Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°19°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor White Palace Grecotel Luxury Resort voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel White Palace Grecotel Luxury Resort in het Nederlands

Teleurstellend

Catharina
7-8-2017

Ik had een paar specifieke eisen voor mijn vakantie: zon, rust, ontspanning en luxe aan een zandstrand. Als ik de site moest geloven zou ik dat hier vinden, maar dat viel zwaar tegen. Ik werd in een kamer gestopt die schijnbaar nog geen renovatie had ondervonden. Gaten in de deuren, badkamer waar de kabels door liepen en aan een drukke snelweg gelegen. Dit ben ik gelijk gaan melden bij de receptie en die zouden er de volgende dag naar kijken. Ik heb dit bij de reisleiding gemeld. De kamer die ik daarna kreeg aangeboden was exact hetzelfde, gelukkig kon ik na 2 dagen toch naar een andere kamer. Deze zag er wel goed uit en lag aan de rustige kant van het hotel. Twee dagen goed gehad en toen ziek geworden en gezien de grote tas medicatie die de beste man bij zich had was ik niet de enige in het hotel. Niet heel vreemd, aangezien er niet elke dag vers eten stond. Het is geen zandstrand, maar een kiezelstrand. Was er dan nog iets wel leuk? De kamer werd elke dag schoongemaakt, de dames zijn erg vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels. Weinig variatie voor vegetariërs. Als je niet All-in zit een wijntje bij je eten kost € 8, maar een een cocktail is wel de normale prijs a € 12. Spijtig genoeg, was ik blij om naar huis te gaan. € 1400 door de wc gespoeld.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Om nog veel te bezoeken - super !

Mark Kuijpers
24-7-2017

Al meerdere keren hebben we voor dit hotel gekozen ! Onmiddellijk bij aankomst wordt alles uit handen genomen. Bagage wordt naar de kamer gebracht, zelf krijg je een verfrissing en een welkomstglas. Inschrijving gebeurt snel en je kan iets gaan eten, zelfs bij late aankomst. De kamer met zeezicht is prachtig. Alle installaties werken prima ! Elke dag word je verwend door de diverse medewerkers uit dit prachtige team ! Het eten is bijzonder lekker, zeker ook de Italiaanse snacks in de zwembadbar. Er zijn verschillende zwembaden om in te zwemmen. Er is een volledige daganimatie, ook 's avonds. Deze laatste zou - zoals in het verleden ( zeker voor ouderen ) - wat meer inhoud mogen krijgen ( Divo's, , orkestje, Griekse dansen ...) . De kinderanimatie is meer dan goed. Knap is de digitale weergave van alles wat er in het hotel is en gebeurt, al zouden wij ook aanraden nog borden te plaatsen met een overzicht van de activiteiten.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijn verblijf!

Hendrikx Leslie
18-7-2016

Wij verbleven 10 dagen in dit hotel in het kamertype 25! (Famous class) Wij hadden dus uitzicht op zee en een gemeenschappelijk zwembad voor enkele bungalows. De kamer was heel net en goed onderhouden. (Geen evidentie met al dat wit)! Nergens een vlekje op muren, stoelen, ...te vinden. De kamer was modern en vernieuwd! De badkamer daarentegen was nog verouderd (maar wel onderhouden). De receptie en gemeenschappelijke delen waren erg trendy en toch wel cosy. Elke dag werd er uitgebreid gepoetst en gedweild! Het eten was heel erg lekker! Niet zo uitgebreid als vaak in andere 5 sterren hotels, maar de smaken zaten wel goed! Wat ons erg opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Alles gebeurde met een glimlach! Ook de verantwoordelijken waren supervriendelijk en vroegen regelmatig of we het naar onze zin hadden. De service is top! Als nadeel (in ons geval dan) is de toch wel grote aanwezigheid van kinderen! Niets tegen beleefde kinderen uiteraard, maar de dag van heden laat dat wel vaak afweten! Wij kiezen volgende keer terug voor een adults only, maar dragen dit hotel wel een warm hart toe! En bijna vergeten..... De zonsondergang die je hier kunt zien tijdens het avondeten is fantastisch!

Gereisd Met partner in juli 2016

Een unieke ervaring !

Elise Hogenelst
16-5-2016

Als je nog eens echt zorgeloos wil genieten dan is dit Het hotel. Een uitstekende service op alle vlakken Met glimlach ! Schoon, efficient en klantgericht. Wij hebben zelf nog een extra week geboekt, gewoon omdat het kon.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Mooi, maar te groot

Jeroen
20-4-2016

Overall vond ik het goed, maar was toch niet helemaal mijn ding. Voor de kinderen was er te weinig te doen en veel Duitsers en Russen. Wel mooi en fantastische ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste hotel tot nu toe!

AD
31-1-2016

Alles was goed. Het enige wat niet goed was, waren de massages. Pas daar mee op indien je fysieke problemen hebt.

Geweldig

Bert Bosch
6-10-2015

Dit is echt een geweldig hotel, zijn vijf sterren zeker waard. De bediening was heel goed, het eten gevarieerd en lekker. complimenten aan het keuken personeel en we kregen een prachtige kamer met uitzicht op zee en een van de vijf zwembaden. Het begon al bij aankomst, de ontvangst zeer vriendelijk precies zoals men het graag heeft.

Gereisd Met partner in september 2015

Zeer goed

Costa 4
5-10-2015

Met huurauto 1 uur van Heraklion. Hotel zeer mooi. In de omgeving is er niets. Personeel zeer vriendelijk en zeer goede service. We hadden een bungalow met gedeeld zwembad en deze was perfect. Ontbijt was zeer goed. Voor het middag- en avondmaal vonden we de keuze te beperkt, maar wat er was was lekker. Dranken zijn duur: 3,27 euro voor een frisdrank, cocktails vanaf 9 euro. Gelukkig hadden we all in, maar veel dranken waren niet inbegrepen. We hebben geen goede indruk van Kreta: het weer viel tegen en veel gebouwen in bezochte steden en dorpen waren bouwvallig.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fantastische!

jwweijtmans
25-9-2015

Super luxe resort waar de gastvrijheid hoog in het vaandel staat! Alles gebeurt met een lach, zeer vriendelijk! Ontvangst zeer goed, geen rij maar netjes naar een zitje waar je onder het genot van een drankje in kon checken. Mooie kamers met heerlijke bedden, fantastische eten, geen tap, maar keurig alles bediend aan tafel / strand / bar etc. Echt een aanrader!! Ik zou zeggen boeken!

Gereisd Anders in september 2015

Tophotel

Hans
16-9-2015

Mooi,netjes,vriendelijk, gevarieerd lekker eten. Van alle 5☆ hotels de laatste 3 jaar veruit het beste.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Sep 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Duits, Fast food, Frans, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Palace Grecotel Luxury Resort in Stavromenos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Palace Grecotel Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.