Hotel Zervas Beach

7.7Goed

6 reviews over Hotel Zervas Beach

• 9Mirella26-04-2010

wat een fijne stek

Al meerdere malen ben ik naar Zervas Beach Hotel geweest, ook voor komende september weer geboekt. Ik kijk er weer naar uit. Het is een eenvoudig maar heerlijk hotel. De kamers zijn voorzien van airco en een koelkast. Het hotel ligt nagenoeg op het strand, maar heeft ook een mooi zwembad. Het zwembad heeft ook een poolbar, waar Maria de heerlijkste salades en broodjes voor je maakt. Stalis is een leuk dorpje, met vele restaurants en barretjes/terrasjes.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9B.M. Markus24-03-2010

Zeer goed toeven bij Zervas Beach!

Ik kom hier al ruim 10 jaar. Soms meer dan 1 x per jaar. Heerlijk hotel, fantastische locatie op het strand! Kosta de eigenaar, doet alles om het je naar de zin te maken. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Doordat er een watersportgelegenheid op het strand is, is er ook altijd gezellige roering op het strand. Bij de poolbar, gerund door Maria, is van alles voor de lunch te bestellen. Mooiste maanden voor Kreta zijn juni en september. Wij kijken er ieder jaar naar uit, Zervas voelt als thuiskomen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 5Miriam16-08-2007

Wij zijn hier in 2005 geweest en vonden het zeer jammer dat we hebben geboekt bij dit hotel. Als je aankomt ziet het er prachtig uit, de ligging is fantastisch en ook het zwembad is mooi aangelegd. Wij kregen een kamer op de bovenste verdieping en ons balkon was het dak van het hotel. De kamer was slecht onderhouden en het ontbijt hebben we maar 1x genomen, want daar kreeg je tranen in je ogen van......(keiharde witte bolletjes, koffie dat al uren in een kan stond en jus d'orange uit een klein machientje dat zo verroest was dat je het al niet echt meer durfde te drinken). De bedden waren ook keihard en we hebben dan ook luchtbedden gekocht om op te slapen 's nachts. Ook hebben we onaangename bezoekers in en rond onze kamer (zie foto).

Gereisd met partner in oktober 2005

• 8maurice12-01-2006

het is een simpel hotel maar licht aan een zand strand het zijn gezelige mensen fijn bar pesoneel .de eigenaar verhuurt watersport artiekelen .het is s´avonds lekker rustig en je bent binnen 5min in het uitgaansleven met een taxi. er is een mooi zwembad en het licht aan de zee de kamers zijn niet te groot maar hebben wel een goeie airco. schuun aan de overkant is een gezelige bar (amudi) met een toffe eigenaar.

Gereisd in januari 2006

Hotel Zervas Beach info