8.7FantastischScore uit 39 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.7

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Grecotel Lux Me White Palace

Ontdek de magie van Grecotel Lux Me White Palace, waar luxe en plezier samenkomen aan de glinsterende kust. Met zijn adembenemende strand en verleidelijke zwembaden belooft dit resort onvergetelijke dagen onder de zon. Perfect voor zowel ontspanningzoekers als avonturiers.

Grecotel Lux Me White Palace

De Ligging

Grecotel Lux Me White Palace ligt ideaal voor strandliefhebbers en ontdekkingsreizigers. Het bevindt zich buiten Rethymnon (Platanes), direct aan zee, waardoor je binnen enkele stappen op het strand staat. De binnenstad van Rethymnon, met zijn schilderachtige straatjes en historische bezienswaardigheden, is slechts 9 km verwijderd. Handig is dat de lokale openbaar vervoershaltes direct voor de deur liggen, waardoor je gemakkelijk de omgeving kunt verkennen. Voor wie met het vliegtuig komt, liggen zowel de luchthaven van Heraklion als die van Chania op ongeveer 75 km afstand.

Het hotel en de faciliteiten

In Grecotel Lux Me White Palace vind je een overvloed aan faciliteiten om je verblijf onvergetelijk te maken. Het resort, dat in 2021 gemoderniseerd is, biedt 264 kamers en een scala aan diensten waaronder een 24-uurs receptie, gratis Wi-Fi en een diversiteit aan winkels. Het buitengebied, met palmbomen en een zonneterras, nodigt uit tot ontspanning. Zwemliefhebbers kunnen genieten van twee buitenzwembaden, waarvan één verwarmbaar is, compleet met ligbedden en parasols voor dat ultieme vakantiegevoel. Voor de actieve vakantiegangers is er een fitnesscentrum, watersporten en meer. Ook de kleintjes zijn niet vergeten, met specifieke kinderfaciliteiten die zorgen voor een familievriendelijke sfeer.

Eten en drinken

Bij Grecotel Lux Me White Palace draait alles om culinaire verwennerij met een ruime keuze uit zes restaurants en vier bars. Of je nu zin hebt in Mediterrane lekkernijen, Aziatische gerechten of Italiaanse hoogstandjes, er is voor elk wat wils. Met de All-Inclusive Ultra-formule geniet je van buffetmaaltijden voor ontbijt, lunch en diner, naast snacks, ijs, en een selectie aan lokale en internationale dranken. Voor een intiemere setting kun je ook terecht in een van de à-la-carte restaurants, waarvan één exclusief voor volwassenen is. Elk diner wordt een culinaire ontdekkingsreis.

Goed om te weten

Het resort is toegankelijk voor rolstoelgebruikers, met specifieke accommodatie-eenheden die in deze behoefte voorzien. Helaas is het beleid omtrent huisdieren niet gespecificeerd, maar voor specifieke verzoeken is het raadzaam contact op te nemen met het hotel. Een dresscode is van toepassing in de restaurants tijdens het diner, dus een nette outfit is aanbevolen. Betalingen kunnen verricht worden met de meest gangbare creditcards. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Faciliteiten

Adresgegevens

PO Box 27, 74100

Website

Grecotel Lux Me White Palace

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.