Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Agelia Beach voor je op een rij gezet:

2.8OnvoldoendeScore uit 5 reviews

2.8OnvoldoendeScore uit 5 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Agelia Beach voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Agelia Beach

• 3ingrid roggeveen01-02-2018

nooit meer

5 sterren? laat me niet lachen.. nog nooit op reis geweest zeker!!! bingo reis van touroperator...

• 1Ulin29-09-2017

Nooit meer

Bingo 5sterren all in van touroperator is een bedriegelijk aanbod je krijgt niet wat je gedacht had . Aangekomen in hotel wachten (2uur) dan te horen krijgen dat er geen kamer was voor ons,onze hostes Laura wilde niets doen voor ons ze stond samen met het management van het hotel ons uit te lachen dan is andere hostes (Dapne) gekomen door dat andere gedupeerden gebeld hebben naar een noodnummer dat we gekregen hebben en zij heefd ons geholpen. We moesten 2 dagen in een appartement een eind verderop gaan slapen. Het hotel Agelia beach is een slecht hotel,het eten is ronduit zeer slecht het personeel onvriendelijk en de kamers zijn niet proper,all in is een misleiding want er was haast niets te verkrijgen als je een ouzo vroeg kreeg je te horen finisch dat ging zo maar door over bijna alles wat je vroeg een coktail was enkel te verkrijgen tegen betaling. Touroperator zou moeten ingrijpen en het uit zijn gama halen wat ze niet doen ze bedriegen den mensen liever verder foei shame on you

• 1Kersten21-09-2017

Vreselijk!

Zeer slecht. Vies, alleen Russen, onaardig personeel, aan renovatie toe. Echt amper 2 sterren waard!

• 8Adam17-02-2016

Kameralnie i relaksacyjnie

Hotel Agelia Beach na Krecie to bardzo miły obiekt. Może na 5 gwiazdek nie zasługuje ale z pewnością 4 gwiazdki ma jak nic. Po pierwsze piękna plaża przy hotelu. Jeszcze takiej na Krecie nie widziałem. Po drugie kameralna atmosfera. Hotel ma chyba z 40 pokoi dzięki czemu nie ma tłumów turystów. Po trzecie bardzo dobre jedzenie. Wyboru może nie ma wielkiego ale jest wystarczająco i co najważniejsze.. smaczne. Warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze a nie do pokoi z basenem. Myśmy na początku to zrobili ale okazało się że w tych pokojach mało słonka wpada. Poprosiliśmy o zmianę na widok na morze i to było dobre posunięcie. Hotel polecam.

• 1Vakantie Verpest25-08-2015

Zeer slecht

Accommodatie zou 5 sterren moeten zijn is naar mijn menig nog niet 1 ster. bij aankomst half vier 's middags geen kamer. In de lobby stonden overal ontredderde en verdrietige mensen het was één puinhoop, 2 uur bij het zwembad gewacht. waarna we de verkeerde kamer kregen. 4 bedden voor 5 personen en het bijgeboekte zeezicht was er niet. Overeengekomen dat we ander dag na het ontbijt onze goede kamer zouden krijgen. Op de toegewezen kamers was er geen toilet papier zaten er geen kussen slopen om de kussens Het douche gordijn kwam met stang en al naar beneden bij het sluiten van de deur. Liftdeuren gingen open nadat de lift al zeker 50 cm was gezakt. De poolbar was een hokje met tl verlichting ,witte plastic kuipstoeltjes als zitjes,waar je zoete postmix dranken kon krijgen.Eten aan het strand kan niet,minimarket is er niet Het erge is dat touroperator dit nog steeds zo verkoopt. Wij hadden de andere dag om twee uur onze kamer nog niet. zijn op eigen kosten naar een ander hotel vertrokken

Hotel Agelia Beach info

• Adresgegevens