Hotel Agelia Beach

Hotel Agelia Beach

2.8Onvoldoende

Griekenland, Kreta, Stavromenos

Op vakantie geweest naar Agelia Beach?

2.8Onvoldoende

5 reviews over Hotel Agelia Beach

• 2018
    3ingrid roggeveen01-02-2018

nooit meer

5 sterren? laat me niet lachen.. nog nooit op reis geweest zeker!!! bingo reis van touroperator...

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

1Ulin29-09-2017

Nooit meer

Bingo 5sterren all in van touroperator is een bedriegelijk aanbod je krijgt niet wat je gedacht had . Aangekomen in hotel wachten (2uur) dan te horen krijgen dat er geen kamer was voor ons,onze hostes Laura wilde niets doen voor ons ze stond samen met het management van het hotel ons uit te lachen dan is andere hostes (Dapne) gekomen door dat andere gedupeerden gebeld hebben naar een noodnummer dat we gekregen hebben en zij heefd ons geholpen. We moesten 2 dagen in een appartement een eind verderop gaan slapen. Het hotel Agelia beach is een slecht hotel,het eten is ronduit zeer slecht het personeel onvriendelijk en de kamers zijn niet proper,all in is een misleiding want er was haast niets te verkrijgen als je een ouzo vroeg kreeg je te horen finisch dat ging zo maar door over bijna alles wat je vroeg een coktail was enkel te verkrijgen tegen betaling. Touroperator zou moeten ingrijpen en het uit zijn gama halen wat ze niet doen ze bedriegen den mensen liever verder foei shame on you

Gereisd met partner in september 2017

• 1Kersten21-09-2017

Vreselijk!

Zeer slecht. Vies, alleen Russen, onaardig personeel, aan renovatie toe. Echt amper 2 sterren waard!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 1Vakantie Verpest25-08-2015

Zeer slecht

Accommodatie zou 5 sterren moeten zijn is naar mijn menig nog niet 1 ster. bij aankomst half vier 's middags geen kamer. In de lobby stonden overal ontredderde en verdrietige mensen het was één puinhoop, 2 uur bij het zwembad gewacht. waarna we de verkeerde kamer kregen. 4 bedden voor 5 personen en het bijgeboekte zeezicht was er niet. Overeengekomen dat we ander dag na het ontbijt onze goede kamer zouden krijgen. Op de toegewezen kamers was er geen toilet papier zaten er geen kussen slopen om de kussens Het douche gordijn kwam met stang en al naar beneden bij het sluiten van de deur. Liftdeuren gingen open nadat de lift al zeker 50 cm was gezakt. De poolbar was een hokje met tl verlichting ,witte plastic kuipstoeltjes als zitjes,waar je zoete postmix dranken kon krijgen.Eten aan het strand kan niet,minimarket is er niet Het erge is dat touroperator dit nog steeds zo verkoopt. Wij hadden de andere dag om twee uur onze kamer nog niet. zijn op eigen kosten naar een ander hotel vertrokken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hotel Agelia Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages