naast het park ±300m zit een hele goede taverna waar je heerlijk kunt eten. Overdag hebben ze er gratis ligstoelen en parasollen beschikbaar op het mooie kleine strandje. Als je dan een minpuntje moet noemen: het ligt afgelegen en zonder auto kom je echt niet ver. Zorg ook dat je voor de eerste dagen genoeg geld meehebt, want pinnen is onmogelijk. Het dichtstbijzijnde dorp is ±20 minuten lopen. Wij hebben hier echt een top tijd gehad. Heerlijk rustig. Geen gedoe met handdoeken neerleggen etc. Kortom een superplek voor een supervakantie. Wij hadden niet meer nodig.

Heerljk complex direct aan zee

Anne
16-2-2012

Wij werden uiterst gastvrij ontvangen door de eigenaar met een glaasje Rakomelo. Dochter Maria stond in de keuken en maakte de heerlijkste gerechten klaar, alles supervers! In dit complex is het goed toeven aan het grote zwembad met fantastisch uitzicht op zee. Het is wel handig als je een auto bij je hebt, het complex ligt enkele kilometers van het dorpje Stavros. De bungalowtjes waren eenvoudig, maar verder prima in orde. Kortom, een goed adres voor een fijne relaxvakantie!

Heerlijk complex!

Anne
29-7-2011

Zorbas ligt een paar kilometer van het kleine dorpje Stavros, direct aan zee op een soort klif. De bungalows liggen in een grote tuin. De eigenaar is een aardige man die je zeer hartelijk ontvangt met een glaasje aan de bar. Verder is de gehele familie actief in het bedrijf; zoon Nicolas is ober, Georgios doet de administratie en dochter Maria staat in de keuken. De bungalows zijn netjes ingericht en hebben een ruime woonkamer met airco en tweepersoonsbed, aparte slaapkamer met 2 bedden, keukenblok en een kleine badkamer met douche, wastafel en toilet. Buiten is een ruim terras. Het complex heeft een erg groot zoutwaterzwembad met ligbedden en parasols. Maria kookt de sterren van de hemel en je moet dan ook beslist op het terras gaan eten. De ene dag maakt ze octopus uit de oven, de andere dag gefrituurde vis. Ze overlegt met je wat je graag hebt. Je kunt ook van de kaart eten, alles is supervers.

Fijne dagen in Zorbas Appartement !

Amelie Verhaag
7-5-2009

Wij hebben hier hele fijne dagen (5) doorgebracht. Mijn man en ik hebben bij een reisorganisatie een rondreis over Kreta geboekt. Dus we waren 5 dagen in Stavros in Zorbas Appartementen, 5 dagen in Agia Pelagia en 5 dagen in Agia Galini. Alles perfect geregelt. Zorbas Appartementen worden heel goed schoon gehouden. Het intrieur van de appartementen is wel wat ouder maar we hadden het voorste appartement met zeezicht en het zwembad een paar stappen verwijdert. De hele complex word heel goed verzorgt door de eigenaar en zijn medewerkers.

Bij het restaurant aan het strand kan je prima eten ! De prijs/kwaliteisverhouding is OK.

We hebben een aantal aanbieders voor Zorbas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zorbas in Stavros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zorbas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.