Appartement Orestis

AppartementKleine hotelsWeer vandaag25°19°
8,5

1 review over Appartement Orestis in het Nederlands

Orestis is een rustig, klein appartementencomplex (12 appartementen) in Pano Stalos. Naar het strand in Kato Stalos in 5 autominuten. Dorpje Pano Stalos heeft 3 tavernes en 2 minimarkets. Appartementen split level (over 3 etages verdeeld) en daardoor minder geschikt met kleine kinderen. Keurig verzorgd, iedere dag schoonmaak en halverwege de week wissel van handdoeken/lakens. Niet groot, maar groot genoeg. Drie balkonnetjes, dus kiezen of je in de zon wilt of juist niet. Vriendelijke mensen. Ontbijt prima (maar geen variatie). Mooi zwembad met ligbedden & parasols. Uit de drukte, maar dicht bij Chania. Appartementen 1 t/m 6 zitten aan de achterkant/straatzijde; appartementen 7 t/m 12 hebben ingang/voorzijde aan de zwembadkant. Wij hadden app. 7; geweldig uitzicht! Auto aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orestis in Stalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orestis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.