Aparthotel Koukouras

Aparthotel Koukouras

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Stalos

Op vakantie geweest naar Koukouras?

7.8Goed

Aparthotel info

Meer aparthotel info

5 reviews over Aparthotel Koukouras

• 8bas26-08-2014

Prima appartement

Koukouras is een prima appartement. Het is een leuk complex, niet al te groot, speels opgezet. Het heeft een goed zwembad (voldoende groot en diep, genoeg ligbedden). Vanuit het complex is het strand niet ver lopen (100m).

Het strand is goed (km's lang). Helder water, wordt geleidelijk dieper. Ligbedden 5 euro p.d. per 2 stuks. Voldoende lege ruimte over naast de ligbedden.

Helaas is de omgeving niet meer dan een drukke weg met alleen hotels, restaurants en supermarktjes aan beide kanten. Geen leuke souvenir of andere winkels. De weg is te druk en de stoep te smal om leuk te wandelen. In de avond moet je soms 5 min wachten om over te kunnen steken.

Het hotel ligt ver genoeg van de weg om geen last te hebben van verkeerslawaai.

Kamers van het hotel zijn goed. Keuken is wat mager ingericht. Airco huren is niet zo zinvol. Sleutel van de airco kan niet los van de sleutel van het appartement en airco moet dus uit als je weg bent. Het koelen van ons 3-kamer appartement lukte niet goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6Harry30-06-2014

Goed, maar......

Er is een groot verschil tussen de appartementen aan de hoofdstraat (Lia appartments) óf het nieuwere app hotel ca. 300 meter van hoofdstraat verwijderd. Wij verbleven in het oudere deel aan de hoofdstraat. Heb je een kamer aan de hoofdstraat dan zijn oordoppen bijna noodzakelijk vanwege erg veel lawaai van verkeer. De waardering van 8,3 zal zeker niet voor dat deel gelden. Kamers kunnen heel erg klein zijn. De achterkant (zeezijde) is perfect. Eigenaren zijn super ! net als het onderhoud etc. Inrichting etc wel wat gedateerd allemaal.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9W.H. van Herk02-06-2014

Super relaxt

Dit hotel ligt aan en rustige zijstraat van en drukke doorgaande weg, waar je nauwelijks last van hebt. De sfeer, met een zwembad voor de deur, is heel relaxt. Iedere dag wordt goed schoongemaakt en worden meestal de lakens en handdoeken vervangen. De studio voor 2-3 personen is ruim. Het enige dat daarin ontbrak was een douchegordijn, met als gevolg een natte en gladde vloer. Voor het eten heb je een ruime keuze aan restaurants: wij aten meestal in Oasis. Het rustige strand bereik je door de drukke straat over te steken. Het is een heerlijke plek om terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Ron Zentveld15-10-2013

Mooi complex, lekker strand

Het complex is goed centraal gelegen en heeft zo'n 20-30 appartementen. Wij (gezin met 1 kind van 1,5 jaar) hebben 10 dagen in een 3-kamer-appartement overnacht.

Het zandstrand is dichtbij,

Begin oktober is toch wel echt het einde van het seizoen, de echte gezelligheid is d'r wel van af.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9Peggy en Nico Verbeek31-07-2011

Geweldige vakantie

We hadden een twee kamerapp. die zeer ruim was. De eigenaar Dimitri en zijn vrouw Evangelia waren zeer gastvrij en zorgzaam. Het app. werd dagelijks schoon gemaakt en we kregen regelmatig schoon linnegoed. Evangelia haar broer Stelios verzorgde de poolbar op vakkundige en vriendelijke wijze. We komen hier zeker terug, mede door de uitstekende restaurants waar we voortreffelijk hebben gegeten.

Gereisd met partner in juni 2011

2 tips over Aparthotel Koukouras

• Ron Zentveld, 15-10-2013 Rapporteren

Voor bedjes bij het appartement/hotel moet je betalen echter iets verder zijn ze gratis te gebruiken en ook is het mogelijk om elders je handdoek op het zand te droppen.

• bas, 26-08-2014 Rapporteren

(Strand-) restaurant Almira in Agia Marina (aan de kant van Stalos). Te vinden achter de Inka supermarkt, vanuit de weg, aan het strand. Uitstekend eten, niet duur, ontspannen sfeer. Veel bezocht door lokale mensen.

0 vragen over Aparthotel Koukouras

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis