Hotel Zephyros Beach

356 reviews over Hotel Zephyros Beach in het Nederlands

Locatie maakt veel goed

Bert van de Wiel
11-11-2018

Prachtige locatie en mooi hotel.

Het all inslusive heeft echter.wel zijn beperkingen want sommige drankjes moet je zelf betalen terwijl dit geen buitengewone drankjes zijn zoals cappucino en zoete witte wijn.

Het buffet bij lunch en diner is ook redelijk beperkt in keuze. Wel goede kwaliteit.

Ook mag het eten wel wat warmer.

Ook paar aansluitende hotels overgenomen die voor faciliteiten gesloten zijn dus iedereen eten en zwemmen op 1 lokatie en dat is veel te druk

Genoten, goed hotel vriendelijk personeel en voor de mensen die enkel Nederlands praten helpte de balie verder in het Nederlands. Eten is soms wat eentonig maar stoorde niet echt. We lagen op de vierde verdieping en wegens knieprobleem partner een andere kamer gevraagd die we hebben gekregen.

prima en dikke pluim voor personeel top

T van Dijk
27-10-2018

Dat het niet een heel groot hotel is. En dat ook terug vind in het all in concept .genoeg voor iedereen en ook erg lekker. maar niet heel uitgebreid . maar voor de prijs verhouding gewoon goed.

Stip Reizen

Super vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

C. Brunsting
27-10-2018

Dit is een heerlijk kleinschalig complex. Ruime kamers. Wij zaten in het hoofdgebouw. Heel schoon en netjes. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is super. Lunch en diner zijn wat eentonig maar ze doen hun uiterste best om er toch iets lekkers en gezelligs van te maken.

aanrader

ingrid van vugt
25-10-2018

prima hotel,goede service,vriendelijk behulpzaam personeel.eten prima.

tip: restaurant ocean beach in stalis zeker de moeite waard om te bezoeken.

Geweldig naar ons zin gehad

KlaasHelder
25-10-2018

prima hotel echt de moeite waard eten geweldig kamers een beetje klein maar verder erg naar ons zin gehad veel gezwommen zowel in het zwembad als in de zee. Excursie gemaakt naar Agios nicolaios Fantastisch geweest . Leuke winkeltjes

Castelli Alberto
22-10-2018

Hier heb je geen auto nodig. Winkeltjes,eetgelegenheid, ......alles

Kortom. Zeker voor herhaling vatbaar

Anoniem
11-10-2018

Mooie locatie, ruim zwembad en heerlijk zandstrand direct aan het hotel. Zeer vriendelijk personeel wat echt alles voor je wil doen. Alles zag er schoon en fris uit. Eten had wel iets meer variatie mogen hebben echter voor één week prima. Eten in á la carte restaurant viel tegen. Was behalve het mooie terras niet veel bijzonders

Het is absoluut geen 5 sterren hotel.

De all-in is veel beperkter dan elders.

De drankjes van de all-in hebben een chemisch smaakje.

Ook een minpunt is dat je een kopje cappuccino moet betalen en wel €3,50 en een glas vers geperste jus de range dacht € 5,00 en ga zo maar door,

's Morgens om 6.00 uur worden de handdoeken al weg gelegd,( waar niet ?) Personeel doet hier niks aan. Bedjes aan het zwembad zijn comfortabel, maar dan moet je vroeg zijn. Er zijn te weinig tot geen parasols, dus je zit dan in de volle zon.

Het terras van het zwembad is te klein !!

Zeker nu ze gebouwen bij huren/kopen , en deze mensen moeten hier ook zwemmen en zonnen en eten .

De strand bedjes betaal je 10 euro per dag voor .

Ook bij het zwembadje er naast , betaal je 10 euro

Animatie is er niet !

lokatie is super aan de voorzijde hotel de boulevard.en de achterzijde smalzandstrand met de zee

Je betaald toeristenbelasting, bij vertrek in het hotel

Mooie ligging, eten kan veel beter!

Anoniem
26-9-2018

Het is absoluut geen 5 sterren hotel. Het eten was niet slecht maar het smaakt niet als het lauw of zelfs koud is. Voor veel drank moest worden bijbetaald en frisdrank smaakte waterig. Het meeste personeel is vriendelijk en doen veel moeite voor je. Ligging is prima, dicht bij het strand en winkelstraat. Mijn advies: logies met ontbijt boeken en lekker eten in de restaurantjes in de buurt, met lage prijzen en warm eten!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zephyros Beach in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zephyros Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.